14.08.2018
LJ
24° / 17°
vnetje oči 14 stvari, ki jih oči povedo o vašem zdravju Utrujenost Nikar ne ignorirajte znakov hormonskega neravnovesja Kdo bi si mislil? Je to razlog, da ne morete shujšati?! Bolečina v hrbtu Skrivnost, kako se znebiti bolečin v hrbtu, je v resnici v vaših nogah

Joga za dobro jutro

Začnimo dan vitalno, polni energije in nasmejani. S pomočjo joge in prijetnih svežih poletnih prebujanj je rezultat zagotovljen.

Joga
Simona Vrhovec - učiteljica joge predstavlja jogo za dobro jutro. (Foto: Damjan Žibert)

STOL

POSTAVITEV:

Izhajamo iz položaja gore. Z izdihom pokrčite kolena in spustite trtico nižje v položaj. Hrbtenica je podaljšana, roki vlečete navzgor, proti nebu. Pogled je usmerjen naprej. Bodite pozorni, da aktivirate notranje stegenske mišice in tako preprečite, da bi kolena uhajala navzven.

KORISTI:

- krepitev mišic nog, obenem raztezanje meč,

- krepitev gležnjev,

- krepitev mišic zadnjice.

Joga
Stol (Foto: Damjan Žibert)

PREDKLON

POSTAVITEV:

Postavite se v pokončno držo. Iz stoječega položaja in z rahlo pokrčenimi koleni se upognite naprej.

Sprostite ramena, roki in vrat. Trtica je obrnjena proti nebu, pogled pa usmerjen navzdol. Roki lahko položite ob stopala ali objamete meča. Bodite pozorni, da se predklon zgodi iz medenice in NE IZ TRUPA. Kolena so rahlo pokrčena.

KORISTI:

- raztezanje celotnega zadnjega dela telesa,

- masaža notranjih trebušnih organov,

- spodbujanje prebave,

- lajšanje bolečin v hrbtenici,

- izboljšanje prekrvavitve v možganih.

Joga
Predklon (Foto: Damjan Žibert)

IZPADNI KORAK

Postavitev:

Iz predklona z desno nogo stopimo nazaj, pri čemer prednje koleno ostaja nad gležnjem. Položaj razteza stegenske mišice in hrbtenico. Vse ponovimo še z levo nogo. Odpirajmo prsni koš in globoko zadihajmo. Naj pride v vaša pljuča svež zrak.

Joga
Izpadni korak (Foto: Damjan Žibert)

DESKA

Postavitev:

Izhajamo iz položaja mize, na vseh štirih. Iztegnemo desno nogo nazaj, pridruži se ji še leva noga. Ramena ostajajo nad zapestjem.

Če je položaj pretežak, kolena ostanejo na tleh in samo močno aktiviramo trebušne mišice.

Koristi:

Krepimo trebušni center, roke in stimuliramo krvni obtok. Zadržimo nekaj vdihov in izdihov. Začutite, kako se celo telo napolni z energijo.

Joga
Deska (Foto: Damjan Žibert)

STREŠICA

V strešico lahko odhajamo direktno iz deske ali pa iz položaja mize. Z izdihom dvigujemo trtico proti nebu. Peti spuščamo ob podlago. Kolena so lahko rahlo pokrčena. Oči naj bodo zaprta, dihamo v prsni koš.

Ta položaj energetizira in hkrati umirja telo. Razteza celoten zadnji del telesa in stimulira krvni obtok.

Joga
Strešica (Foto: Damjan Žibert)

Celotno serijo položajev lahko ponovite 5-krat. V desetih minutah boste tako prebudili telo, um in duha.

Idealno za vitalne poletne dni.

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

E-novice

Prijavi se na e-novice in bodi na tekočem z aktualnimi novicami.

Ne prezrite

Anketa

Prebavne težave

Ste se že kdaj spopadali z vnetjem mehurja?

Uporabne povezave