22.09.2018
LJ
18° / 15°
Možgani Nevrolog svetuje, kako upočasnimo staranje Telefon Kaj se zgodi, ko ves čas gledate v telefon? Česen Naturopatski nasveti za lažji prehod v jesen Vitiligo 'Mislil sem, da je moja koža prekletstvo, sedaj vem, da je dar'

1 sprememba pri prehrani in taka razlika

Avstralka Cass Hines redno telovadi, zato se vsekakor lahko pohvali z zavidljivo postavo. A ko je naredila samo eno enostavno spremembo v svoji prehrani, je opazila veliko razliko. Maščoba na njenem trebuhu je izginila brez kakšnega koli truda in pokazale so se mišice, ki jih je pridobila s športom.

A post shared by Cass (@cass.fit.healthy) on

“Včasih mislim, da ni tako pomembno, kaj jemo. Bolj je treba misliti, koliko pojemo in kdaj jemo,” je ob zgornji fotografiji na svojem Instagramu zapisala Avstralka Cass Hines.

“Hrana, ki sem jo jedla, ko sem posnela levo fotografijo, ni bila vedno najbolj zdrava, toda še večja težava je bila velikost mojih porcij," nadaljuje. "Vzgojili so me, da moram pojesti vse, kar imam na krožniku. Do takrat nisem smela zapustiti jedilne mize. Se še kdo poistoveti s tem? Poleg tega sem kasneje pojedla še tisto, kar je pustila na svojem krožniku moja štiriletnica. To bi bilo tudi polovico in več njenega obroka poleg mojega. Zaradi teh dveh navad sem enostavno vsakič pojedla veliko preveč."

"Ko sva bila s partnerjem nedolgo nazaj na petdnevnih počitnicah brez otroka, pa je bilo to ravno dovolj časa, da sem ugotovila, koliko bolje se počutim, kadar ne jem preveč. Redno sva imela tri obroke – obilnejši zajtrk, srednje veliko kosilo in manjšo večerjo. Oba sva se počutila fantastično.”

“Odkar sva se vrnila, se poskušam zavestno ustaviti, da ne pojem vsega, kar ostane na krožnikih. Pazim tudi na to, kako velike so porcije, še posebej za kosilo in večerjo. Mislim, da lahko jemo vse, a zmerno. Še vedno si privoščim tudi kaj nezdravega, toda v neki zmerni količini. Dejansko le pazim, koliko pojem.”

Delila je še nekaj nasvetov:

- Jejte ne da bi vašo pozornost jemalo nekaj drugega – televizija, knjiga, časopis, telefon …

- Vedno sedite, ko jeste.

- Vedno poskušajte jesti z družino ali kom drugim.

- Postrezite hrano na manjših krožnikih.

- Pred vsakim obrokom popijte kozarec vode.

- Ne jejte tega, kar pustijo otroci.

- Vzemite si čas za vsak grižljaj ob vsakem obroku. (To se imenuje tudi čuječno prehranjevanje. Preberite si več o tem tukaj.)

Cass je tudi večkrat spregovorila o tem, kako je treba vedeti, da se vsak na družabnih portalih predstavlja v najlepši luči. Tudi njeno telo ni vedno videti tako popolno kot na fotografijah, ki jih po navadi objavlja. Seveda izbere samo najboljše.

A post shared by Cass (@cass.fit.healthy) on

"Imam se za osebo, ki je precej fit in zdrava," je zapisala. "Toda to ne pomeni, da sem popolna, kar velja tudi za 99 odstotkov drugih ljudi. Pokazala bom svoj trebuh, kakršen je videti večino časa. Tako kot na desni strani sem videti le na svojih Instagram fotografijah. Prav je, da smo ponosni na trud, ki ga vložimo v telovadbo, in da to pokažemo, če želimo, ampak pomembno je tudi, da smo realni pri sprejemanju takih fotografij."

Kako do boljše samopodobe? O tem smo se pogovarjali s psihoterapevtko.

Zgornji fotografiji sta sicer iz decembra 2016. Cass je iskreno spregovorila tudi o tem, da se je med nosečnostjo zredila za 25 kilogramov, ti kilogrami pa nato po porodu niso kar odpadli. Tri leta je trajalo, da je dosegla telo, ki ga je imela pred nosečnostjo.

Na spodnji fotografiji je leta 2017 spregovorila tudi o tem, da je razlika že, ali se fotografira zjutraj ali zvečer.

A post shared by Cass (@cass.fit.healthy) on

Spodaj je napisala: "Ni prvič, da sem prilepila to spremembo, ki jo naredi 12 ur in verjetno ne bo zadnjič. To je pri meni nekaj normalnega in verjetno tudi pri drugih. Pogosto sem napihnjena, ko jem dobro, po navadi pa sem praktično vedno napihnjena, ko jem slabo, kot sem tukaj. Rada bi povedala, da si še vedno lahko fit in zdrav in ješ tudi hrano, ki jo imaš rad. Ko sem se začela ukvarjati s fitnesom, sem si vse odrekala. Nobenega sladkorja, nobene procesirane hrane, nič. In da, rezultate sem videla takoj. Toda težko je tako živeti ves čas in enostavno človek razvije nezdrav odnos do hrane. Če si dovolimo, da jemo vse in da ne gledamo na hrano kot na dobro ali slabo, mislim, da se nam ne dogaja več, da si res močno želimo hrano, ki smo si jo prepovedali. Včasih pa tudi človek pretirava in včasih bi bilo dobro, da bi imeli manjše porcije. Toda to je življenje. Treba je tudi uživati in dobro je vedeti, da v 99 odstotkih to ne bo zmanjšalo truda, ki ste ga v vložili v telovadbo."

Če morate izgubiti nekaj odvečne teže, je vsekakor dobro paziti na velikost obrokov. Še nekaj nasvetov pa najdete tukaj.

In še eno zanimivo odkritje. Prekomerno težkim naj bi primanjkovalo vitamina D. Preberite si, kaj to pomeni.

FB članek - join us

Glasuj

Komentarjev: 1
 
pizzamargerita 17.06.2018 00:55:27
Samovecnost js odbijajoca. Da se toliko samo sebe nonstop slkas mors bit ornk trcen.
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

E-novice

Prijavi se na e-novice in bodi na tekočem z aktualnimi novicami.

Ne prezrite

Anketa

Gobe

Radi nabirate gobe?

Uporabne povezave