21.10.2017
LJ
19° / 8°
Možganska kap Bi pravočasno prepoznali možgansko kap? Utrujenost Stres, neprespane noči ... Vse to lahko načne naše zdravje. A tu je rešitev Srce To lahko uniči vaše srce in povzroči infarkt ter kap Sperma Poznate dejavnik, ki močno vpliva na kvaliteto moške sperme?

Kako si izboljšati držo v samo 3 tednih?

Ste dobili občutek, da imate slabo držo? Ali pa vam je kdo to povedal? Potem si le vzemite nekaj časa, da jo popravite. Dobra drža ne prepreči le bolečin, temveč celo izboljša prebavo.

Drža
Če se lepo držimo, smo tudi samozavestnejši, so pokazale študije. Drža torej vpliva celo na psiho. (Foto: iStock)

 

1. teden

Če ste svoje telo navadili na napačno držo, vam je lahko v pravilni drži sprva celo neprijetno. Vzeti si morate torej nekaj časa, da se je privadite. Vsak dan si vzemite nekaj trenutkov in se držite, kot je treba.

Pravilno stojte

Naj bo teža enakomerno razporejena na obe nogi, ti naj bosta paralelno z boki. Medenica naj bo pod rebri. Ramena naj bodo sproščena.

Lepše sedite

Ramena naj bodo nad boki, hrbtenica naj ne bo preveč ukrivljena, stopala naj bodo na tleh, križ naslonjen na hrbtišče stola, če ga ima. Če to ni mogoče, si nastavite manjšo blazino.

Bolje spite

Poskušajte zaspati na hrbtu ali na boku, in sicer tako, da vaša hrbtenica ostane v normalnem položaju.

 

2. teden

Poskušajte ugotoviti, katere navade škodijo vaši drži. Nato se med temi navadami spomnite pomisliti, kakšna je vaša drža ter se popraviti.

Nosite težko torbo?

Če se ji ne morete odreči, vsaj menjajte roko, s katero jo držite, oziroma ramo, na katero jo imate obešeno.

Pogosto nosite pete?

Če je le mogoče, jih nosite čim manjkrat. Ko le lahko, jih sezujte (ko denimo sedite in vas nihče ne vidi).

Kako se držite, ko ste za računalnikom?

V tej drži najverjetneje preživite veliko časa, zato poskušajte vsake toliko časa ozavestiti, kako se držite ter se popraviti.

 

Računalnik
Vzemite si tri tedne, da izboljšate svojo držo. Bodite pozorni, kako se držite, ko ste za računalnikom. (Foto: iStock)

3. teden

Še vedno si vsak dan vzemite nekaj časa, ko se poskušate navaditi na pravilnejšo držo. Še vedno se opominjajte med za držo škodljivimi navadami.

Poleg tega začnite delati še nekaj naslednjih vaj, ki bodo izboljšale spomin, ki ga imajo vaše mišice.

1. vaja

Dvignite lopatice, zadržite za dve, tri sekunde. Spustite. Ponovite petkrat.

2. vaja

Stojte v lepi drži, noge naj bodo v širini bokov. Počepnite. Roke dvignite nad glavo, dlani naj bodo obrnjene navzven. Pazite, da se hrbtenica ne ukrivi. Ponovite petkrat.

3. vaja

Uležite se z obrazom proti tlem in položite pod trebuh vzglavnik. Petkrat počasi in globoko vdihnite in izdihnite.

 

Kaj se zgodi po 3. tednih?

Če se boste držali tega urnika, boste čez tri tedne zagotovo opazili razliko. Še naprej poskušajte čim bolj ozavestiti, kako se držite, delajte vaje ter se izogibajte škodljivim navadam. Počasi se boste navadili na novo, mnogo bolj zdravo držo, zaradi katere se boste bolje počutili in boste imeli manjše tveganje, da vas presenetijo neprijetne bolečine.

 

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Izgorelost

Ste veliko pod stresom?

Uporabne povezave