16.11.2018
LJ
11° / 6°
Sok Če hujšate, ne bi smeli piti sokov Paradižnik Katero zelenjavo je bolj zdravo jesti skuhano? Trebuh To pomaga izgubiti maščobo na trebuhu Barack in Michelle Obama Michelle Obama razkrila podrobnost iz njunega zakona

3 preproste spremembe, če želite izgubiti kak kilogram

Bi radi izgubili kak odvečen kilogram oziroma kaj odvečne maščobe? To bo dobro tako za vaše zdravje kot za počutje. In ni treba, da se lotite drastične diete. Začnite z majhnimi in preprostimi spremembami. Mi vam predstavljamo tri, ki jih ni težko vključiti v svoj vsakdan.

Ovsena kaša
Začnite jesti zdrav zajtrk. (Foto: Thinkstock)

1. Začnite jesti zajtrk

To je izredno pomembna zdrava navada. Razumeti morate, da je zajtrk prvi obrok po krajšem nočnem postu. V času našega spanja telo energijo za svoje procese črpa iz naših glikogenskih zalog. Zjutraj pa moramo te spet napolniti in napolnimo jih s polnovrednimi ogljikovimi hidrati. Zelo vam priporočamo, da si za zajtrk privoščite polnovredne kosmiče – to so lahko denimo ovseni kosmiči. Lahko pa si skuhate tudi malo bolj eksotični amarant ali pa proso. Te polnovredne ogljikove hidrate kombinirajte z beljakovinami – z mlekom, jogurtom, oreščki ... Zraven narežite tudi sveže ali suho sadje. Če bi kdaj raje jedli kruh, pa izberite polnozrnatega ter zraven pojejte jajce.

Korenje
Poskušajte v vsak svoj obrok vključiti vsaj eno zelenjavo. (Foto: iStock)

Velika napaka je, če se zaradi hujšanja izognete zajtrku. Prav v prvem delu dneva morate pojesti več, da ne bi bili lačni zvečer. Kar boste zaužili v prvem delu dneva, bo namreč vaše telo zagotovo prej pokurilo kot, kar boste pojedli pred spanjem.

Preberite si še, ali je res zdravo za zajtrk pojesti sadni smuti.

2. Pojdite vsak dan na sprehod

Če boste vsak dan uživali dober zajtrk, boste imeli več energije in to boste potrebovali, da se boste začeli več gibati. Zelo preprosto se je odločiti, da si boste vsak dan vzeli čas za sprehod. Lahko ta na začetku traja le 10 minut. Ko se boste na te sprehode navadili, jih boste sami začeli podaljševati. In sami se boste potem nekega dne odločili, da se boste odpravili še v kakšen hrib. Ni treba, da je takoj vaš cilj, da se boste vsak vikend zagnali v najvišji hrib. Začnite počasi in postopoma pridobivajte bolj zdrave navade. To pa se bo poznalo na vašem telesu. Gibanje poleg tega izboljšuje razpoloženje, saj pospešuje proizvodnjo hormona sreče.

Preberite si še, kako nezdrav je pri hujšanju tako imenovani jo-jo učinek, ko shujšamo in se spet zredimo.

Sprehod
Vsak dan se odpravite na sprehod. Lahko ta traja tudi le 10 minut. (Foto: iStock)

Zdrava večerja
Predlog za zdravo večerjo z zelenjavo - špinača, buča in nasekljani orehi. (Foto: iStock)

3. Pri vsakem obroku pojejte vsaj eno zelenjavo

Večina ljudi uživa premalo zelenjave. Poskušajte to pri sebi spremeniti s preprosto odločitvijo. Preprosto boste v vsak svoj obrok vključili vsaj eno zelenjavo. Zjutraj lahko morda s polnozrnatim kruhom in jajcem pojeste papriko, paradižnik ali avokado. V jajce lahko tudi vmešate nastrgano bučko. Za malico si lahko privoščite sadež ali pa korenček. Za kosilo in večerjo pa bi v vsakem primeru morali pojesti tudi kaj zelenjavnega. S takšnim pravilom boste začeli jesti več zelenjave, s tem pa se boste začeli bolj zdravo prehranjevati. Ko boste jedli toliko zelenjave, boste videli, da sploh ne boste več imeli potrebe po kakšnem nezdravem ocvrtem krompirčku. Te želje bodo minile same od sebe. Zato se vam določeni hrani sploh ne bo več treba odrekati.

Debelost
Odvečno težo in maščobo začnite izgubljati z majhnimi spremembami, nad katerimi ne boste kar tako obupali. (Foto: iStock)

FB članek - join us

Glasuj

Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

E-novice

Prijavi se na e-novice in bodi na tekočem z aktualnimi novicami.

Ne prezrite

Anketa

Paradižnik

Ste vedeli, da je določena zelenjava celo bolj zdrava skuhana?

Uporabne povezave