16.01.2018
LJ
/ -0°
Kolorektalni rak To se dogaja v vašem telesu, če ne spite Prehlad To so živila, ki uničujejo vaš imunski sistem Enterosgel
POST-DECEMBRSKO RAZSTRUPLJANJE BREZ NAPORA IN ODREKANJ
Serena Williams in Alexis Olympia Serena Williams spregovorila o grozljivih zapletih po porodu

Ta triminutna vadba je lahko tako učinkovita kot pol ure vadbe v fitnesu

Triminutna visokointenzivna vadba je lahko tako učinkovita kot polurna vadba v fitnesu, trdi fizioterapevt iz Melbourna, ki redno dela z avstralskimi olimpijci na Univerzi Melbourne.

Kolebnica
(Foto: iStock)

Avstralski fizioterapevt Kusal Goonewardena je za Daily Telegraph dejal, da je kratka in izjemno intenzivna vadba enako učinkovita kot zmerna 30-minutna vadba, ki jo Svetovna zdravstvena organizacija priporoča vsakodnevno. Fizioterapevt predlaga, da dosežete 85 odstotkov svojih maksimalnih zmožnosti telesne aktivnosti, in sicer s preskakovanjem kolebnice, sprintanjem ali s skoki.

Teorija je, da naj bi se ljudje, ki bi pričeli s tremi minutami visoko intenzivne vadbe sčasoma navadili nanjo in naj bi si nato večkrat na dan vzeli čas za bolj intenzivno vadbo. Ta oblika vadbe naj bi bila odlična tudi za tiste, ki nimajo dovolj časa, da bi vsak dan preživeli več ur v telovadnici.

Kusal je zagovornik HIIT vadbe, ki predstavlja visoko intenzivni intervalni trening. Vaje se izvajajo kratkotrajno, a izjemno intenzivno. Vadba je priljubljena tudi med številnimi športniki in zvezdniki, a traja dlje kot tri minute. Običajno je sestavljena iz sekvenc visoko intenzivnih vaj, ki trajajo od 20 do 40 sekund, nato pa sledi čas za počitek. Vaje se nato ponovi 10 ali večkrat.

Dokazano je bilo, da visoko intenzivni trening pospeši presnovo in kuri maščobo še 24 ur po tem, ko ljudje zaključijo z vadbo.

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Nespečnost

Ste se kdaj spopadali z nespečnostjo?

Uporabne povezave