18.08.2017
LJ
34° / 17°
Pljuča Odkrili so, da to živilo izjemno poveča tveganje za raka na pljučih Nespečnost To je pravi razlog, da vas muči nespečnost Napitki Kako se s pitjem napitkov znebiti odvečne maščobe? Vnetja To je hrana, ki proizvaja vnetja in bolezni

Kako spati pravilno, ko smo v bolečinah?

Ko se pojavijo bolečine, nam že včasih telo samo po sebi ne dovoli, da bi spali v določeni poziciji. Dobro je, da ga takrat poslušamo. A tu je še nekaj nasvetov, ki vam bodo lahko pomagali, da bo vaš spanec kljub bolečinam boljši.

Spanje - 1
(Foto: bright side)

Glavobol

Ko se spopadate z glavobolom, je najboljša pozicija spanja na hrbtu z vzravnanimi rokami in nogami. Okoli glave si podložite blazino, da glave med spanjem ne boste morali preveč premikati levo ali desno.

Spanje - 2
(Foto: bright side)

PMS

Pri predmenstrualnem sindromu je najbolje, da ležete na hrbet in si pod kolena podložite blazino. Pazite, da vaša hrbtenica ni upognjena navzgor, zato si pod glavo podložite nekoliko nižji vzglavnik.

Spanje - 3
(Foto: bright side)

Prehlad

Lezite na hrbet in si glavo podložite z visoko blazino, da sluz iz nosu odteka navzven in ne zastaja v sinusih. Glava naj bo torej nekoliko višje od preostalega telesa.

Spanje - 4
(Foto: bright side)

Bolečine v trebuhu

Lezite na levo stran telesa, s koleni bližje telesu. Običajno se ob bolečinah v trebuhu naravno vležemo v to pozicijo. Da bi boljše spali, si med kolena podložite še blazino.

Spanje - 5
(Foto: bright side)

Bolečine v hrbtu

Lezite na hrbet, blazino si podložite pod kolena, zvito brisačo pa pod spodnji del hrbta.

Spanje - 6
(Foto: bright side)

Visok krvni pritisk

Lezite na trebuh, z obrazom, naslonjenim na blazino. Vzravnajte svoje telo.

Spanje - 7
(Foto: bright side)

Bolečine v vratu

Zvijte brisačo in jo podložite pod vrat ali obratno, če vam to ne ustreza, odstranite blazino in lezite vzravnano na hrbtu.

Spanje - 8
(Foto: bright side)

Bolečine v ramenih

Lezite na zdravo stran telesa – na tisto, kjer nimate bolečin. Približajte kolena k trebuhu, med kolena si podložite eno blazino in drugo kot podporo pod prsmi.

Spanje - 9
(Foto: bright side)

Predvsem pa poslušajte svoje telo. Izogibajte se pozicijam, ki vam povzročajo bolečine in najdite takšno, v kateri se počutite najbolj sproščene. Uporabite vzglavnik, ki naj bo take višine, da vam ne povzročal bolečin, poleg tega si lahko, kot omenjeno, pomagate z zvito brisačo in dodatno blazino, ki jo podložite med kolena. Če se spopadate z močnimi bolečinami, obiščite zdravnika, fizioterapevta in maserja.

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Tropsko sadje

Si poleti radi privoščite tropsko sadje?

Uporabne povezave