14.11.2018
LJ
15° / 8°
Kap 10 znakov kapi, ki jih morate poznati Avokado 7 preprostih in zdravih zajtrkov z malo kalorijami Par To bo pomagalo po prepiru s partnerjem Belinda Danes je neprepoznavna ...

Ena stvar, ki se ji morate odpovedati za tole

32-letna Lauren Hannaford, osebna trenerka, nekdanja gimnastičarka in prehranska svetovalka iz Avstralije, je na svojem Instagram profilu razkrila skrivnost njene popolne postave in zaupala svojim sledilcem, katera stvar je res tista, ki se ji morajo odpovedati, če želijo vitko in mišičasto telo.

Laurene
(Foto: Instagram)

Lauren Hannaford na svojem Instagram profilu večkrat pokaže svoje popolnoma izklesano telo in trebušne mišice. 32-letnica pravi, da trenira štiri- do petkrat na teden in da kombinira kardio vadbo in dvigovanje uteži.

''Vadbo izvajam v sekvencah, ki trajajo približno 30 do 45 minut, sicer pa rada skočim tudi na tekaško stezo ali grem v naravo preteči 6 kilometrov,'' je povedala za Daily Mail Australia. ''Odkrila sem, da je tek odličen za moje možgane. Zdi se mi, kot da na ta način dobro organiziram svoje misli in dobim nove ideje.''

A če hočeš mišičasto telo, pravi Lauren, samo tek ne bo dovolj, ampak je treba vaditi tudi z utežmi ali z lastno težo. ''Pomembno je, da telo gibamo na več različnih načinov, ne samo, da krepimo svoje mišice, ampak da povečujemo tudi mobilnost telesa in da daljšamo mišice z razteznimi vajami ter z vajami za učvrstitev telesa.''

''Dodala pa bi tudi to, da če želiš izklesati svoje telo, je dobro, da razviješ odnos na daljavo s sladkorjem.'' Uživanje sladkorja je res stvar, ki se ji je potrebno izogniti in se ji skorajda popolnoma odpovedati, če želimo vitko telo, pravi. ''Kot vsi vemo, velja, da je skrivnost vitke postave 80 % v prehrani in 20 % v vadbi.''

Laurene
(Foto: Instagram)

Kakšna je njena prehrana?

Če si torej želite mišic, kot jih ima Lauren, kaj morate jesti? ''Ko se zjutraj zbudim, najprej spijem velik kozarec vode z multivitaminom, nato si privoščim espresso in banano, da prebudim svojo presnovo,'' pravi Lauren. ''To je običajno dovolj, da imam moč za jutraji trening. Potem si za zajtrk pripravim dve trdo kuhani jajci in nekaj avokada ter majhno latte kavo.''

Za kosilo si običajno privošči različne jedi, a večinoma gre za nekakšno obliko solate - lahko s piščancem ali le zelenjavo. ''Popolne si privoščim kavo in kos sadja okoli 17.30 pa se pripravljam na večerjo, ki jo pripravim iz zelenjave, beljakovin in nekaj polnozrnatih ogljikovih hidratov.'' Čeprav svetuje, da ne uživate sladkorja, priznava, da si kdaj za posladek privošči dva koščka črne čokolade.

 

FB članek - join us

Prenesi v

Glasuj

Komentarjev: 4
 
kasopiha 13.07.2018 09:09:26
menije vsec....se pa misic ne da daljsat z raztezalnimi vajami
 
GlasModrosti 13.07.2018 08:05:24
Ne vem komu je tole lepo?
žblj 13.07.2018 08:41:13
Vsakmu, ki ne mara debelih zašpehnatih in imaj raje vitek športne
GlasModrosti 13.07.2018 11:09:29
Mislim, da je med tem in debelim zašpehanim še kar veliko prostra. Jaz recimo tudi ne vidim rad debelih žensk, ampak tole pa tudi ni za nikamor. Ampak očitno sem v manjšini glede na dislike. Hvala bogu.
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

E-novice

Prijavi se na e-novice in bodi na tekočem z aktualnimi novicami.

Ne prezrite

Anketa

Rdeče meso

Koliko krat na teden uživate meso?

Uporabne povezave