16.11.2018
LJ
11° / 6°
Sok Če hujšate, ne bi smeli piti sokov Paradižnik Katero zelenjavo je bolj zdravo jesti skuhano? Trebuh To pomaga izgubiti maščobo na trebuhu Barack in Michelle Obama Michelle Obama razkrila podrobnost iz njunega zakona

Okusni piškoti, ki so dobri za vaše srce

Imate radi piškote, a hkrati radi živite zdravo? Potem si kar sami doma pripravite zdrave in okusne piškote, po katerih se ne boste redili in boste hkrati poskrbeli za zdravo srce in vitko linijo. Gre za cimetove piškote iz ovsenih kosmičev in pirine moke, ki si jih lahko privoščite zjutraj ob skodelici kave.

Piškoti
Cimetovi piškoti iz ovsenih kosmičev in pirine moke (Foto: K.B.)

Polnozrnata živila so dobra za nas, saj prinašajo številne dobrobiti za naše zdravje in med drugim celo daljšajo naša življenja. Dobra novica je tudi, da gre za ogljikove hidrate, ki nas bodo nasitili za dlje časa in nam dali dovolj energije, hkrati pa varujejo zdravje našega srca in skrbijo za vitko linijo.

Preberite še: Preverite, kaj se zgodi, če vsak dan jeste ovsene kosmiče

Prepogosto mislimo, da moramo izbirati eksotična živila, kot so chia semena ali kvinoja, da bi živeli zdravo in zaužili dovolj vlaknin. A več študij je pokazalo, da so tudi preprosti ovseni kosmiči ali pirina moka izjemno dobri za naše zdravje.

Srce
Ovseni kosmiči zmanjšujejo nivo slabega holesterola v krvi in znivo krvnega pritiska. Za naše srce so dobre tudi druge polnozrnate žitarice. (Foto: iStock)

Ovseni kosmiči so denimo izjemno dobri za zmanjševanje slabega holesterola v krvi, prav tako znižujejo nivo krvnega pritiska. So tudi bogat vir vitaminov in mineralov, prav tako zdravih vlaknin. Prav vlaknine so tiste, ki tudi izboljšujejo našo prebavo in pomagajo, da se krvni sladkor ne poviša in ne zniža prehitro, zaradi česar ostanemo dlje časa siti. Tudi druge polnozrnate žitarice, kot je denimo pira, imajo vrsto pozitivnih lastnosti na naše zdravje. Zadnja ameriška študija je pokazala, da je umrljivost pri ljudjeh, ki uživajo prehrano, bogato s polnozrnatimi žitaricami, 15 odstotkov nižja, ko je govora o boleznih srca in ožilja v primerjavi tistimi, ki uživajo belo moko ali predelane žitarice.

Preberite še: Ste med tistimi, ki bi morali uživati ovsene kosmiče?

S polnozrnatimi živili pa se lahko tudi posladkate. Namesto da v trgovini kupite piškote, ki so bogati s sladkorjem in belo moko, si sami doma pripravite zdrave dietne piškote, ki niso le okusni, ampak tudi zdravi za vaše srce in ožilje. Kasneje jih lahko vzamete s seboj v službo ali na pot in si jih privoščite kot zdrav prigrizek med obroki.

Cimetovi piškoti iz ovsenih kosmičev in pirine moke

Potrebujete:

- 15 dag pirine moke

- 12 dag ovsenih kosmičev

- 4 grame masla ali kokosovega olja

- 1 malo večje jajce

- 10 žlic riževega napitka s kokosom (za laktozno intolerantne) ali mleka

- cimet

Po želji lahko dodate še: žlico medu, mlete ali nasekljane mandlje, orehe, lešnike, suho sadje, koščke črne čokolade z več kot 60 odstotki kakavovih delcev.

Priprava:

V posodi zmešajte pirino moko in ovsene kosmiče. V manjši posodici segrejte maslo ali kokosovo olje in vanj primešajte eno večje jajce ter 10 žlic riževega napitka s kokosom – uporabite lahko tudi mleko, še posebej, če ga dobro prenašate (torej niste laktozno intolerantni). Zmes premešate in jo vlijete v večjo posodo, kjer ste zmešali pirino moko in ovsene kosmiče. Vse skupaj dobro premešate dodate cimet in druge izbrane dodatke ter maso pustite stati 10 do 15 minut, da se ovseni kosmiči nekoliko napnejo.

Peka
Za svojo družino pripravite zdrave, a okusne piškote. (Foto: iStock)

Pečico segrejte na 180 stopinj.

Ko je masa pripravljena, na namazan pekač ali peki papir naložite piškote v kepicah v velikosti oreha. Piškote pecite kakšnih 15 minut oziroma počakajte, da porumenijo na vrhu. Ko so pečeni, jih vzemite iz pečice in počakajte, da se nekoliko ohladijo. Nato so pripravljeni za sladkanje.

Pa dober tek!

FB članek - join us

Glasuj

Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

E-novice

Prijavi se na e-novice in bodi na tekočem z aktualnimi novicami.

Ne prezrite

Anketa

Paradižnik

Ste vedeli, da je določena zelenjava celo bolj zdrava skuhana?

Uporabne povezave