11.12.2018
LJ
/ -3°
Hiša Kje živite? Tudi to lahko vpliva na zdravje Tofu Živilo, ki pomaga preprečiti kap Srce Kaj o vas pove hoja po stopnicah? kašelj Neverjetno, kaj je izkašljal moški

Kdaj je najboljši čas za vadbo? Zjutraj ali zvečer?

Ste se kdaj vprašali, kdaj je naboljši čas za telovadbo? Je bolje iti v telovadnico zjutraj ali zvečer? Kakšne so prednosti in slabosti jutranje in popoldanske vadbe, je na svojem blogu pojasnila avstralska osebna trenerka Kayla Itsines.

Kayla
Avstralska osebna trenerka Kayla Itines pojasnjuje, kdaj je najbolje telovaditi. (Foto: Instagram)

Številni ljudje vstanejo zgodaj zjutraj, da bi v svoj naporni urnik stisnili še vadbo. Nekateri pa se za telesno aktivnost raje odločijo popoldne, ko so že zaključili z vsemi svojimi obveznostmi. Čeprav je nekaj časa veljalo, da je najbolj učinkovita jutranja vadba - sploh, če želite izgubiti odvečne kilograme - pa osebna trenerka Kayla Itsines pravi, da se ne obremenjujte s tem. Bolj kot to, kdaj telovadite, je za izgubo odvečnih kilogramov namreč pomembno, kako vztrajno telovadite in da telovadite na dolgi rok redno.

26-letna osebna trenerka je kljub temu razkrila pozitivne in negativne plati jutranje in popoldanske vadbe, da bi se lažje odločili, katera je najbolj primerna za vas.

Preberite še: Želite shujšati? Razmišljajte kot suhi ljudje

Jutranja vadba

Če dan pričnete z vadbo, se boste lažje pripravili na aktivni dan v službi, kot če bi vadbo izvajali popoldne. Prav tako boste opazili, da imate po vadbi veliko energije in da ste dodobra pripravljeni na nov delovni dan. Jutranja vadba nas lahko spravi tudi v boljšo voljo in tako lahko dan že zjutraj pričnemo z bolj pozitivno energijo. Prav tako je bolj verjetno, da boste čez dan delali bolj zdrave izbire. Zakaj bi se zjutraj potrudili, vstali prej in šli na vadbo, če v svoje telo kasneje vnašate popolnoma nezdravo hrano.

Kayla
(Foto: Instagram)

Nekateri so prepričani tudi, da morajo telovaditi na prazen želodec, če želijo imeti bolj učinkovito vadbo. A osebna trenerka Kayla Itines pravi, da to ni tako pomembno. Ključnega pomena je, da se dobro počutite med vadbo. Le tako boste naslednji dan znova z veseljem zjutraj spet zgodaj vstali in se podali v telovadnico. ''Vadba na prazen želodec lahko privede do slabosti ali omotice, zato se nikar ne obremenjujte, če ne marate vadbe na prazen želodec,'' je dejala.

Jutranja vadba je izjemno primerna tudi za tiste, ki imate izjemno naporen urnik, saj se popoldne ne bo križala z vašimi vsakodnevnimi obveznostmi. Prav tako si boste že zjutraj zagotovili, da boste zagotovo ta dan telovadili in da ne bodo prišle vmes kakšne nepredvidene situacije, zaradi katerih bi morali izpustiti telovadbo.

Slabost jutranje vadbe pa je, da če date zjutraj na telovadbi vse od sebe in delate 100 odstotno, ste lahko kasneje čez dan hitreje utrujeni.

Popoldanska vadba

Če niste jutranja oseba, aboslutno ni nič narobe s tem, če telovadite popoldne. Popoldanska vadba ima v resnici prav tako številne prednosti. Ena izmed njih je, da se hormon, ki pomaga izgraditi mišično maso bolj izloča popoldne. ''To pomeni, da vam popoldanske vadbe lahko pomagajo pri izgradnji mišične mase in moči in da lahko to dosežete nekoliko hitreje,'' pojasni.

Tudi telesna temperatura se preko dneva poviša, zaradi česar so mišice popoldne bolj fleksibilne. Opazili boste, da ste zjutraj manj fleksibilni kot popoldne. Prav zato bodo raztezne vaje lažje in bolj udobne, ko jih boste izvajali popoldne. Pri popoldanski vadbi boste potrebovali tudi manj ogrevanja kot pri jutranji, kjer je res pomembno, da telo dobro prebudite, da ne pride do kakšnih poškodb.

Naša telesa so tudi na splošno bolj prebujena v popoldanskem času, po vseh vsakodnevnih aktivnostih, ki smo jih opravili in po obrokih, ki smo jih zaužili. Nekateri ljudje pravijo, da imajo več energije za vadbo popoldne, saj naj bi bila stopnja naše moči in vzdržljivosti najvišja med 15.00 in 18.00.

Kayla
Ključnega pomena je, da se dobro počutite med vadbo. Le tako boste naslednji dan znova z veseljem zjutraj spet zgodaj vstali in se podali v telovadnico. (Foto: Instagram)

Vadba je odličen način za odpravo stresa, zato je popoldanska vadba kot nalašč za to, da pozabite na težave, s katerimi ste se spopadali preko dneva in da se lažje sprostite. Na ta način lahko znova poskrbite za to, da se v vašem telesu pričnejo sproščati hormoni sreče - endorfini.

Negativna plat popoldanske vadbe pa je lahko, če gremo na vadbo prepozno. Ves čas moramo imeti v mislih, da ima telo po vadbi povišano telesno temperaturo in da pridobimo več energije, zaradi česar je pogosto zelo težko zaspati takoj po vadbi. Pazite torej, da telovadite vsaj nekaj ur pred spanjem, še posebej, če gre za zelo intenzivno vadbo.

 

FB članek - join us

Glasuj

Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

E-novice

Prijavi se na e-novice in bodi na tekočem z aktualnimi novicami.

Ne prezrite

Anketa

Ingver

Ali v kuhinji uporabljate ingver?

Uporabne povezave