20.08.2018
LJ
33° / 16°
Kokosovo olje Odpravlja glivične okužbe, pospešuje presnovo, deluje protivnetno Kruh So ogljikovi hidrati dobri za vas? Voda z limoninim sokom Voda z limono na tešče: Napaka, ki jo delamo prepogosto Zadnjica Ženske umirajo za večje zadnjice

Preprost način, da kar za polovico zmanjšate tveganje za pojav raka dojk

Kanadski raziskovalci so ugotovili, da 45 minut gibanja dnevno kar za polovico zmanjša tveganje za pojav raka dojk. Najverjetneje pa tako zmanjša tudi tveganje za druge oblike rakavih obolenj.

telovadba
Gibajte se vsaj 45 minut na dan. (Foto: iStockphoto)

Rak dojk je še posebej pogost pri ženskah po petdesetem letu starosti, zato so raziskovalci javne zdravstvene službe v provinci Alberta preverili, kako koristna je redna vadba pri tej starosti. Ugotovili so, da so tri ure vadbe na teden, kot jih je država priporočala do sedaj, premalo. Dodajajo pa tudi, da toliko gibanja na teden lahko koristi vsem.

Ženska z lepim oprsjem
Maščobne obloge povečajo tveganje za pojav raka. (Foto: iStockphoto)

"Po petdesetem letu starosti imajo ljudje občutek, da se sedaj lahko kar malo polenijo," pojasnjuje raziskovalka dr. Jessica Friedenreich. "Kar pa bi pomenilo veliko napako. Ženske so po menopavzi še bolj nagnjene k temu, da se zredijo, sploh v območju trebuha. Prav maščobne obloge, sploh na trebuhu, pa močno povečajo tveganje, da se pojavi rak dojke." Zato je redno gibanje zelo učinkovita preventiva.

V svoje vsakodnevno življenje vključite čim več gibanja

Čeprav so raziskovalci delali z ženskami, starejšimi od petdeset let, dr. Friedenreich v zborniku JAMA Oncology poudarja, da lahko toliko telovadbe blagodejno deluje na vse ljudi vseh starosti. "Že dolgo vemo, da so maščobne obloge povezane tudi s pojavom drugih rakavih obolenj, tudi tistih, ki prizadenejo moške in mlajše. Ni pa treba, da gibanje pomeni le potenje v telovadnici. Gre za kar koli kar poveča srčni utrip. poviša temperaturo telesa, pospeši dihanje." Pozitivno je, da čim več gibanja vključite v svoje vsakodnevno življenje, kar pomeni, da se ne zapeljete vsepovsod z avtomobilom, ampak da poskušate čim več hoditi in kolesariti.

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

E-novice

Prijavi se na e-novice in bodi na tekočem z aktualnimi novicami.

Ne prezrite

Anketa

Prebavne težave

Ste se že kdaj spopadali z vnetjem mehurja?

Uporabne povezave