17.12.2017
LJ
/ -2°
Voda Začela sem redno piti jabolčni kis in zgodilo se je to ... Trebuh 7 živil, ki kurijo maščobo in spodbujajo presnovo Trebuh Trik, da zmanjšate željo po sladkem in slanem Meningitis Starši so delili zadnjo fotografijo sina, da bi druge opozorili pred nevarnostjo

4 napake pri hujšanju, zaradi katerih pridobivate le še več maščobe na trebuhu

Če se trudite, da bi shujšali in izgubili maščobo na trebuhu, a ta kar ne izgine in ne izgine, lahko delate te 4 najpogostejše napake pri hujšanju. Še več, zaradi njih lahko celo dodatno pridobivate maščobo na trebuhu.

Maščoba
Več raziskav je pokazalo, da vsakodnevni delni post pomaga pri izgubi odvečnih kilogramov in celo pomlajuje telo. To pomeni, da denimo jeste do sedme ure zvečer in nato dovolite telesu, da do zjutraj počiva s prebavljanjem hrane. (Foto: iStock)

1. Jeste zvečer

Najljubša razvada mnogih je, da se zvečer usedejo pred televizijo z vrečko kaloričnih prigrizkov, s katerimi si potešijo lakoto pred spanjem. A dobro je, da telo s številnimi hranili, ki jih potrebuje, nahranimo čez dan, zvečer pa počasi dovolimo telesu in presnovi, da se pripravi na počitek. Prav zato je dobro, da tri ure pred spanjem sploh ne jemo, zadnji obrok pa naj ne bo vrečka čipsa, ampak zelenjavna juha, ki je lahko prebavljiva. Več raziskav je pokazalo, da vsakodnevni delni post pomaga pri izgubi odvečnih kilogramov in celo pomlajuje telo. To pomeni, da denimo jeste do sedme ure zvečer in nato dovolite telesu, da do zjutraj počiva s prebavljanjem hrane.

2. Dopoldne ne poskrbite za vnos ogljikovih hidratov

Ker večina ljudi dela v dopoldanskem času, mnogi čakajo na glavni obrok, ki je polnovreden do večera. A pomembno je, da telesu damo energijo, ki jo potrebuje na začetku dneva. Zakaj? Ker drugače ne bo dobilo goriva, s katerim lahko deluje do večera, ko boste zvečer prišli domov, pa boste kot vreča brez dna in boste sposobni izprazniti ves hladilnik. Znan scenarij? Da ne bi bilo tako, poskrbite za tri obroke, še preden pridete domov iz službe. Privoščite si zajtrk, malico pred kosilom in kosilo, ki naj vsebuje tudi ogljikove hidrate, ki vam bodo dali občutek sitosti. Opazili boste, da ko boste prišli domov, ne bo prva stvar, ki jo boste storili, da boste sestradani odprli hladilnik in pograbili prvo najbolj kalorično živilo.

3. Ekstremne nizkokalorične diete vam ne bodo prinesle pravega rezultata

Ko zaužijemo manj kalorij, kot jih naše telo potrebuje, da bi izgubili odvečne kilograme, se v resnici lahko upočasni naša presnova (kar pomeni prebava). Prav zato bo težje shujšati. Analize kažejo, da diete, ki vključujejo uživanje manj kot 5020 kJ energije na dan (1200 kcal), upočasnjujejo presnovo v mirovanju. Prav zato se ne poslužujte diet, a v svojo prehrano vnesite zdrava polnovredna živila, ki jih razporedite čez dan.

4. Vse kalorije niso enake

Vse kalorije si niso enakovredne. Čokoladna sladica, ki vsebuje 1700 kJ energije, (400 kcal) ni enakovredna polnovrednemu obroku, ki vsebuje meso, zelenjavo in stročnice z enako kalorično vrednostjo. S prvim obrokom boste v telo vnesli pravo sladkorno bombo, ki bo v trenutku dvignila vašo raven sladkorja, čemur bo sledil tudi velik padec sladkorja (in s tem ogromna lakota, čeprav ste že pojedli izjemno kalorično živilo), v drugem primeru pa boste telo nahranili s hranili, ki jih potrebuje, in ohranili zmeren porast sladkorja v krvi, zaradi česar boste dlje časa ostali siti. Prav zato štetje kalorij ni smiselno, pomembno pa je, da izbiramo zdrava živila, da vsak obrok vsebuje vsaj nekaj zelenjave in da se izogibamo sladkorju – tako v hrani kot pijači.  

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 7
 
Egoistik 11.10.2017 15:34:04
Žri manj in gibaj se! Najboljša dieta, preverjeno deluje..
o22 19.10.2017 18:03:05
kaj pa invalidi ,ki se ne morejo /mo.Lačni smo kljub vsemu ,da celi dan mirujemo in sedmo.
 
Egoistik 11.10.2017 15:33:47
Žri manj in gibej se! Najboljša dieta ki deluje, pa se sploh ni treba odrekat..
 
jamesblake 11.10.2017 11:07:41
odkar so shujševalne diete bazirane na beljakovinah so se ljudje zredili preko vseh možnih in nemožnih razmerij. beljakovine se pretvorijo v glukozo v glukoneogenezi in lipogenezi nadalje do maščob varno spravljenih v mišelinkah okrog pasu.
ateistevroskeptik 11.10.2017 11:28:26
Za mišelinke niso krive beljakovine ampak premalo gibanja, preveč sladkorja, ki se ga tlači v vsa možna in nemožna živila, preveč bele moke, preveč oglikovih hidratov,..
mare555 11.10.2017 14:02:50
Jamesblake, tole je bilo pa malo mimo zdaj...
jezekk 11.10.2017 19:22:35
sami strokovnjaki a noben nima pojma kaj so beljakovine ,OH in maščobe
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Novoletne zaobljube

Kakšna bo vaša letošnja novoletna zaobljuba?

Uporabne povezave