25.09.2017
LJ
16° / 11°
Jessica Alba Zakaj ste ves čas lačni? (nasvet nutricistke Jessice Albe) Kap Preprečite infarkt ali kap: 8 navad, ki jih ne ignorirajte Alkohol Znaki, ki kažejo, da ste funkcionalni alkoholik Meje 9 stvari, ki jih ljudje, ki se spoštujejo, ne tolerirajo

8 živil, ki jih lahko pojeste, kolikor hočete, pa se ne boste zredili

Čeprav ne obstaja živilo, ki nima kalorij, vseeno obstajajo živila, ki jih lahko pojeste, kolikor želite, pa ne boste pridobili odvečnih kilogramov. Preverite, za katera živila nutricistka dr. Lisa Zoung prisega, da se ne boste zredili, čeprav se jih boste najedli do sitega.

Jagode
(Foto: Thinkstock)

Gre za živila, ki so sestavljena večinoma iz vode in imajo zelo malo kalorij. Vsebujejo tudi vlaknine, ki povečajo občutek sitosti. Čeprav ne vsebujejo veliko beljakovin, so bogata z vitamini, antioksidanti in drugimi hranili.

1. Zelena

Zelena je skoraj v 95 odstotkih sestavljena iz vode, a to ne pomeni, da nima številnih pozitivnih učinkov na zdravje. Zelena vsebuje kalij, folate, vlaknine in 30 odstokov dnevnih potreb po vitaminu K. Najbolje je, da jeste zeleno, ko je sveža, saj večina zelenjave izgubi večino antioksidantov pet do sedem dni po tem, ko smo jo nabrali.

Cvetača
Cvetača (Foto: Thinkstock)

2. Jagode

Jagode so bogate z vitaminom C in ga vsebujejo več kot pomaranče. Poleg tega so bogate s polifenoli, vrsto antioksidantov. So še dober vir kalija, vlaknin in ne vsebujejo maščobe, soli ali holesterola, zaradi česar so izjemno zdrave za naše srce.

3. Cvetača

Cvetača vsebuje veliko antioksidantov in fitokemikalij, ki pomagajo preprečevati in premagovati kronične bolezni. So tudi bogat vir folatov, vlaknin, vitamina C in K.

4. Borovnice

Tako kot drugo jagodičevje, imajo tudi borovnice nizko energetsko vrednost in so bogate z antioksidanti. Vsebujejo veliko vitamina C in antioksidante bioflavonoide. Uživanje borovnic lahko izboljša našo prebavo, utrdi tkivo in izboljša strukturo kože.

5. Solata

Solata je bogata z beljakovinami in vsebuje veliko vitaminov in drugih zdravih hranil, kot so folati, železo, vitamin A in C.

6. Paradižnik

Paradižniki so najbolj poznani po močnem antioksidantu likopenu, ki varuje pred rakom prostate in drugimi oblikami raka. Poleg tega tudi karotenoide, ki pomagajo v boju proti kroničnim boleznim. Vsebuje tudi veliko vitamina A, C, B2, folate, krom, kalij in vlaknine.

Brokoli
Brokoli (Foto: iStock)

7. Grenivke

Študije so pokazale, da z dodajanjem grenivk v svojo prehrano lažje izgubite odvečne kilograme. Grenivke so zato pogosto opisane kot dietetično živilo. To je zato, ker vsebujejo veliko vlaknin in tako pomagajo uravnavati nivo krvnega sladkorja in dajejo občutek sitosti. Vsebujejo še veliko vitamina C, ki pomaga zmanjšati tveganje za številne zdravstvene težave, vključno z rakom in boleznimi srca in ožilja. Poleg tega grenivke znižujejo še holesterol, izboljšujejo prebavo in vsebujejo folate, zato so odlične za nosečnice. 

8. Brokoli

Brokoli je najbolj hranljiv, ko ga jeste le kuhanega na pari. Je superživilo, saj vsebuje sulforafane, ki imajo protirakave učinke. Bogati so še z vitaminom A, C, E, K, vsebujejo pa veliko vlaknin.

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 11
hotchilipoper 10.05.2017 13:20:46
Prosim še nasvet,kako vse te zdrave stvari kupiti,če imaš minimalno plačo
FesterAdams 10.05.2017 16:47:27
Jaz takrat, ko je sezona jagod, grem z motorjem (trije kovčki!) v Varaždin na tržnico, in to ene trikrat na sezono. Tam so jagode poceni, lepe in zdrave. Dobim jih v kilskih škatlicah in z njimi naložim motor. Potem tam stisnem še eno Karlovačko in pičim nazaj na ptuj (42km). Jaz sit - koza cela!
bgko 10.05.2017 17:37:51
Daj poberi se, sveža zelenjava je pol cenejša kot konzervirana svinjarija, ki jo jeste vi. Glava brokolija v hoferju je dobrih 90centov. Si pa moraš kuhati sam, kar se ne sklada s tvojo lenobo, zaradi katere si na minimalcu.
 
tedoVV2CHmedo 10.05.2017 10:45:10
Spet članek za suhice. Skoraj vsak v vizita, moškisvet, zadovoljna poudarja, kako mora biti ženska suha in kot da je kršeno socialno pravilo, če je ženska debelaGonite se nekam, tabloidarji. Šel bom pisati Trumpu, naj izvede terorističen napad na Kranjčevo in na Vransko - uradno bi bil seveda tudi to napad islamske Sirije.
Damir Sečki 10.05.2017 09:08:04
kir bedast click-bait naslov.... ob vecjem uzivanju se itak lahko zredis... sploh ob sadju ki ima dosti cukra.... tak da nehite s takimi glupimi naslovi....
paradoxal 10.05.2017 09:44:09
da ne omenjamo pesticidov ki jih pojes z jagodami
tornadotex 10.05.2017 10:07:22
Po pesticidih se ti napihne še vamp...
MrMic77 10.05.2017 11:38:53
Govoriš bedarije, probaj pojest 3500 kalorij čistega brokolija v enem dnevu da te vidim. Nemogoče je, to je 10 kilogramov brokolija, ena večja vrečka ki jo kupiš za zmrznit pa ima 100g. torej 100 takih vlkih vrečk polnih brokolija, to ne uspe nobenemu. In v članku je jasno pojasnjeno da so to hrane z zelo malo kalorijami na volumen hrane, polek tega pa so sitostne, tako da se je praktično nemogoče jih prenajest.
bgko 10.05.2017 17:39:57
Zato pa ni izbrano katerokoli sadje, ampak jagodičevje in agrumi, pametnjakovič. Pojma nimaš.
Damir Sečki 10.05.2017 20:55:24
MrMic77: wt? O cem ti to? Kdo pa je rekel, da jes samo brokoli? Kot drugo sem bolj ciljal na sadje s cukrom
mgkz 12.05.2017 07:07:13
ne pametuj fant :) bel cukr je dost bl škodljiv ku fruktoza :)
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Ples

Radi plešete?

Uporabne povezave