15.11.2018
LJ
12° / 8°
Kap 10 znakov kapi, ki jih morate poznati Avokado 7 preprostih in zdravih zajtrkov z malo kalorijami Par To bo pomagalo po prepiru s partnerjem Belinda Danes je neprepoznavna ...

9 živil za sijočo poletno polt

Na videz vaše kože ne vpliva le izpostavljenost sončnim žarkom, ampak močno tudi vaša prehrana. Ker je koža naš največji organ, se pomanjkanje hranljivih snovi najprej pokaže prav na njej. Tu je seznam živil, s katerimi boste lahko tudi poleti zagotovili sijočo in mladostno polt.

Lepa koža
Si tudi poleti želite lepo in sijočo kožo? Potem jo z devetimi živili nahranite tudi od znotraj. (Foto: iStockphoto)

Da bi ohranili zdravi sij kože, je pomembno, da je koža dobro navlažena navzven in navznoter. Za zunanjo nego kože si lahko pomagate s hidracijskimi kremami in kremami za zaščito pred nevarnimi sončnimi žarki, da bi kožo nahranili od znotraj pa poleti posegajte po naslednjih živilih:

1. Lubenica

Lubenica je simbol poletja, saj je v 90 odstotkih sestavljena iz vode in tako dobro hidrira telo. ''Bogata je z vitaminom C, ki je potreben za zdravo proizvodnjo kolagena,'' je za The Huffington Post pojasnila biokemičarka Paula Simpson, ki se je specializirala za prehranske dodatke, ki skrbijo za zdravje kože. ''Njene antioksidativne lastnosti pomagajo pri odstranjevanju prostih radikalov, kar pomaga preprečiti znake staranja,'' še dodaja.

Lubenica
Lubenica je simbol poletja, saj je v 90 odstotkih sestavljena iz vode in tako dobro hidrira telo in vašo kožo. (Foto: iStockphoto)

2. Jagodičevje

Sveže jagodičevje, kot so robide, borovnice, maline in jagode niso le okusen sadež, ampak eden največjih virov antioksidantov, ki ščitijo vašo kožo pred uničujočimi učinki sonca. Tako si jih lahko privoščite že zjutraj, ko si pripravljate kosmiče za zajtrk ali pa si iz njih privoščite kot zdrav prigrizek med obroki.

jagodičevje
Sveže jagodičevje, kot so robide, borovnice, maline in jagode niso le okusen sadež, ampak eden največjih virov antioksidantov, ki ščitijo vašo kožo pred uničujočimi učinki sonca. (Foto: iStockphoto)

3. Ananas

Poleg vitaminov in mineralov to tropsko sadje vsebuje še bromelain, ki je uspešen pri boju zoper vnetja. Zmanjševanje vnetij v telesu lahko pomaga tudi ublažiti posledice opeklin, pojasnjuje Simpsonova.

Ananas
Poleg vitaminov in mineralov to tropsko sadje vsebuje še bromelain, ki je uspešen pri boju zoper vnetja. (Foto: iStockphoto)

4. Citrusi

Pomaranče, grenivke, limone in limete – citrusi so verjetno ena najboljših živil za vašo kožo. Vsebujejo namreč veliko vitamina C, aminokislin, kot so prolin in lisine, ki igrajo ključno vlogo pri proizvodnji kolagena. Kolagen pa je pomemben za mladosten videz kože.

Mandarina
Citrusi vsebujejo veliko vitamina C, aminokislin, kot so prolin in lisine, ki igrajo ključno vlogo pri proizvodnji kolagena. (Foto: Profimedia)

5. Kumarice

Vsi dobro vemo, da se kumarice uporabljajo za lajšanje zabuhlosti oči, a Simpsonova opozarja, da je za zdravo kožo treba zaužiti kožo kumaric. Prav ta vsebuje ključne vitamine in minerale, voda v kumaricah pa bo pomagala pri vlaženju kože in telesa.

