18.06.2018
LJ
28° / 16°
Rak na debelem črevesu Preprosto zmanjšajte tveganje za raka zrel par Sva bila skupaj le zaradi otrok? Trebuh 1 sprememba pri prehrani in taka razlika Encefalitis Glavo ji bo kmalu razneslo, a je ne operirajo

Tudi vam v tem času primanjkuje vitamina D? Kaj storiti?

Novinarka Urška Šestan je v televizijski Viziti preverila, kaj storiti, ko nam primanjkuje vitamina D. Ta se v našem telesu proizvaja, ko se izpostavimo soncu. V tem času je njegovih žarkov manj, to pa pomeni, da ga primanjkuje kar 90 odstotkom populacije.

Vam primanjkuje vitamina D?

Nalagam..

Losos
Vitamina D je v le malo živilih. Največ ga je v lososu. (Foto: Thinkstock)

Pomanjkanje vitamina D ima za zdravje številne posledice. Poslabša lahko depresijo, povzroča nihanja razpoloženja, vpliva na stanje srčno-žilnih bolezni, luskavice, bolezni ščitnice, sladkorne bolezni tipa ena, kronične vnetne črevesne bolezni, multiple skleroze, celo raka. 

Vitamin D je poleg tega pomemben za zdrave kosti pa tudi za močan imunski sistem. Kadar se pozimi le pokažejo sončni žarki, se jim zato vsekakor pustite pobožati. Dovolj je, če tri- do štirikrat na teden obraz in roke izpostavite za pet do deset minut. Pozimi seveda izpostavite samo obraz. Ker je v tem letnem času sonca manj, pa si poskusite kdaj privoščiti še morsko hrano, sploh lososa. Vitamin D je tudi v gobah, ki rastejo na prostem. Uživati pa ga je mogoče tudi kot prehranski dodatek.

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 1
gangsterist 14.02.2017 21:43:33
ja to je res super. umetno gojen,gensko spremenjen
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

E-novice

Prijavi se na e-novice in bodi na tekočem z aktualnimi novicami.

Ne prezrite

Anketa

Muškatni orešček

Poznate muškatni orešček? Ga uporabljate?

Uporabne povezave