23.07.2016
LJ
32° / 18°
Gisele Bündchen 6 skrivnosti zdrave prehrane lepe Gisele Cimet Nas ta začimba lahko spremeni v bolj pametne? Trebuh 1 stvar, ki jo vključite v prehrano in zmanjšali boste tveganje za raka Mike in Kate Poročila sta se, sledilo je presenečenje

Kaj je pomembnejše pri hujšanju? Zdrava hrana ali telovadba?

Živimo v času, ko nam v dnevu vedno primanjkuje ur. Če moramo izgubiti nekaj kilogramov, pa si nimamo časa pripraviti zdravega obroka in skočiti na telovadbo, so nam znanstveniki sedaj pri odločitvi za eno stvar priskočili na pomoč.

Hujšanje
Ni časa za oboje? Potem izberite zdravo hrano. (Foto: Thinkstock)

Seveda je za nas najbolj koristno, da najdemo čas za oboje. Tako za zdravo prehrano kot za dovolj gibanja. A bodimo iskreni. Nismo popolni in nimamo vedno časa za vse. Življenje je prekratko, da bi imeli zaradi tega slabo vest. Kako se torej odločiti, če časa ni – mi pa bi radi storili tisto, kar nam bo pomagalo izgubiti odvečne kilograme.

Recept za izgubo odvečne teže je preprost. Zdrava hrana in gibanje. Če moramo izbrati eno, pa je bolje izbrati to, da vnesemo manj kalorij. Tako bomo hitreje dosegli želen rezultat. To, da ne pojemo preveč oziroma da izberemo zdravo hrano, ki ne vsebuje preveč kalorij, nam vzame manj časa. Vsekakor pa pomaga pri hujšanju. Lahko si privoščimo nekaj kaloričnega in potem kalorije pokurimo v telovadnici. Lahko pa enostavno ne pojemo tiste tablice čokolade in si tako prihranimo nekaj časa, saj nam kalorij ni treba porabiti v telovadnici.

Nikar ne razumite narobe. Za zdrav duh v zdravem telesu je ključno, da se človek giba. Ni pa to prvi in najbolj ključen dejavnik pri izgubljanju odvečne teže. Pri tem bomo bolj uspešni, če bomo pazili, da ne vnesemo preveč kalorij. Še posebej, ker vadba pri mnogih povzroči še večjo potrebo po hrani. Ko telo toliko kalorij pokuri, si jih namreč zaželi še več in kaj lahko je potem malo pretiravati.

Ampak za konec – najbolj idealno je seveda, da najdete čas za oboje. Za zdravo hrano in gibanje. Tako ne boste le izgubili odvečnih kilogramov, ampak boste zmanjšali tveganje za bolezni srca in ožilja, rak, diabetes. Bolje boste spali, bolje boste razpoloženi.

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 6
slovenc79 10.02.2016 01:08:06
oboje je nujno! pa ne blebetajte da nimate časa. VSAK ima čas, samo lenobe in izgovorov je preveč. dajte pametni telefonček na stran pa boste imel takoj več časa.
Frenky1613 09.02.2016 05:19:02
Vile, kramp, lopata, žganci, zelje in po vrhu ocvirki, kaka šunka in malo špeha pa bo postava kot se šika ;-) migat treba ne pa samo ama ama ;-)
gangsterist 08.02.2016 20:29:39
jest ne jem zdrave hrane, pijem ,kadim, ležim, postava pa kot bi gledal tarzana
kajenje je zdravo 08.02.2016 12:40:02
Če je L.E. tole dobila plačan, pol na ProPlus mečete dnar skoz okn z lopato.
 
BŠK 08.02.2016 11:35:19
A znate še kaj drugega kot se ponavljati in odkrivati toplo vodo? Vse je danes odvisno od vez in poznanstev ter genetika! Tudi tukaj velja zakon tržišča, ki temelji na sistemu ponudba : povpraševanje! Zbudite se in ne bodite zaostali kreljoti!
Svobodni govorec 08.02.2016 09:30:50
Najpomembneje je, da je produkt velike potrebe zelo obilen. Vprašajte strokovnjaka za to, gospoda drekober.
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Sončenje

Se na počitnicah veliko sončite?

Uporabne povezave