13.12.2018
LJ
/ -5°
Endokrini sistem To moramo vsi vedeti o hormonih Mafini Praznična sestavina, ki je povsem zdrava Rdeče meso Samo ena porcija na dan poveča tveganje za srčni infarkt Debelost Poglejte jo danes, ko ima 58 kilogramov manj

Tudi vam v tem času primanjkuje vitamina D? Kaj storiti?

Novinarka Urška Šestan je v televizijski Viziti preverila, kaj storiti, ko nam primanjkuje vitamina D. Ta se v našem telesu proizvaja, ko se izpostavimo soncu. V tem času je njegovih žarkov manj, to pa pomeni, da ga primanjkuje kar 90 odstotkom populacije.

Vam primanjkuje vitamina D?

Nalagam..

Losos
Vitamina D je v le malo živilih. Največ ga je v lososu. (Foto: Thinkstock)

Pomanjkanje vitamina D ima za zdravje številne posledice. Poslabša lahko depresijo, povzroča nihanja razpoloženja, vpliva na stanje srčno-žilnih bolezni, luskavice, bolezni ščitnice, sladkorne bolezni tipa ena, kronične vnetne črevesne bolezni, multiple skleroze, celo raka. 

Vitamin D je poleg tega pomemben za zdrave kosti pa tudi za močan imunski sistem. Kadar se pozimi le pokažejo sončni žarki, se jim zato vsekakor pustite pobožati. Dovolj je, če tri- do štirikrat na teden obraz in roke izpostavite za pet do deset minut. Pozimi seveda izpostavite samo obraz. Ker je v tem letnem času sonca manj, pa si poskusite kdaj privoščiti še morsko hrano, sploh lososa. Vitamin D je tudi v gobah, ki rastejo na prostem. Uživati pa ga je mogoče tudi kot prehranski dodatek.

FB članek - join us

Glasuj

Komentarjev: 1
gangsterist 14.02.2017 21:43:33
ja to je res super. umetno gojen,gensko spremenjen
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

E-novice

Prijavi se na e-novice in bodi na tekočem z aktualnimi novicami.

Ne prezrite

Anketa

Ingver

Ali v kuhinji uporabljate ingver?

Uporabne povezave