23.04.2018
LJ
26° / 10°
Cvetni prah Ko težave povzroča cvetni prah ... Akne Kako lahko z dobro prehrano odpravite akne? Trebuh Inovativna metoda za odpravljanje maščob Charlotte Obtožili so jo, da je pijana, a izkazalo se je ...

Vse več bolečin hrbta in vratu. To je glavni razlog!

Zaradi vse bolj sedečega dela, se ljudje vse pogosteje spopadajo s hudimi bolečinami v hrbtu in vratu. V Britaniji so naredili raziskavo, kjer se je pokazalo, da je pri dveh od petih ljudi vzrok za njihove bolečine v hrbtu in vratu v resnici sedeč življenjski slog. Nič nenavadnega ni niti več, če se ljudje s temi bolečinami spopadajo že pred 30 letom starosti.

Bolečine
Poskrbite, da svoje telo vsak dan redno pregibate. Hvaležno vam bo! (Foto: iStock)

Bolečine v hrbtu in vratu prizadenejo 12 odstokov Britancev več vsako leto, kar je posledica sedečega dela. Delovniki so vse daljši, ljudje pa tako vse več časa preživijo priklenjeni pred računalnik. S tem se pojavljajo tudi hude bolečine v hrbtu in vratu, kar na Otoku postaja vse večji problem, so dejali v britanskem združenju kiropraktikov. Dejali so, da se več kot 70 odstotkov ljudi danes spopade z bolečinami v hrbtu in vratu še pred 30. letom starosti in da so letos teh težav zabeležili za 12 odstotkov več kot lansko leto.

Bolečine
Predsednica Britanskega združenja kiropraktikov Catherine Quinn je za Mail Online dejala: ''Naša telesa so narejena za to, da se gibajo. Bolečine v vratu in hrbtu se pojavijo, ko ostanemo predolgo časa v eni in isti poziciji. Danes sodobno tehnologijo uporabljamo ves dan, zaradi česar dolge ure presedimo - pogosto v neudobni poziciji.'' (Foto: iStock)

S podobnimi težavami se spopadamo vsi ljudje v zahodnem svetu, saj vedno več časa preživimo za računalniki, tablicami in pametnimi telefoni, vse manj se gibamo. Predsednica Britanskega združenja kiropraktikov Catherine Quinn je za Mail Online dejala: ''Naša telesa so narejena za to, da se gibajo. Bolečine v vratu in hrbtu se pojavijo, ko ostanemo predolgo časa v eni in isti poziciji. Danes sodobno tehnologijo uporabljamo ves dan, zaradi česar dolge ure presedimo - pogosto v neudobni poziciji. Prilepljeni smo na pametne telefone ali na tablice in si še v prostem času preko njih pošiljamo sporočila s svojimi prijatelji preko družabnih omrežij. To je moderen svet. Ker ni popolne pozicije, v kateri bi lahko presedeli ure in ure, je pomembno, da si med delom jemljemo odmor in se raztegnemo, sicer se ne bomo mogli izogniti bolečinam v hrbtu in vratu.''

V študiji, ki so jo izvedli, so spremljali več kot 2000 odraslih. 32 odstotkov ljudi, ki so jih izpraševali je leta 2016 dejalo, da se spopadajo z bolečinami v hrbtu in vratu. V letu dni je ta številka narasla na 44 odstotkov, kar je 12 odstotkov več kot leto dni prej. Dr. Quinnova pa še dodaja, da je ključnega pomena, da se poleg rednega gibanja, vsak dan tudi raztegnemo in poskrbimo za moč telesa.

Kako si pomagati ob bolečinah v vratu in hrbtu?

- segrevanje področja s toplimi kopelmi, kjer se v vodo potopimo čim globlje, da so mišice vratu in hrbta pod vodo;

- razgibavanje sklepov z blagimi in nebolečimi gibi;

- spanje na trdi vzmetnici, ki dobro podpira našo hrbtenico;

- izbira primernega nižjega vzglavnika, ki naj bo ortopedski;

- uporaba protibolečinskih tablet;

- za kratek čas lahko uporabite opornico, ki bo nekoliko razbremenila pritisk na vrat;

- magnetni trak za vrat ali hrbet, ki segreva mišice, da so bolje prekrvavljene;

- pomaga lahko tudi konjska mast, ki segreva tkivo.

Kljub vsemu brez rednega gibanja ne bo šlo. Vsak dan poskrbite vsaj za pol ure telovadbe, ki naj vključuje aerobno vadbo, vaje za mišice in raztezne vaje. Skušajte redno gibanje vnesti v svoj vsakdan tudi tako, da greste večkrat na sprehod, da greste denimo peš v trgovino ali v službo, da namesto dvigala uporabite stopnice. Poskrbite, da svoje telo vsak dan redno pregibate. Hvaležno vam bo!

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Hujšanje

Ste se že lotili hujšanja pred poletjem?

Uporabne povezave