19.09.2017
LJ
10° / 9°
Nespečnost Nespečnost lahko vodi do resnih težav. A mogoče si je pomagati! Matcha 4 najbolj zdravi čaji na svetu - dokazano najbolj zdravi! Kap Neverjetno, kako preprosto lahko zmanjšamo tveganje za kap! Makeup Mati izgubila oko zaradi pogoste napake, ki jo delamo pri ličenju

Preprost način, da zjutraj spodbudite presnovo

Vsako jutro si vzemite čas za tri preproste vaje, ki bodo spodbudile delovanje vaše presnove. S tem bo vaše telo kurilo več maščob in kalorij, imeli pa boste tudi več energije. Za takšen učinek se pa zjutraj že izplača potelovaditi, kajne?

Presnova
Ne le da boste z dobro delujočo presnovo shujšali - imeli boste več energije. (Foto: Thinkstock)

Presnova je vrsta kemičnih in fizikalnih procesov, ki potekajo v telesu. Če imamo dobro presnovo, se snovi, ki jih vnašamo v telo, razgrajujejo, kot je treba. Maščoba se ne skladišči v telesu, kalorije so porabljene in se spremenijo v energijo, ki jo lahko uporabimo za življenje. Kako dobro deluje naša presnova, torej zelo vpliva na naše življenje.

Naredite zjutraj nekaj za presnovo

Da bi zjutraj spodbudili delovanje presnove, je dovolj, da naredimo tri preproste vaje. Prednost teh vaj je, da jih lahko delamo doma. Začnite postopoma. Najprej vsako vajo naredite enkrat in napredujte do tega, da vsak dan vsako naredite po petkrat.

1. vaja

Telovadba
Položaj planka je to, kar vidite obarvano zeleno. (Foto: Pinterest)

Stojte z nogami skupaj. Roke dvignite nad glavo. Nato se sklonite in jih pripeljite do tal oziroma do tam kot lahko. Noge naj ostanejo stegnjene. Nato roke položite na tla in telo postavite v položaj planka, kot ga vidite na fotografiji. Stisnite mišice trebuha. Z nogami nato skočite k rokam ter spet naredite plank. Nato spet skočite k rokam in se dvignite v prvotni položaj. Cilj je, da na koncu to vajo ponovite petkrat. Na začetku bo dovolj, da jo naredite enkrat. Vmes si vzemite toliko počitka, kolikor ga potrebujete.

2. vaja

Telovadba
Naredite izpadni korak na eno in na drugo stran. (Foto: Pinterest)

Spet stojte z nogami skupaj. Nato naredite izpadni korak. Pazite, da koleno noge, ki je spredaj, nikoli ni pred gležnjem. Biti mora nad njim. Ponovite izpadni korak še z drugo nogo. Cilj je, da z vsako nogo izpadni korak naredite petkrat. Na začetku je dovolj, da z vsako nogo naredite en izpadni korak.

3. vaja

Telovadba
Iz planka kolena pokrčite, a naj se ne dotikajo tal. (Foto: Pinterest)

Spet naredite plank. Nato kolena pokrčite tako, da so pod boki. Kolena niso na tleh. Pete so dvignjene. Koleno ene noge nato pripeljite naprej in ga vrnite. Ponovite z drugim kolenom. Cilj je, da vajo spet z vsako nogo ponovite petkrat.

Če boste nato naredili še tri globoke vdihe in izdihe, se boste zelo dobro pripravili na nov dan. Ne le da bo bolje delala vaša presnova, še vi se boste bolje počutili in boste bolj umirjeni.

 

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 4
PeterPan55 13.09.2017 16:53:22
Kja pa sex z drago, tudi pomaga? Samo vprašam....
3x ceplen 13.09.2017 17:57:21
Tudi z dragotom pomaga, pa z desanko, karkoli, samo da se miga :D
 
slice1 13.09.2017 10:35:13
O, jej..kakšna navodila :))) "z nogami skočite" :)))
 
batom@pinkponk.com 13.09.2017 08:48:21
24-plank ?
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Ples

Radi plešete?

Uporabne povezave