19.09.2018
LJ
27° / 14°
Starejši Kako ohraniti mlade možgane? Krompir in meso Res krompirja in mesa ne smemo jesti skupaj? Joga Se spopadate z išiasom? Vaje, ki pomagajo Ana Klašnja Ana Klašnja razkrila, kako skrbi za vitko in zdravo telo

Ta triminutna vadba je lahko tako učinkovita kot pol ure vadbe v fitnesu

Triminutna visokointenzivna vadba je lahko tako učinkovita kot polurna vadba v fitnesu, trdi fizioterapevt iz Melbourna, ki redno dela z avstralskimi olimpijci na Univerzi Melbourne.

Kolebnica
(Foto: iStock)

Avstralski fizioterapevt Kusal Goonewardena je za Daily Telegraph dejal, da je kratka in izjemno intenzivna vadba enako učinkovita kot zmerna 30-minutna vadba, ki jo Svetovna zdravstvena organizacija priporoča vsakodnevno. Fizioterapevt predlaga, da dosežete 85 odstotkov svojih maksimalnih zmožnosti telesne aktivnosti, in sicer s preskakovanjem kolebnice, sprintanjem ali s skoki.

Teorija je, da naj bi se ljudje, ki bi pričeli s tremi minutami visoko intenzivne vadbe sčasoma navadili nanjo in naj bi si nato večkrat na dan vzeli čas za bolj intenzivno vadbo. Ta oblika vadbe naj bi bila odlična tudi za tiste, ki nimajo dovolj časa, da bi vsak dan preživeli več ur v telovadnici.

Kusal je zagovornik HIIT vadbe, ki predstavlja visoko intenzivni intervalni trening. Vaje se izvajajo kratkotrajno, a izjemno intenzivno. Vadba je priljubljena tudi med številnimi športniki in zvezdniki, a traja dlje kot tri minute. Običajno je sestavljena iz sekvenc visoko intenzivnih vaj, ki trajajo od 20 do 40 sekund, nato pa sledi čas za počitek. Vaje se nato ponovi 10 ali večkrat.

Dokazano je bilo, da visoko intenzivni trening pospeši presnovo in kuri maščobo še 24 ur po tem, ko ljudje zaključijo z vadbo.

FB članek - join us

Prenesi v

Glasuj

Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

E-novice

Prijavi se na e-novice in bodi na tekočem z aktualnimi novicami.

Ne prezrite

Anketa

Gobe

Radi nabirate gobe?

Uporabne povezave