29.09.2016
LJ
24° / 8°
Kajenje Ko boste to prebrali, ne boste nikoli več kadili v zaprtem prostoru Joga Nov zdravstveni trend, na katerega so vse bolj pozorni tudi zdravniki Deodorant Lahko deodorant povzroči raka? Oči - 1 Bila je šokirana, ko je videla svojega novorojenčka

3 triki, če hujšate!

Če ste se pred poletjem začeli držati diete, imamo za vas tri koristne nasvete. Podal jih je Nick Fuller, raziskovalec na univerzi v Sydneyju, ki se že dlje časa ukvarja prav z raziskovanjem debelosti in hujšanja.

Dieta
Kako uspeti? (Foto: Thinkstock)

 

1. Dan, ko se pregrešite

Čeprav si obupno želite izgubiti težo, je koristno, da niste prestrogi do sebe. Na teden si pustite en dan, ko se lahko pregrešite. Tako boste lažje prenašali dieto in boste tudi bolj motivirani. Zakaj? Ker boste hkrati ponosni nase, ker ste disciplinirani. Pa tudi veseli boste, da si lahko redno tudi kaj dobrega privoščite. En dan, ko se lahko pregrešite, naj bi bil za dolgoročno izgubo teže zelo pozitiven. Nick Fuller, raziskovalec na univerzi v Sydneyju, ki se ukvarja z raziskovanjem debelosti in hujšanja, je ugotovil, da lahko tako izgubimo želeno težo v približno dveh letih.

2. Redno tehtanje

To ne delate, da bi se potem počutili slabo. Redno se morate tehtati, da bi spremljali, kako se odvečni kilogrami počasi le topijo. Koristno je namreč, da pri hujšanju ne pričakujemo preveč. Težo je bolje izgubljati počasi in s tehtanjem spremljati, kako se to počasi odvija. Fuller tudi svetuje, da takrat, ko kakšen kilogram izgubimo, potem vsaj skušamo obdržati to težo. In tako nadaljujemo počasi naprej. Ključna beseda je torej – počasi. Ni priljubljena – a tako boste dolgoročno res shujšali.

3. Sprememba ene navade

Če se ne želimo držati diete, Fuller svetuje, da počasi spreminjamo navade, zaradi katerih se nam nabirajo kilogrami. To pomeni, da recimo šest dni na teden ne pojemo sladice po kosilu. Lahko si jo privoščimo šele sedmi dan. Ali da šest dni na teden ne uživamo procesiranih prigrizkov oziroma kruha. To je koristno, če morate izgubiti samo nekaj kilogramov.

 

IDEJA ZA DIETO

Zanimivo je, da naj bi deloval naslednji recept. Nekaj dni na teden se držimo diete, druge dni pa svojega normalnega prehranjevanja. Tako se nam ni težko držati diete dlje časa, saj vsaj polovico časa ustrežemo svojim prehranskim željam.

Pri miškah so po 15 tednih približno isto težo izgubile tako tiste miške, ki so bile na diete, kot tiste, ki so bile pol časa na dieti, pol pa ne. In to čeprav je ta skupina pojedla več kalorij. To je pravzaprav dokaz, da se ne bomo kar zredili, če si bomo privoščili nekaj odmora. Smo le ljudje in bolj je škodljivo, da smo jezni nase, ker nismo dovolj disciplinirani, kot pa če pojemo kdaj kakšen kos torte oziroma nekaj čipsa.

 

 

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 1
kajenje je zdravo 21.03.2016 10:09:39
Po moje pa ni glih tko.Če hočete shujšat 10 kg, morate dnevno popapat rec. 300 kalorij manj in na to /čimprej/ navadit organizem /izgubit občutek lakote ob manj hrane/. Shujšaš verjetn tud na takšn način, ampak občutka lakote se pa ne znebiš, če se enkrat na teden nabašeš in si v nebesih. "Lačen" je pa v tem štosu najhujši problem / pr miškah je to fajn, ker se znanstveniku sladko *ebe, če so lačne, važn, da ma un poln vamp.
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Kokosovo olje

Uporabljate kokosovo olje?

Uporabne povezave