15.11.2018
LJ
12° / 8°
Kap 10 znakov kapi, ki jih morate poznati Avokado 7 preprostih in zdravih zajtrkov z malo kalorijami Par To bo pomagalo po prepiru s partnerjem Belinda Danes je neprepoznavna ...

Mesec dni je enkrat na dan naredila plank. Zgodilo se je ...

Kara Cutruzzula, novinarka in dramatičarka iz ZDA, se je odločila poskusiti, kaj se bo zgodilo, če si zastavi preprost izziv. Mesec dni je poskušala enkrat na dan po pet minut držati plank. To je zelo učinkovita vaja za moč, ki utrdi telo.

Plank
Plank je preprosta vaja, ki jo lahko delamo doma (fotografija je simbolična in ne predstavlja Kare Cutruzzula). (Foto: Profimedia)

Res veliko lahko naredite zase, če – kadar se spomnite – doma naredite plank. To je vaja, pri kateri se postaviš na roke in noge, telo držiš čim bolj ravno in ga celega stiskaš, še posebej pa v srednjem delu. Plank zelo dobro krepi ta del telesa, ki ga potrebujemo, da nas drži pokonci.

Plank ali tudi plankanje je nekaj, česar se lahko loti tudi popoln začetnik. Le manj časa v tem primeru držite položaj, saj nikoli ni dobro pretiravati. Telo je treba krepiti počasi in postopoma. Toda če boste to vadbo nadaljevali, boste veliko naredili denimo za križ in hrbtenico, ki trpita, če preveč sedimo. Bolje se boste držali, saj nas drži prav močan osrednji del. Marsikdo bo tudi ponosen na čvrst trebuh in zadnjico.

Navdušena je bila tudi novinarka

Kara Cutruzzula se je za revijo Shape odločila poskusiti, kaj se zgodi, če mesec dni pridno plankaš. Zapisala je, da ji je bila ta vaja sicer vedno všeč, da pa je pred tem člankom že dolgo ni delala. In odkrila je, da ji je zelo pomagalo, da si je postavila pravilo. Kar nekako je imela v mislih, da mora v tem dnevu narediti še plank, in zato ga je tudi večino dni naredila. Sicer pa prizna, da bi najbrž hitro pozabila, še posebno ko bi se ji mudilo ali bi imela več obveznosti. Toda po mesecu dni je res opazila razliko. Pred tem je imela že težave s hrbtom, ki jo je včasih bolel. Ne sicer tako močno, da bi potrebovala zdravnika. Ampak tako kot se nam vsem zgodi, ko preveč sedimo. Priznala je tudi, da prej ni imela močnega srednjega dela. Po mesecu dni pa je začutila, kako se ji krepi, in to se ji je zdel čudovit občutek. Lepo se je počutiti močnejšega.

Plank
Ne pozabite niti na stranske mišice. (Foto: Profimedia)

Kara sicer ni takoj držala planka po pet minut skupaj. Po potrebi je vajo prekinila in jo spet začela, ko se je odpočila. Poleg tega je delala tudi stranske planke (vidite ga na drugi fotografiji). Preden je začela vaditi, je obiskala še Steph Creaturo, učiteljico joge in teka. Ta ji je povedala, na kaj mora paziti, da bo vaja učinkovita. In sicer ji je dejala, da mora stiskati trebušne mišice. S tem ne bo obremenjevala hrbta, preostale mišice (denimo mišice zadnjice in zadnjega dela nog) pa bodo pravzaprav začele delati same od sebe, da bi pomagale trebuhu.

Preberite si še: vaje za moč vplivajo tudi na našo duševnost!

FB članek - join us

Prenesi v

Glasuj

Komentarjev: 1
Daoist 26.06.2018 22:46:14
Plank, jaz mu pravim kar "deska" je odlična vaja za krepitev trebušnih mišic in dobra raztetzna vaja. Za totalne začetnike priporočam držanje deske po 10 sekund, nato vsak dan stopnjujete za 5 sekund, dokler ne začnete čutiti obremenjenost telesa, naredite za začetek 3x po 10 sekund, nato stopnjujte po potrebi.
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

E-novice

Prijavi se na e-novice in bodi na tekočem z aktualnimi novicami.

Ne prezrite

Anketa

Paradižnik

Ste vedeli, da je določena zelenjava celo bolj zdrava skuhana?

Uporabne povezave