20.09.2018
LJ
26° / 15°
Česen Naturopatski nasveti za lažji prehod v jesen Telefon Kaj se zgodi, ko ves čas gledate v telefon? Starejši Kako ohraniti mlade možgane? Ana Klašnja Ana Klašnja razkrila, kako skrbi za vitko in zdravo telo

Dodajte jo v svoj jutranji smoothie in ostanite siti do poznega kosila

Številni si za zajtrk privoščijo sadni smoothie. Običajno si vanj dodajo nekaj sadja in mleka / nadomestek mleka in si tako zagotovijo jutranjo sladico, ki vsebuje veliko vitaminov in mineralov. A po smoothiju lahko kaj hitro znova postanemo lačni. Da temu ne bi bilo tako, lahko vanj dodate še nekaj beljakovin in zdrave maščobe.

Smoothie
Dodajte zdrave maščobe v svoj jutranji smoothie in podaljšajte občutek sitosti. (Foto: Profimedia)

Smoothie je lahko odličen za začetek dneva, a le če je pripravljen pravilno. Namesto, da vanj vključite le sadje, mu dodajte tudi zelenjavo, denimo špinačo, blitvo ali drugo zelenjavo. Poleg tega je dobro, da za zajtrk pojemo tudi nekaj beljakovin, zato si mnogi vanj dodajo tudi proteinski prašek (lahko si namesto tega zjutraj priravite jajca ali zaužijete prekajenega lososa).

Novinarka spletne strani popsugar Jenny Sugar pravi, da tak zajtrk uživa že od srednje šole: ''Vse od srednje šole uživam za zajtrk približno isto stvar. Smoothie z beljakovinskim praškom. Zadnjih nekaj let preizkušam različne sestavine smoothija - od različnih oblik proteinskih praškov, do različnih okusov nadomestkov mleka - kokosovo mleko, mandljevo mleko in še bi lahko naštevala. Poleg tega kombiniram tudi različne vrste sadja in zelenjave. A opazila sem, da po smoothiju običajno znova postanem lačna že okoli 10.30 zjutraj. Ker pa običajno ne jem kosila do okoli 2 ure popoldne, vmes potrebujem kakšne prigrizke ali oreščke, da potešim lakoto.''

Zeleni smoothie
Namesto, da vanj vključite le sadje, mu dodajte tudi zelenjavo, denimo špinačo, blitvo ali drugo zelenjavo. (Foto: mindbodygreen.com)

Ker je zaužila veliko sadja v svojem jutranjem smoothiju je odkrila, da zjutraj zaužije preveč naravnega sladkorja, zaradi česar ji močno naraste sladkor v krvi in je znova po obroku kmalu lačna. Prav zato je v svoj smoothie pričela dodajati več zelenjave in še eno živilo, ki je v resnici naredilo veliko spremembo. Dodala je zdrave maščobe, kot je na primer avokado ali arašidovo maslo. ''Ker je sladkor povzročil velik vzpon krvnega sladkorja, samo beljakovine, ki jih dodajam v smoothie niso dovolj, da bi ostala sita do kosila. A odkrila sem, da lahko z dodajanjem zdravih maščob, ki povečajo občutek sitosti, povsem z lahkoto ostanem sita do svojega poznega kosila.''

V svoj smoothie je pričela dodajati maščobe in zmanjševati količino sladkega sadja. Tako si namesto dveh skodelic sladkega sadja sedaj v svoj smoothie doda eno četrtino skodelice banane in skodelico jagodičevja, ki velja za manj sladko sadje. Hkrati še pest špinačo, nesladkano mandljevo mleko, eno merico beljakovin v prahu, eno žlico arašidovega masla in led. Vse to zmiksa v mešalniku in si pripravi okusen in hranljiv zajtrk. ''Čeprav je arašidovo maslo kalorično, je prav to tisto, ki poveča občutek sitosti in mi pomaga, da sem do kosila sita. Prav zato mi ni treba posegati po vmesnih prigrizkih, ki prav tako prinašajo nekaj kalorij.''

Tudi vi nimate časa, da bi si s seboj vzeli prigrizke v službo in pripravljali vmesne zdrave obroke. Potem lahko preizkusite njen smoothie, ki vam bo zaradi maščob in beljakovin, ki jih vsebuje, pomagal, da boste lažje zdržali do kosila.

FB članek - join us

Prenesi v

Glasuj

Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

E-novice

Prijavi se na e-novice in bodi na tekočem z aktualnimi novicami.

Ne prezrite

Anketa

Gobe

Radi nabirate gobe?

Uporabne povezave