22.09.2018
LJ
18° / 15°
Možgani Nevrolog svetuje, kako upočasnimo staranje Telefon Kaj se zgodi, ko ves čas gledate v telefon? Česen Naturopatski nasveti za lažji prehod v jesen Vitiligo 'Mislil sem, da je moja koža prekletstvo, sedaj vem, da je dar'

Katera hrana lahko polepša lase?

Namesto da zapravite celo premoženje za različne pripomočke, ki naj bi bolj ali manj uspešno negovali lase, v svoje obroke vključite hrano, ki jih bo oskrbela prav s tistimi hranili, ki jih potrebujejo.

Lasje
Za lepše lase poskrbite s hrano. (Foto: iStock)

Polnozrnata žita

Polnozrnata žita vsebujejo kopico vitaminov B, med njimi pa tudi biotin oziroma vitamin B5, ki pomaga krhkim in lomljivim lasem. Njihovo delovanje je obogateno še s cinkom, ki preprečuje izpadanje las.

Oreški

Tudi oreški imajo veliko blagodejnega cinka, poleg tega pa še beljakovine, ki lase krepijo in spodbujajo njihovo rast. Obilje omega-3 maščobnih kislin jim da lesk. Selen v brazilskem orehu za povrh poskrbi za zdravo lasišče.

Losos
V prehrano vključite zdrave maščobe v obliki mastnih rib pa tudi avokada. (Foto: Thinkstock)

Semena

Tako kot oreške je dobrodejno zobati tudi semena. Oboje lahko denimo preprosto vmešate med jutranje kosmiče. Lanena semena vsebujejo zdrave omega-3 maščobne kisline, bučna pa cink.

Mastne ribe

Če sanjate o močnih in bleščečih laseh, v svojo prehrano vključite mastne ribe. Mednje spadajo sardine, tuna in losos, ki jih lahko uživate tudi iz pločevink. Bogate so z blagodejnimi omega-3 maščobnimi kislinami ter z beljakovinami in železom, ki preprečuje izpadanje las.

Jogurt

Vsi vemo, da ima jogurt veliko kalcija, morda pa niste vedeli, da je ta ključen tudi za rast las. Seveda pa vsebuje tudi bogastvo beljakovin; če imate občutljivo ali srbeče lasišče, vam bo pomagal tudi kot enostavna maska.

Avokado

Tudi avokado vsebuje veliko zdravih maščob, ki vaše lase spremenijo v bolj gladke in bleščeče, poleg njih pa se ponaša še z beljakovinami in vitamini B. Je torej resnično idealna hrana za lase, ki jih za povrh okrepi še z vitaminom E. Zmečkan avokado lahko uporabite tudi kot masko.

Rjavi riž
Rjavi riž vsebuje obilje vitaminov B. (Foto: iStock)
Bučna semena
Ne pozabite na semena. (Foto: iStock)

Jajca

Če vaši lasje nimajo leska, uživajte več jajc. Ta niso le odličen vir beljakovin, ampak tudi vitaminov B. Med njimi vsebujejo tudi veliko vitamina B12, njegovo uživanje pa je pri negi las ključno, saj pomanjkanje povzroči izpadanje las. Stepeno jajce je lahko tudi hranilna maska za lase.

 

FB članek - join us

Prenesi v

Glasuj

Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

E-novice

Prijavi se na e-novice in bodi na tekočem z aktualnimi novicami.

Ne prezrite

Anketa

Gobe

Radi nabirate gobe?

Uporabne povezave