25.09.2017
LJ
16° / 11°
Jessica Alba Zakaj ste ves čas lačni? (nasvet nutricistke Jessice Albe) Kap Preprečite infarkt ali kap: 8 navad, ki jih ne ignorirajte Alkohol Znaki, ki kažejo, da ste funkcionalni alkoholik Meje 9 stvari, ki jih ljudje, ki se spoštujejo, ne tolerirajo

7 zelišč, živil in trikov za takojšnjo pomiritev

Morda se z občutki anksioznosti borite nenehno ali le občasno potrebujete način, da bi se čimprej pomirili. Pomagate si lahko z določenimi zelišči pa tudi s telovadbo ter uživanjem živil, ki vsebujejo omega-3 maščobne kisline.

Kamilica
Skodelica kamilic dokazano pomiri. (Foto: Thinkstock)

1. Kamilica

Pomirila vas bo skodelica kamiličnega čaja. Kamilice vsebujejo snovi, ki se v možganih povežejo z istimi receptorji kot zdravila, ki pomirjajo. V študiji medicinske fakultete univerze v Pensilvaniji so imeli bolniki z anksioznimi motnjami, ki so kamilice uživali osem tednov, v primerjavi s tistimi, ki so jemali placebo, manj simptomov anksioznosti.

2. Zeleni čaj

Zeleni čaj nas zbudi, hkrati pa nas ohranja sproščene. Razlog naj bi bila aminokislina, ki jo vsebuje. Raziskave so pokazale, da lahko zmanjša razbijanje srca in previsok krvni tlak, hkrati pa zmanjša anksioznost. Slednje je dokazala japonska študija univerze Šiga. Toda da bi užili dovolj te aminokisline, bi morali spiti pet skodelic zelenega čaja na dan.

Baldrijan
Baldrijan pomiri in uspava, zato ga ni priporočljivo uživati pred delom. (Foto: Thinkstock)

3. Baldrijan

Določena zelišča te pomirijo, ne da bi te naredila zaspanega. Baldrijan pa tudi uspava. Je pomagalo, če imate težave s spanjem. Ni torej nekaj, kar bi bilo priporočljivo uživati pred delom.

4. Melisa

Za zmanjševanje stresa in anksioznosti se uporablja že od srednjega veka. Pomaga tudi zaspati, zato se jo včasih kombinira z baldrijanom. Študija univerze v Northumbriji je pokazala, da so bili zdravi posamezniki, ki so redno jemali izvleček melise, bolj zbujeni in hkrati mirnejši v primerjavi s tistimi, ki so jemali placebo. Lahko pa pretiravanje povzroči nasproten učinek – postanemo anksiozni.

Losos
Losos vsebuje omega-3 maščobne kisline in tudi te pomirjajo. (Foto: Thinkstock)

5. Sivka

Vonj sivke pomirja. V študiji univerze v Londonu so bili zobozdravstveni bolniki mirnejši, ko so čakali v čakalnici, ki je bila odišavljena s sivko.

6. Telovadba

Telovadba vpliva ne le na mišice, temveč tudi na možgane in tako pomaga pri depresiji in anksioznosti. Učinek je takojšen pa tudi dolgoročen. Če boste redno telovadili, boste manj depresivni in anksiozni. Če potrebujete takojšen učinek, pa morate telovaditi 21 minut, da bi se pokazal. Izberite aktivnost, ki pospeši delovanje srca – lahko je tudi hitrejši sprehod.

Sivka
Pomirja vonj sivke. (Foto: Thinkstock)

7. Omega-3 maščobne kisline

V študiji univerze Ohio State so ugotovili, da so študentje, ki so 12 tednov jemali prehransko dopolnilo omega-3 maščob, v primerjavi s študenti, ki so jemali placebo, čutili pred izpiti manj stresa. Omega-3 maščobne kisline lahko zaužijete tudi s hrano. Najboljši vir so ribe, kot so losos, sardine in sardoni, in školjke.

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 2
gangsterist 08.01.2017 11:55:50
losos je res super, gojen,gensko spremenjen in futran z gmo sojo in koruzo
 
murate 08.01.2017 10:18:12
pa veliko sexa -zaščitenega
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Ples

Radi plešete?

Uporabne povezave