24.11.2017
LJ
14° / 4°
Arterije To morate vedeti, če imate povišan holesterol Gripa Ste ves čas prehlajeni? Hitro zbolite? Okrepite svojo imunsko odpornost Belinal - 1
Razkrite tisočletja skrite zdravilne lastnosti vej bele jelke
vitiligo Začelo se je z majhnim izpuščajem, nato pa ...

3 triki, ki preprečijo te nadležne krče v nogah

Krči v nogah se najpogosteje zgodijo med spanjem. Strokovnjaki menijo, da zaradi tega, ker dlje časa ležimo v istem položaju. Nekateri se zaradi krčev ponoči celo zbudijo. A obstaja način, da to bolečo nadlogo preprečimo.

Krči
Kaj lahko storimo? (Foto: Thinkstock)

Krči se lahko pojavijo v stegnih, mečih ali stopalu in po desetih minutah po navadi sami minejo. A motijo, ker so boleči in nas lahko tudi zbudijo.

Kaj lahko storimo, da bi jih preprečili?

1. Topla prha

Če se vam pogosto dogaja, da se ponoči zbujate zaradi krčev, mišice pred spanjem sprostite. To lahko dosežete tako, da se oprhate s toplo vodo.

2. Sok kislih kumaric

Soka, v katerem so shranjene kisle kumarice, ni treba zavreči. Raziskave so pokazale, da lahko njegovo uživanje prepreči bolečine v mišicah oziroma, kot jim pravimo po domače, muskelfiber. In pomaga lahko tudi proti krčem, saj ti nastanejo zaradi tega, ker mišice niso lepo sproščene.

3. Banana

Pomaga, ker je eden najboljših virov kalija, ki ga naše mišice potrebujejo, da lahko normalno delujejo.

Voda
Pijte tudi dovolj vode. (Foto: Thinkstock)

Zakaj sploh nastanejo takšni krči?

Tudi z naslednjimi pojasnili si lahko pomagate, da bi krče preprečili.

1. Dehidracija

Morda ste se veliko potili ali niste pili dovolj tekočine? V tem primeru telo nima dovolj elektrolitov, da bi mišice učinkovito delovale.

2. Hlad

Morda spite v prehladni spalnici? Tudi zaradi mraza se začnejo mišice krčiti. Če želite spati v hladni spalnici, se vsaj dobro pokrijte, sploh pa dobro pokrijte svoje noge.

3. Predolgo ste v istem položaju

Morda celo službo stojite ali pa sedite? V obeh primerih ste dolgo časa v istem položaju in tudi to lahko pozneje povzroča krče. Kaj je rešitev? Če sedite, se poskusite večkrat sprehoditi. V obeh primerih vsake toliko naredite kakšno raztezno vajo, da se mišice preveč ne skrčijo. Bolje bo tudi, če ne boste nosili pet.

4. Šport brez razteznih vaj

Velika napaka je, da recimo tečete, ne da bi prej ali potem naredili nekaj razteznih vaj. Pozneje lahko zaradi tega dobite boleče krče.

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Čaj

Kako najbolj učinkovito okrepite svojo imunsko odpornost?

Uporabne povezave