19.09.2017
LJ
10° / 9°
Nespečnost Nespečnost lahko vodi do resnih težav. A mogoče si je pomagati! Matcha 4 najbolj zdravi čaji na svetu - dokazano najbolj zdravi! Kap Neverjetno, kako preprosto lahko zmanjšamo tveganje za kap! Makeup Mati izgubila oko zaradi pogoste napake, ki jo delamo pri ličenju

10 stvari, ki jih nevrologinja počne, da bi ostala zdrava

Ameriška nevrologinja Ilene Ruhoy, dr. med, je razkrila 10 stvari, ki jih počne, da bi ohranila zdravo telo, um in dobro počutje. Kot pravi, v resnici tudi izvaja to, kar svojim bolnikom svetuje za boljše zdravje. Preverite, česa se drži.

Ženska
(Foto: iStock)

1. Vsak dan si pripravi sveži smoothie

Dan začne s svežim zelenjavno-sadnim smoothiejem, ki vsebuje eno kumaro, polovico rdeče pese, limono, kurkumo, ingver, jabolko in hruško. Doda še v ajurvedi dobro poznano ashwagandho in astragalus, obe adetogena, ki krepita imunsko odpornost.

2. Obroki vsebujejo veliko zelenjave

''Živila, ki rastejo iz zemlje, vsebujejo vse vitamine, mikrohranila in makrohranila, ki jih moje telo potrebuje. Veliko časa preživim v kuhinji, kjer sem zelo kreativna pri kuhanju zdravih živil, ki vsebujejo veliko zelenjave,'' je pojasnila. Svoje recepte pa z veseljem deli tudi s prijatelji.

3. Izogiba se predelani hrani

Gre za hrano, ki vsebuje veliko kemikalij in konzervansov, ki spodbujajo vnetja v telesu in zmanjšujejo sposobnost telesa, da se brani pred boleznimi, da ohrani visok nivo energije in da lahko tudi razmišlja bolj jasno.

Tek
(Foto: iStock)

4. Teče tri- do štirikrat na teden

''Tek krepi moje mišice in moje srce, poleg tega zaradi teka lažje razmišljam. Daje mi možnost, da predelam dogodke v svojem življenju, ne glede na to, ali gre za delo ali družino,'' pojasni.

5. Dvakrat na teden vadi vročo jogo

''Vroča joga namaže moje sklepe in ohrani mišice fleksibilne, s čimer se zmanjša tveganje poškodb. Daje mi tudi prostor, da se povežem s svojim telesom in prepoznam svoje omejitve, medtem ko slavim neverjetne sposobnosti telesa,'' pojasni.

6. Vsak večer si vzame čas zase

Čeprav dela pozno v noč in ima naporno družinsko življenje, si zvečer vzame vsaj pol ure zase, običajno tik pred spanjem, ko je pri miru in globoko diha. V tem času se običajno tudi spopade z ovirami, ki so pred njo.

7. Redno si vzame čas za spanje

Ustvarila si je rutino, pri kateri redno hodi spat in redno vstaja ob isti uri. Te se drži tudi ob vikendih.

Mož
(Foto: iStock)

8. Izraža svoja čustva

''Možu in hčerkama večkrat povem, da jih imam rada – zato ker jim imam res rada in ker me osrečuje, ko jim to povem naglas,'' pravi.

9. Posluša svoje telo

''Včasih lahko dam veliko, včasih nič. Naučila sem se, da sem s tem pomirjena,'' pojasni.

10. Daje drugim

''S svojimi izzivi se spopadam tako, da služim drugim. Vsi smo skupaj v tem in bolj kot smo lahko na voljo ljudem, ki pridejo na našo pot, več moči imamo v sebi, da ohranjamo zdravo telo in zdrav um. Prav tako tudi, da zdravimo sebe in druge. Ni treba, da si zdravnik, da zdraviš sebe in druge, vsi lahko to počnemo drug za drugega. Študije so pokazale, da prosocialno vedenje izboljša tvoje zdravje, saj zmanjšuje vplive negativnega stresa. Nekateri dnevi so tudi zame izjemno naporni, a skušam se osredotočiti na to, kar me zdravi, kar mi daje občutek zdravja, energije in inspiracije. Veliko moramo doseči v življenju in lažje je to doseči, če se dobro počutimo v svojem telesu, umu in duši.''

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 3
kivzfccz 22.08.2017 23:45:28
EGOISTKA NA KUBIK. Za vse ima čas, le za svojeg dragega ga zmanjka, v kolikor ni lagala.
 
tornadotex 22.08.2017 15:02:27
Vadi vročo jogo....W t f
Leseni 22.08.2017 22:22:36
Ne le to, obstaja tudi smejalna joga...
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Ples

Radi plešete?

Uporabne povezave