17.12.2018
LJ
/ -2°
Piškoti Preprost način, da se med prazniki ne zredite Kivi Zakaj bi morali v tem času uživati ta sadež? Družinski konflikti Bi se najraje izognili družinskim srečanjem? Debelost Poglejte jo danes, ko ima 58 kilogramov manj

5 vsakodnevnih navad, zaradi katerih pridobivate odvečne kilograme

Že dolgo časa niste jedli sladkarij, redno telovadite, a vam ne uspe izgubiti odvečnih kilogramov? Vzrok za vaše težave so lahko naslednje napake, ki jih morda delate.

Teža

1. Preveč spite

Dobro že vemo, da premalo spanca vodi do prekomerne količine hormona stresa, zaradi česar se nam povečuje apetit. Vsak dan bi morali spati od 7 do 8 ur in ne veliko več ali veliko manj. Težava se namreč lahko pojavi tudi, če spimo veliko več. Po podatkih zadnje raziskave, objavljene v PLOS One žurnalu, se je pokazalo, da ljudje, ki spijo več kot 10 ur na dan, lahko pridobijo odvečne kilograme. Prav zato je prav, da se držimo priporočila od sedem do osem ur na dan.

2. Zjutraj pojeste premalo za zajtrk

Raziskave univerze Tel Aviv so pokazale, da bi vsak dan morali dan pričeti z zajtrkom. In to obilnim. Vsebovati bi moral tako beljakovine, ogljikove hidrate kot tudi sladkor. Kar pomeni, da si za zajtrk lahko celo privoščite sladico. A to naj bo edina sladica v dnevu.

3. Preoblačite se v temi

Ko se zjutraj prebudite, odstrite okna in se naužijte naravne svetlobe. Študija je pokazala, da modra svetloba jutranjega sonca krepi našo imunsko odpornost in nam pomaga, da se prebudimo. Pokazala je še, da lahko izpostavljenost samo 20 do 30 minutam jutranje svetlobe na dan pomaga znižati indeks telesne mase.

4. Ne pospravite svoje postelje

Morda se sliši nenavadno, a študija, ki jo je opravila ameriška fundacija za kvalitetno spanje, je pokazala, da ljudje, ki si zjutraj pospravijo posteljo, tudi spijo bolje. Zdrav in kvaliteten spanec pa je prav tako ključnega pomena za uravnano telesno težo.

5. Pozabite se stehtati

Raziskovalci z Univerze Cornell so dokazali, da je vsakodnevno tehtanje učinkovit način za izgubo odvečnih kilogramov. Najbolje je, da na tehtnico stopite takoj zjutraj pred zajtrkom in preden pijete vodo, da bi videli realno sliko vaše telesne teže.

FB članek - join us

Prenesi v

Glasuj

Komentarjev: 2
mmickica 23.08.2017 13:36:11
Niste resni!
Ifigenija2 23.08.2017 17:13:47
Bom postiljala 3X na dan in bom vitka....h
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

E-novice

Prijavi se na e-novice in bodi na tekočem z aktualnimi novicami.

Ne prezrite

Anketa

Ingver

Ali v kuhinji uporabljate ingver?

Uporabne povezave