16.01.2018
LJ
/ -0°
Kolorektalni rak To se dogaja v vašem telesu, če ne spite Prehlad To so živila, ki uničujejo vaš imunski sistem Enterosgel
POST-DECEMBRSKO RAZSTRUPLJANJE BREZ NAPORA IN ODREKANJ
Serena Williams in Alexis Olympia Serena Williams spregovorila o grozljivih zapletih po porodu
Oglasno sporocilo

Zmagovalni mineral za večjo zmogljivost

Magnezij ima v telesu izjemno pomembno vlogo, saj sodeluje pri mišičnem krčenju, uravnavanju krvnega tlaka, ohranjanju zdravega imunskega sistema in presnovi. Kar 60 % ga je v kosteh, 30 % pa v skeletnih mišicah in srčni mišici.

Magnezij je potreben že pri vsakodnevnem gibanju, saj sodeluje pri prenosu signala, da bomo naredili gib, od živčne celice do mišične celice, ki gib izvede. Hkrati skrbi za krčenje mišične celice. Njegovo pomanjkanje lahko povzroči neželene gibe, kot so trzanje očesne veke, mišični krči in občutek napetih mišic.

Pri športnih aktivnostih se potrebe po magneziju povečajo za 10 do 20 %, ker se z ostalimi elektroliti pospešeno izloča s potenjem in urinom. Če telesu ne zagotovimo dovolj tega minerala, lahko pride do prehitre utrujenosti, mišičnih krčev, glavobola, slabe regeneracije idr., saj ima magnezij tudi pomembno vlogo pri presnovi glukoze v mišičnih celicah.

Magnezij
(Foto: iStock)

Izgubljeni magnezij je treba nadomestiti. Glavni vir naj bo ustrezna prehrana, ki vsebuje žita, listnato zelenjavo, oreščke, semena in stročnice. Ker pa morajo športniki nadomestiti več magnezija (300–600 mg), je priporočljivo jemanje prehranskih nadomestil z magnezijem, ki so na voljo v lekarnah.

Že pri 40-minutni športni aktivnosti se podvojijo tudi potrebe po vitaminu B2 , ki sodeluje pri pretvorbi maščob v mišice. Zaradi nepravilnega izgorevanja maščob se hitreje utrudimo. Ker je vitamin B2 topen v vodi, ga telo ne more shranjevati in ga izloča z urinom. Zato je potreben reden vnos tega vitamina.

Povečanim potrebam po magneziju in vitaminu B2 lahko zadostite z uporabo prehranskega dopolnila Magnezij Krka 300 . Zadostuje že 1 vrečka na dan, zelo aktivni odrasli pa lahko odmerek povečajo na 2 vrečki na dan. Edinstvena kombinacija magnezija in vitamina B2 omogoča boljšo regeneracijo po športni aktivnosti, saj telesu povrne energijske zaloge. Vitamin B2 je pri ljudeh, ki se redno ukvarjajo z vzdržljivostnim športom, potreben za pretvorbo maščob v energijo.

Magnezij Krka 300 v obliki granulata za pripravo napitka spodbuja rehidracijo, zato ga je najbolje zaužiti takoj po telesni aktivnosti. Je prijetnega okusa po pomaranči in limeti, ne vsebuje konzervansov, umetnih barvil, arom in sladil. Magnezij Krka 300 je visokokakovosten izdelek, proizveden v skladu s Krkinimi najvišjimi standardi.

Magnezij
(Foto: Krka)

Naročnik oglasa je Krka, d. d., Novo mesto.

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Nespečnost

Ste se kdaj spopadali z nespečnostjo?

Uporabne povezave