29.05.2017
LJ
28° / 13°
Melanom Bi prepoznali nevarno znamenje? Tegobe Preverite, ali so vaše težave morda posledica dolgotrajnega stresa Tetovaža - 1
Zakaj navadne kreme niso primerne za nego tetovaž?
Čokolada Kdaj vam lahko čokolada celo izboljša zdravje?

Top 5 živil za dan za tem, ko ste se prenajedali

Poleg tega da popijete več vode kot običajno, je dan za tem, ko ste se prenajedali, priporočljivo poseči po naslednjih petih živilih, ki niso nič kaj eksotična, temveč je prav mogoče, da jih že imate v hladilniku in kuhinjski shrambi. Pa si poglejmo, katera so.

Laneno seme
Laneno seme pomaga zaradi vlaknin. (Foto: Thinkstock)

Čaj za želodec

Če je mogoče, kombinirajte kar vsa tri zelišča, ki so odlična za želodec: meto, komarček in kumino. To so zelišča, ki zmanjšajo napihnjenost, saj sprostijo steno želodca. Niso pa primerna, če imate zgago, saj sprostijo tudi pokrovček med želodcem in požiralnikom.

Probiotični jogurt

Probiotiki so dobre bakterije za naša prebavila. Zakaj? Ta jih potrebujejo, da bi lahko normalno delovala. Če ste se prenajedali, to zagotovo ni dobro vplivalo nanje, kar pomeni, da jih imate v telesu manj, zato je priporočljivo, da jih takoj zaužijte nekaj več. Najdete jih v probiotičnem jogurtu, pa tudi v kislem zelju in repi.

Jogurt
Jogurt pomaga zaradi probiotičnih bakterij. (Foto: Thinkstock)

Temno zelena listnata zelenjava

Posezite po špinači in ohrovtu, ki ju zdaj najdete na tržnici. To sva dve izjemno zdravi zelenjavi, ki poleg obilice blagodejnih hranil vsebujeta veliko vlaknin, ki vam bodo tako kot probiotiki pomagale v tem trenutku izboljšati prebavo. Ohrovt in špinača poleg tega zelo dobro vplivata na jetra, ki bodo tako lažje izločala strupe.

Lanena semena

Tudi ta vam bodo pomagala z veliko vlakninami. V tem trenutku namreč potrebujete vlaknine in probiotike, da vam pospešijo delovanje prebavnega sistema. Lanena semena vam bodo pomagala pri vetrovih, napihnjenosti, zaprtju in driski. Lahko jih dodate k jogurtu, juhi ali enolončnici. Slednji lahko dodate še stročnice, še eno hrano, ki je bogata z vlakninami.

Špinača
Špinača pomaga zaradi vlaknin pa tudi obilice drugih koristnih hranil. (Foto: Thinkstock)

Ovseni kosmiči

Oves tudi pomaga z vlakninami. Poleg tega je odlična hrana za zajtrk, če vas muči zgaga. Pomaga še pri vetrovih, napihnjenosti in prebavnih težavah, kot sta driska ali zaprtje.

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 1
 
nevica 02.01.2017 19:36:52
o.k danes še ne - jutri.
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Sinusi

Ste se že kdaj spopadali s kroničnim vnetjem sinusov?

Uporabne povezave