Sok iz kumar
Kumarice ne zmanjšujejo le zabuhlosti okoli oči, a so dobre tudi za kožo. (Foto: iStockphoto)

6. Paradižnik

Paradižnik je odličen sadež za zaščito kožnih celic, saj vsebuje likopen. Ta spodbuja proizvodnjo kolagena in je učinkovit v boju zoper gube in linije.

Solata s paradižnikom
Paradižnik je odličen sadež za zaščito kožnih celic, saj vsebuje likopen. (Foto: iStockphoto)

7. Regrat

V sezoni solat nikar ne pozabite na regrat, ki bo vašemu telesu zagotovil več kot dnevno zalogo vitamina A in K, hkrati pa pomagal pri proizvodnji kolagena. Regrat uporabljajo tudi ob zdravljenju kožnih stanj, kot so akne in ekcem.

Regratova solata z jajci
V sezoni solat nikar ne pozabite na regrat, ki bo vašemu telesu zagotovil več kot dnevno zalogo vitamina A in K, hkrati pa pomagal pri proizvodnji kolagena. (Foto: iStockphoto)

8. Losos

Poletje je čas morskih sadežev in med njimi nikar ne pozabite na lososa. Losos je dober vir omega 3-maščobnih kislin, ki dajejo koži sijoč in gladek videz. Omega 3-maščobne kisline v ribah so ključna sestavina, ki pomaga celicam pri uravnavanju proizvodnje olj.

Losos
Losos je dober vir omega 3-maščobnih kislin, ki dajejo koži sijoč in gladek videz. (Foto: iStockphoto)

9. Kokosova voda

Namesto, da posežete po športnih napitkih polnih sladkorja, Simpsonova svetuje, da nivo elektrolitov nadomestite s kokosovo vodo. Kokosova voda pomaga ohranjati mladostni videz in voljno kožo, saj ima močno moč hidracije in velik nivo kalija, ki izboljšuje cirkulacijo krvi po telesu, s tem pa pomaga pri boljšem prenosu hranilnih snovi in kisika v celice kože.
 

Kokos
Kokosova voda pomaga ohranjati mladostni videz in voljno kožo. (Foto: iStockphoto)

FB članek - join us

Prenesi v

Glasuj

Komentarjev: 7
 
posojila386 04.07.2018 18:32:41
Neverjetno, vendar resnično Zaslužite od posojila od 5.000 do 10.000.000 € s tem gospodom Ivan Tomaslavić, ki mi je odobril posojilo v višini 10.000 € v manj kot 72 urah po tem, ko je sledil vsem korakom k pismu, mu lahko Bog narediti stokrat. Resna ponudba in zelo zanesljiva z večjo varnostjo. Če vas zanima, kontaktirajte to gospo. E-pošta: posojila386@gmail.com Viber: +22 995608568
br13605275 04.06.2014 08:12:33
jš šam lepa tut brez usega tega tle! moj moš je k bik mocan za bakr dol snemat in veliko kačao ma!!!!
br13605275 04.06.2014 08:13:33
ja ja kr fous mi bodte babe!
 
kratke-hlace 03.06.2014 17:55:09
Vsak dan pred zajtrkom en šnopc baje pomaga. Zaradi šoka začne obrambni mehanizem telesa intenzivno hidracijo. Poizkusite za mesec, dva... če učinki ne bodo takoj vidni poizkusite z dvojno dozo (0,6 šnopca).
olaf45 03.06.2014 18:01:10
se strinjam!požene kri po žilah!!
gangsterist 03.06.2014 18:12:55
popoldan pa par flaš pira, da še ledvičke in sečne kanale dobro spuca
olaf45 03.06.2014 18:16:15
se strinjam!požene kri po žilah!!
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

E-novice

Prijavi se na e-novice in bodi na tekočem z aktualnimi novicami.

Ne prezrite

Anketa

Paradižnik

Ste vedeli, da je določena zelenjava celo bolj zdrava skuhana?

Uporabne povezave