14.12.2018
LJ
/ -1°
Endokrini sistem To moramo vsi vedeti o hormonih Mafini Praznična sestavina, ki je povsem zdrava Rdeče meso Samo ena porcija na dan poveča tveganje za srčni infarkt Debelost Poglejte jo danes, ko ima 58 kilogramov manj

To pomaga izgubiti maščobo na trebuhu

Marsikaj je mogoče storiti, da bi izgubili škodljivo in nadležno maščobo, ki se nabira na predelu trebuha. Prvo pravilo, ki bi se ga bilo dobro držati, je tako, da poskušamo užiti toliko kalorij, kot jih tudi porabimo. Naše telo namreč presežke energije shranjuje za prihodnost v obliki maščobe. To imamo še iz časov, ko hrana ni bila vedno na voljo.

Jabolčni kis
Preprosta navada, ki lahko pomaga: uporabljajte jabolčni kis. (Foto: Thinkstock)

A seveda pazite, da ne boste pri omejevanju kalorij pretiravali. Prevelika obsedenost s tem lahko vodi v motnje hranjenja. Bistveno je, da se naučite, da pojeste ravno prav. Ne prenajedajte se.

Kaj naj bo v vaši prehrani?

Pomagalo bo, če boste vsak dan uživali dovolj hrane, ki vsebuje vlaknine. Sem spadajo sadje in zelenjava, polnovredna žita (pira, ajda, proso …), stročnice (čičerika, fižol, leča …), semena (lanena semena, sončnična semena …), oreški (lešniki, mandlji …).

Oves
Vlaknine pomagajo do bolj ravnega trebuha. Vsebuje jih zelo veliko zdravih živil. (Foto: Thinkstock)

Poleg tega posezite tudi po hrani, ki je bogata s probiotičnimi bakterijami. Ta hrana dobrodejno vpliva na mikrobioto v vašem črevesju. V njem živi kombinacija za nas dobrih in slabih mikrobov, ki vplivajo na marsikateri proces, ki se odvija v našem telesu. Morajo biti v ravnovesju. Dobrih mora biti več kot slabih. To pa dosežete tako, da hranite dobre. Hranite jih z uravnoteženo, zdravo, sezonsko prehrano (slabe pa recimo s sladkorjem). Zelo dobro pa na mikrobioto vpliva še hrana, ki vsebuje probiotične bakterije. Sem spadajo kislo zelje, repa, pa tudi kaj bolj eksotičnega, kot je napitek kombuča.

Kako je z gibanjem?

Poskušajte živeti čim bolj aktivno (pojdite po stopnicah, če morate kaj povedati sodelavcu v sosednji pisarni, pojdite do njega peš, namesto da bi mu poslali elektronsko sporočilo …) Čim več se gibajte. Vsak dan pojdite vsaj na poluren sprehod. Ko pa lahko, se lotite še kardiovadbe. Tiste, ki vas najbolj veseli (tek, kolesarjenje …). Idealno bi bilo, če bi se je lotili vsak dan in bi trajala od 20 do 40 minut.

Nato naredite še kaj vaj za moč. Krepitev mišic namreč ravno tako zelo dobro vpliva na to, da se po telesu nalaga manj odvečne maščobe. Mišice zelo spodbujajo dobro delovanje presnove, kar pomeni, da telo pokuri več energije in je ne naloži toliko kot odvečno maščobo.

Več si preberite o tem, kako teči tudi v hladnejšem delu leta.

Tek
Gibajte se. Kardiovadbo pa kombinirajte tudi z vajami za moč. (Foto: Thinkstock)

Čemu pa se izogibati?

Izogibajte se sokovom. Čeprav niso gazirani, je sadje bolje pojesti v kosu. Sadni sokovi se enostavno prehitro prebavijo, zato v nasprotju s celim sadjem zelo hitro dvignejo krvni sladkor, kar je škodljivo. Izogibajte se vsem enostavnim ogljikovim hidratom (piškoti, čokolada, rogljički …).

Kaj vam je lahko v pomoč?

V prehrano vključite jabolčni kis. Nekaj študij je pokazalo, da pomaga pri tem, da telo ne nalaga preveč odvečne maščobe. Toda ne pretiravajte. To ne pomeni, da morate piti kozarce jabolčnega kisa. Le solato si začinite z njim. Nič ne boste storili dobrega, če boste pretiravali. Bistveno je, da se uravnoteženo prehranjujete in uravnoteženo gibate in sčasoma boste imeli čedalje manj odvečnih kilogramov in odvečne maščobe.

Preberite si, kako je preveč kilogramov uspelo izgubiti Tamari iz Ljubljane.

FB članek - join us

Glasuj

Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

E-novice

Prijavi se na e-novice in bodi na tekočem z aktualnimi novicami.

Ne prezrite

Anketa

Ingver

Ali v kuhinji uporabljate ingver?

Uporabne povezave