14.12.2018
LJ
/ -1°
Endokrini sistem To moramo vsi vedeti o hormonih Mafini Praznična sestavina, ki je povsem zdrava Rdeče meso Samo ena porcija na dan poveča tveganje za srčni infarkt Debelost Poglejte jo danes, ko ima 58 kilogramov manj

S preprostimi vajami do popolnega telesa v samo 28 minutah na dan

Avstralska osebna trenerka Kayla Itsines je pred kratkim delila podrobnosti svoje najbolj učinkovite vadbe, s katero vzdržuje svoje popolno telo. Razkrila je, da ji vadba vzame le 28 minut na dan.

Avstralska osebna trenerka Kayla Itsines je poznana po svoji osupljivi postavi in sijočem videzu. 27-letnica je v Avstralija prava zvezda in je že v svoji mladosti ustvarila izjemno uspešno podjetje, s katerim skuša narediti vadbo vsem dostopno. Ne samo to, pred kratkim je na svojem Instagram profilu razkrila tudi, da ni nujno, da vsak dan telovadimo več ur, če želimo biti telesno aktivni. V resnici potrebujete le 28 minut na dan, je prepričana. Vsaj toliko traja njena vsakodneva vadba, ki je sestavljena iz dveh delov, ki se dvakrat ponovita. Vsak del traja približno sedem minut in je sestavljen iz strukturiranega seta vaj.

Preberite še: S to preprosto vajo transformirajte telo v samo 4 tednih

''Štiri vaje na ponovitev so, ki jih ves čas ponavljaš, dokler se štoparica ne ustavi," je Kayla zapisala na svoji zgodbi na Instagramu.

Prvi del vaj je sestavljen iz 10 izpadnih korakov, 15 počepov, 10 sklec in 20 korakov, ki jih naredimo tako, da stopimo na stopnico in dol z nje. Ves ta cikel ponavljamo sedem minut.

Kayla svetuje, da počivamo, ko zaključimo s sedmimi minutami vadbe, da se spočijemo pred drugim delom vaj.

Drugi del je sestavljen iz 10 trebušnjakov, 15 poskokov navzgor, 40 vaj v deski, kjer dvigujemo kolena proti trebuhu in 15 dvigov za triceps, ki jih naredimo tako, da imamo za svojim telesom nizko mizico, na katero se opremo in z rokami dvigujemo težo telesa.

''Ponovite prvi del, počivajte, ponovite drugi del in ste,'' dodaja.

To vse skupaj traja 28 minut, kar pomeni, da lahko to vadbo vključite v svoj urnik ne glede na to, kako zaposleni ste. Vaje so sestavljene tudi tako, da vam ni treba v fitnes ali na vadbo, ampak lahko vse vaje delate sami doma ali kjerkoli že ste. Kayla si na ta način želi pokazati, da vadba ni nekaj, kar moramo nujno početi v telovadnici in plačevati mesečno karto, ampak lahko za telesno aktivnost poskrbimo tudi sami doma. Na ta način želi vadbo približati vsem ljudem, tudi tistim, ki zanjo nimajo časa ali denarja.

Čeprav si sama rada privošči jutranjo telovadbo, je prepričana, da ima tudi večerna telovadba svoje prednosti. Kot pravi, so pozitivni učinki jutranje telovadbe, da te vadba zjutraj prebudi, izboljša razpoloženje in pripomore k temu, da smo bolj osveščeni o svojem zdravju, kar nam pomaga preko dneva delati bolj zdrave prehranske izbire. Jutranja vadba je po njenem mnenju idealna tudi za ljudi, ki imajo izjemno naporne urnike, saj si tako zagotovijo, da zjutraj že opravijo svoj trening in da nič ne bo zmotilo te rutine. Slabost jutranje vadbe pa je, da če daš 100 odstotkov od sebe na vadbi, si kasneje lahko bolj utrujen.

A tudi popoldanska vadba ima svoje prednosti. Proti večeru se bolj sprošča hormon, ki pomaga graditi mišice in ustvarjati boljšo kvaliteto mišic. Prav zato je večerni ali popoldanski trening idealen za tiste, ki si želijo izgraditi večjo mišično maso. Poleg tega se preko dneva povečuje telesna temperatura, zato so mišice bolj raztegljive in fleksibilne. To pomeni, da nam je takrat tudi bolj prijetno telovaditi in se raztezati. V tem času lažje pridobimo tudi večjo razteznost telesa.

Bolj kot to, kdaj telovadimo, pa je pomembno, da se sploh lotimo telovadbe in da s telesno aktivnostjo vztrajamo na dolgi rok. Zato je ključnega pomena tudi, da imamo radi vadbo, ki jo izvajamo vsak dan.

FB članek - join us

Prenesi v

Glasuj

Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

E-novice

Prijavi se na e-novice in bodi na tekočem z aktualnimi novicami.

Ne prezrite

Anketa

Ingver

Ali v kuhinji uporabljate ingver?

Uporabne povezave