17.10.2018
LJ
18° / 11°
Sir Uživate mleko, sir, jogurt ali maslo? Piškoti Okusni piškoti, ki so dobri za vaše srce Holesterol Kako uspešno znižati holesterol? Ščitnica 8 znakov, da vam ščitnica deluje premalo

Delala sem desko samo 1 minuto teden dni in zgodilo se je ...

''Pred kratkim sem šla na tečaj joge, kjer so mi pojasnili, da sta boljša drža in ravnotežje odvisna od moči jedra telesa. Prav zato sem se odločila, da bom okrepila svojega,'' je za popsugar.com zapisala novinarka Michelle Mockler. Preverite, kaj se je zgodilo po tednu dni.

Deska
"Zadala sem si izziv. Vsak dan bom držala položaj deske za eno minuto, in tega se bom držala teden dni.'' (Foto: iStock)

Novinarka Michelle Mockler se je odločila, da bo teden dni držala desko vsak dan po eno minuto. ''Zadala sem si izziv. Vsak dan bom držala položaj deske za eno minuto, in tega se bom držala teden dni. Zanimalo me je, ali lahko nekaj tako preprostega ustvari opazno spremembo in ali je to nekaj, kar bi bilo primerno, da vključim v svojo redno jutranjo rutino.'' Po tednu dni je ugotovila naslednje.

Preberite še: Kako dolgo je dobro držati desko?

Drža
Deska je vaja, ki okrepi jedro našega telesa, kar nam pomaga ohranjati boljšo držo in boljše ravnotežje. (Foto: iStock)

1. Ne glede na urnik jo lahko izpolnimo

Ne glede na to, kako zaposlen si, pravzaprav ni izgovora, s katerim bi opravičil, da ne moreš narediti deske vsak dan za eno minuto, je odkrila Mocklerjeva. ''Še posebno ker teh 60 sekund uporabiš za nekaj, kar je dobro za tvoje telo. Zbudiš se lahko samo eno minuto prej ali greš spat eno minuto pozneje. S to minuto se ne odpoveš ničemur in jo z lahkoto zamenjaš za čas, ki ga porabiš na družbenih omrežjih. Veliko načinov je, kako si lahko vzamemo čas, a le če to želimo.''

2. Narediš jo lahko skoraj kjerkoli

Michelle je svojo desko navadno naredila vsako jutro, preden je odšla na delo. A kmalu je opazila, da ljudje desko delajo na povsem nepričakovanih mestih. ''Ko sem postala bolj pozorna, sem videla veliko ljudi, ki je naredilo desko zjutraj v parku, ko so šli na jutranji tek, ali celo med delom. Za desko ne potrebuješ nobene dodatne opreme razen čistih tal.''

Preberite še: Joga za dobro jutro

3. Vaja je preprosta, a prinaša veliko zadovoljstva in opazila sem razliko

''Veliko več pozitivnih učinkov je prinesla ta preprosta vaja v moj vsakdan, kot sem v resnici porabila časa zanjo. Na koncu tedna sem občutila razliko in imela sem občutek, da imam več moči pri vadbi, ki jo izvajam štiri- do petkrat na teden. Začela sem se zavedati svojega telesa in odkrila sem nov občutek moči. Prinesla mi je tudi mentalno moč. Nekaj sproščujočega je, da vsak dan preživiš osredotočen na eno samo aktivnost.''

Deska
Deska je samo ena vaja, s katero aktivirate mnoge mišice v telesu. Pomaga pri krepitvi jedra telesa, trebušnih mišic, ramen, hrbta. Pri njej delajo tudi cele noge, in je zato ena najpomembnejših vaj, s katero si lahko okrepite svoje telo. (Foto: iStock)

4. Majhni cilji so pomembni

''Hitro se lahko ujamemo v ideji, da potrebujemo velik cilj, ki ga moramo doseči. Da moramo za uspeh na pot, polno napora. A deska mi je pomagala, da sem se spomnila, da te velike cilje v resnici vedno dosežemo korak za korakom. In ti koraki so včasih zelo majhni. Ta izziv zame ni bil samo fizične, a tudi mentalne narave. Prav tako lekcija, naj ne podcenjujem svojih dosežkov, čeprav so majhni.''

Zakaj je deska (plank) dobra vaja in kako jo narediti pravilno?

Deska je samo ena vaja, s katero aktivirate mnoge mišice v telesu. Pomaga pri krepitvi jedra telesa, trebušnih mišic, ramen, hrbta. Pri njej delajo tudi cele noge in je zato ena najpomembnejših vaj, s katero si lahko okrepite svoje telo. Ker krepi jedro telesa, torej mišice, ki nam pomagajo ohranjati stabilnost, izboljšuje tudi našo držo in ravnotežje. Pomaga tudi zmanjševati in preprečevati bolečine v hrbtu. Močno središče telesa bo izboljšalo vse vaše aktivnosti, ki jih delate čez dan, in vam jih olajšalo. Tako lahko svoje telo tudi obvarujete pred številnimi poškodbami. Hkrati pa vaja poskrbi tudi za lepe trebušne mišice.

Da bi izvedli desko, pojdite na tla v položaj, kot bi želeli narediti sklece. Upognite komolce na 90 stopinj in težo naslonite na podlahti. Poskrbite, da so vaši komolci direktno pod rameni. Prav tako, da je vaše telo v ravni liniji in da nimate zadnjice previsoko. Aktivirajte svoje telo in držite položaj. Začetniki navadno ta položaj držijo okoli 30 sekund, pozneje pa lahko podaljšate čas trajanja deske.

 

FB članek - join us

Prenesi v

Glasuj

Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

E-novice

Prijavi se na e-novice in bodi na tekočem z aktualnimi novicami.

Ne prezrite

Anketa

Tek

Ali tečete zunaj tudi v hladnih dneh?

Uporabne povezave