14.12.2018
LJ
/ -1°
Endokrini sistem To moramo vsi vedeti o hormonih Mafini Praznična sestavina, ki je povsem zdrava Rdeče meso Samo ena porcija na dan poveča tveganje za srčni infarkt Debelost Poglejte jo danes, ko ima 58 kilogramov manj

6 trikov, kako se izogniti pridobivanju kilogramov med prazniki

V povprečju se med prazniki zredimo za 2 kilograma, a ni nujno, da je tako. Z nekaj preprostimi triki lahko ohranimo enako telesno težo, pa čeprav se tudi malo razvajamo in posladkamo med prazniku. Tu je nekaj trikov, ki jih je razkrila nutricistka Fiona Kirk za spletno stran Healthista.com.

Božični piškoti
Decembrske zabave bodo polne slaščic, dobre hrane in alkohola. A z nekaj triki lahko kljub temu ohranite vitko postavo. (Foto: iStock)

1. Najejte se, preden greste na zabavo

Stvari gredo lahko hudo narobe, če na zabavo pridete lačni. Že prvih dvajset minut si boste lahko namreč privoščili dve alkoholni pijači in nekaj okusnih kanapejev. A teh bo na zabavi še veliko več. Zato se pred zabavo najejte in pojejte kakšen manjši, a zdrav obrok. Privoščite si lahko skodelico ovsenih kosmičev z jogurtom ali jogurt z narezanim sirom, nekaj čičerikinega namaza, polnozrnati kruh in zelenjavne paličice.

Alkohol
Na zabavah bo na voljo tudi veliko alkohola, zato poskrbite, da se že pred zabavo nekoliko najeste in da vmes pijete tudi dovolj vode. (Foto: iStock)

2. Prepoznajte nezdravo hrano na zabavi

Čips, ocvrta živila, masleni rogljički in podobna živila lahko v kombinaciji z alkoholom res močno dvignejo vaš krvni sladkor in kmalu boste izgubili nadzor nad tem, koliko kalorij ste zaužili. Namesto teh nezdravih živil raje izberite (če so na voljo ali če zabavo pripravljate sami) zelenjavne palčke (korenje, zelena), prekajenega lososa, gobice, mesne kroglice, zelenjavo, suši in sašimi.

3. Pametno izbirajte alkoholne pijače

Morda ste se že odločili, da trezna glava na zabavi ni opcija za vas ta december. A če boste pili alkohol, je odlična taktika, da se že pred sezono zabav odločite za alkoholno pijačo, ki se je boste držali - razen, če so izbire omejene. Rdeče vino, suhi šampanjec ali prosecco so izbire, ki imajo najmanj kalorij. Če se odločite, da boste pili žgane pijače, vanje nikar ne mešajte še sladkih sokov, ampak raje svež limonin sok. In še eno pomembno pravilo: zraven pijte vodo, veliko vode. Tako vaša jetra kot obseg pasu vam bosta hvaležna.

4. Pripravite si prigrizek po zabavi

Včasih po zabavi preprosto le pademo v posteljo, a včasih dobimo napad lakote. In takrat lahko močno grešimo. Običajno nam takrat pašejo mastne stvari, kot so burek, cvrt krompir in druga hitro pripravljena hrana. Da temu ne bi bilo tako, je odlična taktika, da si vnaprej pripravite bolj zdrav prigrizek, ki vas bo čakal, ko pridete domov. Vnaprej si lahko skuhate jajce in dodate košček polnozrnatega kruha ali pa kos rženega kruha z avokadom in koščkom prekajenega lososa. Majhna skodelica mueslijev brez sladkorja z navadnim jogurtom je tudi dobra izbira.

5. Premagajte mačka z zdravim zajtrkom

Pomembno je tudi, kaj pojeste naslednji dan. Če ste dan prej spili več alkohola, je zelo možno, da vam bo zjutraj prijalo sladko. Naravno je, da naše telo želi sladko hrano, če je utrujeno. V tem trenutku je pomembno, da znova uravnate svoj krvni sladkor, saj vam bo to pomagalo, da ne boste hlepeli po sladki in energetsko bogati hrani. Pomagate si lahko z obroki, bogatimi z beljakovinami, kot so denimo jajca in polnozrnat kruh, izberete lahko pol avokada in sir, skodelico zelenega čaja, naravni jogurt s svežim sadjem in znova veliko vode, da dobro hidrirate svoje telo.

Božič
Po zabavi vam bo morda pasalo sladko, saj boste imeli povišan krvni sladkor, a ključnega pomena je, da krvni sladkor z bolj zdravim obrokom znova stabilizirate. (Foto: iStock)

6. Jejte zdravo, ko niste na zabavah

Svojim jetrom in prebavi podarite odmor, ko niste na zabavah in se osredotočite na hrano in pijačo, ki bo umirila vaš prebavni sistem in vam dala energijo. Juhe, pomirjujoči čaji, lahke večerje in redna telovadba so v tem času vaši najboljši prijatelji. To bo močno izboljšalo vaše počutje in hkrati poskrbelo za vitek pas, v nasprotju s tem, če boste še naprej jedli mastno, slano, sladko in nezdravo prehrano. Na vašem jedilniku naj bodo naravni jogurt, sadje, zelenjava, oreščki, lahka piščančja juha, ovseni kosmiči, ribe, kuhana zelenjava, veliko vode in zeleni čaj.

FB članek - join us

Prenesi v

Glasuj

Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

E-novice

Prijavi se na e-novice in bodi na tekočem z aktualnimi novicami.

Ne prezrite

Anketa

Ingver

Ali v kuhinji uporabljate ingver?

Uporabne povezave