16.01.2018
LJ
/ -0°
Kolorektalni rak To se dogaja v vašem telesu, če ne spite Prehlad To so živila, ki uničujejo vaš imunski sistem Enterosgel
POST-DECEMBRSKO RAZSTRUPLJANJE BREZ NAPORA IN ODREKANJ
Serena Williams in Alexis Olympia Serena Williams spregovorila o grozljivih zapletih po porodu

5 načinov razstrupljanja telesa, ki jih lahko izvajate vsak dan

Vsak dan slišimo o različnih tehnikah razstrupljanja, ki naj bi obnovile naše telo in nam povrnile zdravje. A bolj kot to, kaj počnemo ta dva ali tri tedne v letu, je pomembno, kaj počnemo preostanek leta. To je tisto, kar bo določilo naše počutje ali zdravje. Prav zato lahko v svoj vsak dan vključite teh 5 tehnik razstrupljanja.

Razstrupljanje
Zdrava prebava je ključnega pomena za dobro zdravje in počutje. 70 odstotkov imunskega sistema je v naših prebavilih. Če imate težave s prebavo, se o tem pogovorite s prehranskim svetovalcem, ki vam bo pomagal izbrati živila, ki bodo na vašo prebavo delovala blagodejno in bodo pomagala obnoviti črevesno floro. (Foto: iStock)

Telo vsak dan razstrupi samega sebe, saj ima organe in mehanizme, ki so odgovorni za to. A ko se naberejo toksini, se lahko pojavi utrujenost, glavoboli in prebavne težave. Takrat potrebuje pomoč. A pomoč, ki jo izvajamo vsak dan, ne le takrat, ko telo pripeljemo do stanja, da ne zmore več naprej. Če želimo imeti ves čas visok nivo energije in če želimo biti ves čas dobrega počutja, moramo za to poskrbeti vsak dan. Najbolje je, da pri tem upoptevamo tako telo, um kot duha. Tu je 5 hitrih nasvetov, kako lahko vsak dan izboljšamo svoje počutje, nivo energije in zdravje.

Limona
Dan pričnimo s kozarcem vode z nekaj kapljicami limone. Po spanju je telo dehidrirano in tako lahko spodbudimo prebavo in pospešimo izločanje toksinov. (Foto: Thinkstock)

1. 10-minutna meditacija za začetek dneva

Če dan začnemo z meditacijo, nas ta pripravi na dan in nam pomaga, da se bomo skozi dan lažje in boljše spopadali s stresom. Če dan pričnemo kaotično, pa so možnosti za visok nivo stresa večje, prav tako tudi za napake povezane s tem. Zjutraj se zbudite nekoliko prej in si vzemite 10 minut za trenutke, ki jih preživite v mirovanju in meditaciji. Sprostite se, naredite nekaj globokih vdihov in izdihov in poskrbite, da boste dan pričeli s pozitivnim svežim odnosom do življenja.  

2. Voda z limono zjutraj na tešče

Pitje zadostne količine vode je ključnega pomena za dobro zdravje in počutje. Voda nam pomaga odplaviti toksine iz telesa, hkrati pa nam pomaga tudi, da ne uživamo toliko nezdrave hrane. Takrat, ko bi želeli poseči po nezdravem prigrizku, lahko namesto tega posežemo po kozarcu vode. Velikokrat smo v resnici le žeji in ne toliko lačni. Dobro pa je tudi dan začeti s kozarcem vode. Po spanju je telo dehidrirano, zato potrebuje vodo. Če mu dodamo še nekaj kapljic limoninega soka, bomo pospešili presnovo, telesu podarili tudi nekaj antioksidantov, ki jih potrebuje za dobro delovanje ter pomagali pri izločanju toksinov iz telesa po spanju. Voda bo prečistila tudi sečila in prebavo in znova dobro hidrirala naše telo.

3. Telovadba in raztezanje

Telo potrebuje telesno aktivnost. Na ta način si povečujemo nivo energije in spodbujamo prebavo. Med telesno aktivnostjo se sprožajo hormoni stresa in telesna vadba je eden najboljših načinov za odpravljanje stresa, žalosti, depresije. Dovolj bo že 30 minut lahke telesne aktivnosti na dan, ki bo popolnoma spremenila vaše razpoloženje in vas spravila v boljšo voljo. Potenje je tudi eden najboljših načinov za izločanje strupov iz telesa. Če ste poškodovani ali ne morete telovaditi, lahko uporabite savno, ki ima podoben učinek. Če ste eden tistih ljudi, ki vse stvari počnete stoodstotno, pa pazite, da ne pretiravate z vadbo. Če ste pod velikimi stresi v službi, morate telesu dati tudi čas za počitek in sprostitev. V tem primeru je za vas bolj primerna umirjena vadba, kot je denimo joga, ki vas bo sprostila in ne bo znova dvigovala nivo hormona stresa. Izberite si torej vadbo, ki je najbolj primerna za vas in poslušajte svoje telo. Ko potrebuje počitek, mu ga podarite. Izbirajte tudi telesne aktivnosti, ob katerih se zabavate in ki vam ne prinašajo dodatnega bremena v življenju. Telesna aktivnost bi morala biti zabavna. Uživajte v njej.

Ples
Telo potrebuje telesno aktivnost. Na ta način si povečujemo nivo energije in spodbujamo prebavo. Med telesno aktivnostjo se sprožajo hormoni stresa in telesna vadba je eden najboljših načinov za odpravljanje stresa, žalosti, depresije. (Foto: iStock)

4. Spite kvalitetno

Med spanjem se telo obnavlja in razstruplja. Prav zato je pomembno, da si vzamete dovolj časa za počitek. Sedem do osem ur spanja na dan je ključnega pomena za odrasle ljudi. Nikar si ne odvzemajte tega časa in če potrebujete dodatne pol ure preko dneva, da nekoliko počijete, si vzemite ta čas zase. Ko boste spočiti, boste bolj produktivni, boljše boste delali, več idej boste imeli, vaše počutje bo boljše, prav tako tudi vaše odločitve. Ne boste razdraženi, občutili boste manj stresa in še bi lahko naštevali. Počitek je ključnega pomena za naše telo. Ne zanemarjajte ga.

5. Uživajte probiotike, zdravo hrano in kakšen prehranski dodatek, če je potrebno

Zdrava prebava je ključnega pomena za dobro zdravje in počutje. 70 odstotkov imunskega sistema je v naših prebavilih. Če imate težave s prebavo, se o tem pogovorite s prehranskim svetovalcem, ki vam bo pomagal izbrati živila, ki bodo na vašo prebavo delovala blagodejno in bodo pomagala obnoviti črevesno floro. Pomagate si lahko tudi s probiotičnimi živili, kot so kefir, kislo zelje, kambuča in podobno. Prav tako lahko jemljete tudi probiotike v obliki prehranskih dodatkov. Vendar pa je ključnega pomena tudi izbira prehrane, s katero boste znova uredili svojo prebavo. Najbolje je, da se o tem pogovorite s prehranskim strokovnjakom, ki vas bo lahko pravilno usmeril glede na vaše težave.

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Nespečnost

Ste se kdaj spopadali z nespečnostjo?

Uporabne povezave