17.12.2017
LJ
/ -2°
Voda Začela sem redno piti jabolčni kis in zgodilo se je to ... Trebuh 7 živil, ki kurijo maščobo in spodbujajo presnovo Trebuh Trik, da zmanjšate željo po sladkem in slanem Meningitis Starši so delili zadnjo fotografijo sina, da bi druge opozorili pred nevarnostjo

Ena najpogostejših razvad, ki vodi v debelost in bolezni srca

Ste med mnogimi, ki hrano uživajo prehitro? To poveča tveganje za debelost, diabetes in bolezni srca. Razlog je, da telo ne more zaznati signala, da je sito. Zaradi tega vedno pojemo več, kot potrebujemo. To pa ima posledice.

Debelost
Prehitro uživanje hrane slej ko prej pusti posledice. (Foto: Thinkstock)

Jesti bi morali počasi in v miru. To je še nekaj, na kar smo v današnji naglici in stresu pozabili. A to je pomembna navada za zdravje in dobro počutje. Japonska študija je pokazala, da so tisti, ki so hrano uživali prehitro, imeli za 5,5-krat večje tveganje, da razvijejo metabolni sindrom. To je skupek več zdravstvenih stanj: med drugim debelosti, pa tudi previsokega krvnega tlaka, sladkorja ter holesterola. V študiji je sodelovalo več kot tisoč ljudi srednjih let. Njihova povprečna starost je bila 51 let.

Bolezni srca
Metabolni sindrom je eden od vzrokov za bolezni srca. (Foto: Thinkstock)

"Ugotovili smo, da je počasno uživanje hrane morda ključna življenjska navada, ki lahko prepreči metabolni sindrom," pove dr. Takayuki Yamaji, kardiolog z univerze Hiroshima. V petih letih, kolikor je njegova skupina strokovnjakov spremljala ljudi, je 11,6 odstotka ljudi iz skupine, ki je hrano uživala prehitro, razvilo metabolni sindrom. Ter le 2,3 odstotka iz skupine, ki je jedla počasi. Hitro uživanje hrane so tako povezali s pridobivanjem teže, povišanim krvnim sladkorjem, širšim obsegom pasu … Vse to le zato, ker zaradi hitrega uživanja hrane po navadi pojemo preveč. "To pa povzroči prevelika nihanja krvnega sladkorja, kar vodi v inzulinsko rezistenco (drugo ime za metabolni sindrom op. a.)." Metabolni sindrom pa je eden od vzrokov bolezni srca in ožilja.

Tisti, ki jedo počasi, lažje shujšajo

Že prej je študija univerze v Severni Karolini ugotovila, da so ljudje, ki so jedli počasi, izgubili šestkrat več teže kot tisti, ki so hujšali na enak način, a so jedli hitro. Ameriški raziskovalci zato ljudem priporočajo, da se med prehranjevanjem osredotočijo samo na hrano. Predlagajo, da odstranijo vse, kar bi jih lahko zmotilo, še posebej pa televizor.

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 7
 
pmx 07.12.2017 13:11:28
Total brezvezen članek kot že dolgo ne. Brzina nima prav nobene veze, važna je količina oz. kalorije.
kajenje je zdravo 19.11.2017 18:33:53
Z unim klincevim japonskim palckam lohk pa res zlo hitr jes.
provocateur 19.11.2017 17:40:51
Joj, bi gnetel tisti buši na prvi slikci! Grrrrrrr! Gnetel in naskočil, da bi pokalo kot za nov let!
brabusednet 19.11.2017 09:10:25
Torej 5,5 procenta ni neki rezultat za verodostojnost.
komir10 19.11.2017 13:18:51
5,5 ni mišljen procent
 
karamba34 19.11.2017 08:15:51
seksajte 5 krat na dan pa boste fit in zdravi kot riba.
provocateur 19.11.2017 17:39:54
Vsaj enkrat, zvečer ali pa zjutraj, ko sta skupaj doma. Če se mata rada, bosta seksala vsak dan. Če pa ne, je pa bolje, da gresta narazen.
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Novoletne zaobljube

Kakšna bo vaša letošnja novoletna zaobljuba?

Uporabne povezave