20.10.2017
LJ
20° / 6°
Možganska kap Bi prepoznali pravočasno možgansko kap? Utrujenost Stres, neprespane noči ... Vse to lahko načne naše zdravje. A tu je rešitev Srce To lahko uniči vaše srce in povzroči infarkt ter kap Sperma Poznate dejavnik, ki močno vpliva na kvaliteto moške sperme?

Razkrivamo največje skrivnosti vitkih ljudi!

Vsi, ki želijo shujšati, se običajno sprašujejo, kako to uspeva vitkim ljudem. Medtem ko se nekateri mučijo z dietami, spet drugi brez težav skočijo v svoje najljubše kavbojke. Tu je nekaj trikov, ki jih dobro poznajo vitki ljudje.

Trebuh
Da bi izgubili odvečne kilograme, vam ni treba na drastično dieto, ampak je treba le spremeniti nekatere prehranske vzorce. (Foto: Profimedia)

Blizu sebe imejte kvalitetno hrano

Tudi pri prehrani se je potrdilo pravilo, da trik ni v kvantiteti, ampak v kvaliteti. Ko greste v trgovino, ne kupujte velikih količin nezdrave hrane, a izbirajte med bolj kvalitetno hrano, ki vas bo dobro nasitila in vam je je tako ne bo treba jesti v velikih količinah. Poleg tega poskrbite, da imate zdravo in kvalitetno hrano nenehno na dosegu roke. Še posebej je to pomembno, ko se odpravite od doma in pri roki nimate zdravih živil, ki ste jih nakupili. Da temu ne bi bilo tako, s seboj vzemite zdrave prigrizke, ki jih boste lahko pojedli med obroki.

Mediteranska kuhinja
Uživajte kvalitetno hrano in imejte vedno na dosegu roke zdrav prigrizek. (Foto: iStockphoto)

Narezano korenje ali druga zelenjava, oreščki, nekaj sadja, navadni jogurt je le nekaj izmed njih, ki si jih lahko brez slabe vesti jeste preko dneva. V pisarni imejte na dosegu roke tudi zeleni čaj ali kateri drug vaš priljubljen čaj, ki si ga pripravite brez sladkorja.

Naspite se

Pomanjkanje spanja lahko poveča možnosti za pridobitev odvečnih kilogramov. Ko smo utrujeni, veliko hitreje posežemo po visoko kaloričnih živilih, saj nam na hitro dvignejo nivo energije, a hkrati smo po njih še bolj izčrpani. Zato pazite, da si vsak dan vzamete dovolj časa za spanec in da je vaše spanje kar se da kvalitetno – to pomeni, da spite sedem ali osem ur v kosu brez najrazličnejših motenj, ki bi prekinile cikel spanja.

Jejte za mizo

Za obrok si vzemite čas. Usedite se za mizo in pojejte v miru. Tako boste pojedli manj in boste ravno tako siti. Težava je namreč pogosto, ko v stresu in pomanjkanju časa, ki si ga nismo vzeli za kosilo, hrano hitro zmečemo vase in tako pojemo veliko več kot bi, če bi hrano dobro prežvečili in dali telesu čas, da možganom polje signal, da je sito.

Družina
Usedite se za mizo in pojejte v miru. (Foto: iStockphoto)

Več obrokov na dan

Najslabše je, če večino hrane zaužijete šele po tem, ko se vrnete z dela. Takrat boste že popolnoma sestradani in boste pojedli preveliko količino hrane, pogosto pa v tem primeru posegamo tudi po nezdravi hrani. Zato hrano razdelite na pet obrokov na dan in nikar ne pozabite na najpomembnejši obrok dneva – zajtrk. Če dan pričnete z zajtrkom, prebudite svojo presnovo in telesu zagotovite energijo, ki jo bo potrebovalo preko dneva.

Sprostite se

Dobro znano je, da stres negativno vpliva na naše zdravje, a študije so pokazale, da je odgovoren tudi za zaloge maščob na trebuhu. Študija kalifornijske univerze, ki je bila objavljena v medicinski publikaciji Psychoneuroendocrinology, je pokazala, da so posamezniki, ki so bili pod stresom pogosteje posegali po sladki in nezdravi hrani kot tisti, ki so bili manj podvrženi stresu. Po letu dni opazovanj so posamezniki v študiji, ki so bili bolj pod podvrženi stresu, tako pridobili kar nekaj odvečnih kilogramov.

cola
Tudi dietne pijače niso rešitev! (Foto: iStockphoto)

Ne goljufajte! Dietne pijače in umetna sladila niso pravi odgovor

V želji, da bi zaužili manj kalorij, se pogosto zatekamo k dietnim gaziranim pijačam in umetnim sladilom, ki se zdijo najlažji izhod v sili. A to ni pravi odgovor. Da bi izgubili odvečne kilograme in ohranjali normalno telesno težo, je treba spremeniti prehranjevalne vzorce. Preprosto boste morali vzljubiti okus vode in nesladkanih čajev, ki lahko pogasijo vašo žejo in pričeti uživati v okusu prehransko bogatih in nizko-kaloričnih živil, kot so zelenjava, polno-zrnate žitarice, pusto meso (najbolje takšno, ki ni del industrijske masovne živinoreje), oreščki, mlečni izdelki brez dodanega sladkorja …

In še pojasnilo, zakaj dietni napitki niso pravi odgovor. Vse več raziskav kaže, da so ljudje, ki spijejo več dietnih napitkov v resnici še bolj izpostavljeni debelosti. Nekatere pojav pojasnjujejo s tem, da ljudje na ta način brez slabe vesti spijejo veliko več to vrstnih napitkov, a spet drugi strokovnjaki so prepričani, da umetna sladila, ki sicer nimajo kalorij, povečujejo željo po sladkem.

