19.09.2018
LJ
27° / 14°
Starejši Kako ohraniti mlade možgane? Krompir in meso Res krompirja in mesa ne smemo jesti skupaj? Joga Se spopadate z išiasom? Vaje, ki pomagajo Ana Klašnja Ana Klašnja razkrila, kako skrbi za vitko in zdravo telo

3 pravila za formo vašega življenja

''Leta 2002 sem postal osebni trener in samo nekaj mesecev pozneje spoznal, da je telovadba le vrh ledene gore. Če želiš, da je tvoja stranka res zdrava, jo moraš naučiti še zdravega prehranejvanja. Zato sem naredil še licenco za zdravo prehrano. A čez tri leta sem spoznal še eno nadvse pomembno stvar, ki jo potrebujemo, če želimo ostati zdravi: meditacijo,'' za spletno stran mindbodygreen pojasnjuje nekdanji športnik in zdaj osebni trener Jason Williams.

Vadba
Redna vadba, zdrava prehrana in sproščanje so tri komponente, ki jih potrebujete, da dosežete formo svojega življenja. (Foto: iStock)

Ko je odkril, da so za zdrav življenjski slog ključnega pomena tudi meditacija ali načini sproščanja, je imel občutek, da je odkril manjkajoči člen, zaradi katerega so bili nekateri neuspešni na svoji poti do boljšega počutja in zdravja, pripoveduje. ''Sčasoma sem odkril, da je zdrav življenjski slog več kot samo fitnes in prehrana. Takrat sem se začel učiti joge in meditacije in to znanje začel prenašati tudi na svoje stranke.''

Nekatere njegove stranke so se počasi privajale na meditacijo, spet druge veliko hitreje. ''Verjamem, da imamo vsi to sposobnost, da se počutimo dobro v svojem telesu, vprašanje je le, na kateri stopnji smo. Spodaj so našteti trije najpomembnejši aspekti zdravega načina življenja po mojem mnenju.''

Preberite še: 6 jutranjih navad, zaradi katerih boste ves dan polni energije

Vadba
Bodite ves čas aktivni. (Foto: iStock)

1. Posvetite se vadbi

Vadba lahko pomeni različne stvari za različne ljudi. Od joge, crossfita, plesa, sprehodov, hitre hoje, košarke, nogometa do odbojke ... Pomembno je le, da ste aktivni in tako omogočate svojemu telesu, da cveti. Dokler je naše telo v gibanju, to pomeni, da telovadite. Ko resnično spoznamo svoje telo, prepoznamo, kaj naše telo potrebuje in česa ne. Naučimo se, kdaj manj telovaditi in kdaj povišati intenzivnost vadbe. Naučimo se tudi razumeti, kako naše telo deluje, če jemo določeno hrano, če smo pod stresom in kako lahko meditacija vpliva na našo vadbo.

Zdrava prehrana
Uživajte zdravo hrano, ki je primerna za vaše telo. Vsem ne ustreza vsaka prehrana. Odkrijte, kaj je najbolj primerno za vas. Pri tem vam lahko pomaga prehranski svetovalec. (Foto: iStock)

2. Jejte pravilno

Če vprašate mene, je najpomembnejši del zdravega življenja zdrava prehrana. Primerna prehrana vpliva tako na našo sposobnost vadbe kot na naše razpoloženje. Ko se naučimo, katera hrana za nas najbolj učinkuje, nam najbolj koristi, lahko pridemo do vrhunca svojih zmožnosti. Ključnega pomena je, da odkrijemo, katera hrana za nas učinkuje in katera ne. Pomembno je tudi, da se naučimo, koliko hrane potrebujemo za to, da smo siti in da prepoznamo, kdaj se prenažiramo.

Meditacija
Sprostite se. Ko je raven kortizola povišana, uživamo bolj sladko hrano, težje shujšamo in se počutimo slabše. (Foto: iStock)

3. Meditacija

Meditacija je del, ki nam pomaga, da ostanemo v stiku s svojim telesom in umom. Sam ji rad rečem prepoznavanje. Prepoznavanje, da smo prisotni v umu in telesu, in prepoznavanje, kako naše telo deluje. Zavedati se moramo, kdaj smo pod stresom in kako se bomo z njim spopadli. To ne bo vplivalo le na naše sposobnosti med vadbo, ampak tudi na to, po kakšni hrani bomo hlepeli. Spremenilo bo tudi naš odnos z drugimi ljudmi in kako gledamo na svet.

Te tri točke so ključnega pomena in vam lahko spremenijo življenje. V resnici vam ga bodo zagotovo, pravi osebni trener Jason Williams. Če ste pozorni na spremembe svojega telesa in uma, jih boste s telovadbo, prehrano in meditacijo z lahkoto uravnavali. S temi tremi ukrepi boste imeli tudi manj stresa v življenju, boljše boste spali, jedli boste bolj premišljeno in telo vam bo za to hvaležno.

FB članek - join us

Glasuj

Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

E-novice

Prijavi se na e-novice in bodi na tekočem z aktualnimi novicami.

Ne prezrite

Anketa

Gobe

Radi nabirate gobe?

Uporabne povezave