17.12.2017
LJ
/ -2°
Voda Začela sem redno piti jabolčni kis in zgodilo se je to ... Trebuh 7 živil, ki kurijo maščobo in spodbujajo presnovo Trebuh Trik, da zmanjšate željo po sladkem in slanem Meningitis Starši so delili zadnjo fotografijo sina, da bi druge opozorili pred nevarnostjo

5 hitrih in preprostih načinov za krepitev imunskega sistema

Danes se skorajda ne moremo več izogniti hitremu tempu življenja. Kljub temu da vlagamo veliko truda v zdrav slog življenja, pogosto to ni dovolj, ko smo redno pod stresom, ki je eden glavnih razlogov za slab imunski sistem. Tu je nekaj nasvetov, kako lahko vseeno okrepimo odpornost telesa.

Spanje
(Foto: iStock)

Ljudje pogosto ne vedo, da lahko za boljši imunski sistem poskrbimo že z nekaterimi povsem preprostimi triki, ki pa so izjemno učinkoviti. Eden prvih je, da si zagotovimo dovolj spanca.

1. Naspite se

Nasvet, ki smo ga vsi slišali že neštetokrat, a ga kar ne uspemo realizirati. Kljub temu je spanje ključnega pomena za dober imunski sistem. Med spancem se telo obnovi in imunska odpornost se okrepi. Skušajte vsak dan spati vsaj eno uro več kot ponavadi ali pa si popoldne vzemite čas za kratek počitek.

2. Povečajte dozo vitamina C

Vitamin C je močan antioksidant, ki pomaga podpirati delovanje celic imunskega sistema. Dober vir vitamina C so paprike, citrusi, borovnice in drugo jagodičevje ter zelenjava, kot je brokoli ali brstični ohrovt. Poskrbite, da vsak dan zaužijete vsaj en sadež, ki je bogat z vitaminom C.

Jagodičevje
(Foto: iStock)

3. Podprite delovanje svojega črevesa

Morda že poznate idejo, da je 70 odstotkov našega imunskega sistema v našem črevesu. Prav zato je priporočljivo, da poskrbimo za dobro prebavo s pomočjo probiotikov, ki poskrbijo za zdravo črevesno mikrofloro. Veliko probiotikov je v fermentiranih živilih, kot je kislo zelje ali kisla repa. Prav tako v kefirju ali kambuči. Uživajte jih čim pogosteje in tako poskrbite za boljšo odpornost telesa.

4. Povečajte količino zelene zelenjave

Poleti ni težko zaužiti dovolj zelenega sadja in zelenjave, a v hladnejših dneh je ta naloga nekoliko težja. Kljub temu pa nič manj pomembna. Zelena zelenjava je bogata z vitamini in minerali, ki jih telo potrebuje za normalno delovanje in za dobro imunsko odpornost. Prav zato si vsak dan pripravite tudi zelenjavni smoothie, v katerem lahko zmiksate špinačo, avokado, ohrovt, jabolko, kokosovo vodo in meto. Veliko receptov za zelene smoothije najdete tudi na spletu. Lahko pa si skuhate tudi zelenjavno juho, v kateri uporabite čim več zelenjave, ki je v tem času na voljo. Topla juha bo še dodobra pogrela vaše telo in poskrbela, da vas v mrzlih dneh ne bo zeblo. Vanjo lahko date brokoli, ohrovt, cvetačo, korenje, začimbe ali janež. Pripravite si jo po svojem okusu. Lahko tudi v vroči vodi pokuhate narezane bučke in jih zmiksate v toplo gosto juho.

Zeleni smoothie
(Foto: mindbodygreen.com)

5. Ne pozabite na tekočino

Vaše telo nenehno potrebuje vodo, zato imejte ves čas pri roki stekleničko vode ali topel nesladkani čaj. Vodo lahko nadomestite tudi z uživanjem juhe in sadja ter zelenjave. Tekočina bo poskrbela, da vaše telo ne bo dehidrirano in da bo redno lahko odvajalo toksine iz telesa. Še posebeno je pomembno, da pijete veliko tekočine tudi, če že pride do prehlada, saj telo s tekočino (znojenjem, izcedkom iz nosu, urinom ...) izloča viruse in bakterije.

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 1
 
karamba34 10.10.2017 08:48:35
6. redno seksajte.
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Novoletne zaobljube

Kakšna bo vaša letošnja novoletna zaobljuba?

Uporabne povezave