Umetna sladila so namreč v povprečju po okusu veliko bolj sladka kot sladkor, a imajo prednost, da jih telo ne absorbira in tako ne prinašajo dodatnih kalorij. Suklaroza je na primer kar 600 krat slajša od sladkorja, a se ne absorbira v telesu in se nespremenjena izloči skozi ledvice ter ne prinaša dodatnih kalorij. Sliši se idealno. Prav zato proizvajalci teh pijač trdijo, da lahko z njimi zmanjšamo vnos kalorij in po tej logiki izgubimo odvečne kilograme. A stvar ni tako preprosta. Kot meni dr. David Katz iz Yale univerze, so umetna sladila problematična, ker povečujejo željo po sladkem in smo zato kasneje bolj nagnjeni k slabim prehranskim izbiram. ''Umetna sladila ohranjajo željo po sladkem na visokem nivoju, s tem pa v vas spodbujajo, da boste izbirali takšno hrano,'' je pojasnil za The Huffington Post. Z njim se strinja preiskovalka odvisnosti od sladkorja Nicole Avena iz medicinske univerze na Floridi: ''Ko posameznik zaužije umetno sladilo z nič kalorijami, daje možganom sporočilo 'uživam sladkarije, pričakuj kalorije', a teh kalorij ni od nikoder. Tako doživi kratkoročno zadovoljstvo, dolgoročno pa se stvari še bolj zapletejo. Na dolgi rok sladke dietne pijače, dajejo možganom sporočilo, da lahko zaužijemo več.''

Zmanjšajte količino popitega alkohola in zaužitih sladic

Ko z zavistjo opazujete vitke ljudi, ki si privoščijo veliko čokoladno torto, vedite, da pri večini, ta sladica ni vsakodnevno na meniju. Privoščijo si jo občasno in pri količinah ne pretiravajo. Vedno je torej ključ v pravi meri. Da bi bili vitki, se vam ni treba odpovedati vsem sladicam in tudi kakšnemu kozarcu vina ne, a težava se pojavi, če s temi užitki pretiravate. Alkoholne pijače (še posebej žgane in sladke alkoholne pijače) in sladice namreč vsebujejo veliko kalorij, poleg tega hitro in močno dvignejo nivo sladkorja v krvi, zaradi česar kmalu za tem znova občutimo lakoto. Tako si vsake toliko časa privoščite kakšno sladico, pri alkoholu pa raje kot po žgani pijači ali pivu občasno posezite po rdečem vinu, ki ima v zmerni količini, celo pozitivne učinke na zdravje. Podobno je tudi s temno čokolado, ki vsebuje več kot 70 odstotkov kakavovih delev. Košček te si lahko privoščite celo vsak dan, saj v nasprotju z navadno čokolado ni osnovana na sladkorju, ampak na zdravilnem kakavu, ki vsebuje veliko antioksidantov.
 

prijateljici
Ko z zavistjo opazujete vitke ljudi, ki si privoščijo veliko čokoladno torto, vedite, da pri večini, ta sladica ni vsakodnevno na meniju. Privoščijo si jo občasno in pri količinah ne pretiravajo. (Foto: iStockphoto)

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 8
 
zadovoljna 07.08.2017 22:16:51
Oh ja, še en članek za tiste, ki so vsak ponedeljek na novi dieti in do vikenda obiščejo vse slaščičarne ;)
gripson 07.08.2017 15:49:37
No, samo od branja članka sem shujšal 10 dag...
Transformation 07.08.2017 13:02:22
Boljše je biti vitek,suh kot pa zaobljen in debel.
falcon11 07.08.2017 18:42:30
daj ga lomt
Transformation 07.08.2017 19:54:31
Ne ga lomit.
 
patriot5 07.08.2017 12:15:49
V glavnem večni recept. Manj žri in glej kaj.
 
gringolin 07.08.2017 11:16:18
spet ena posplošena jajca
 
Janez_53 07.08.2017 10:05:25
IN KJE SO TOREJ VAŠE "NAJVEČJE SKRIVNOSTI"??? VSE NAVEDENO JE ŽE DOLGO ZNANO VSEM, LE VAM NE IN SEDAJ BLUZITE, KOT DA STE ODKRILI TOPLO VODO!
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Izgorelost

Ste veliko pod stresom?

Uporabne povezave