31.08.2016
LJ
27° / 15°
Pregled dojk Ena sprememba, s katero zmanjšate tveganje za raka dojk Leča 9 živil, ki bi jih nujno morala uživati vsaka ženska PZA - 3
Do zdravnika brez napotnice in čakanja!
Courtney Preživela je raka - potem pa še shujšala

Novo odkritje o sadju in hujšanju

Določeno sadje in pa redkvice vsebujejo veliko snovi, ki nam omogočajo vzdrževati primerno telesno težo oziroma nam pomagajo tudi malo shujšati. In sicer tako, da telo pretentajo, da misli, da smo zaužili manj kalorij.

Ženska z lepim telesom - 2
Določeno sadje nam pri vzdrževanju zdrave telesne teže lahko močno pomaga. (Foto: Thinkstock)

Določeno sadje in pa redkvice vsebujejo več flavonoidov, povsem naravne snovi. Sedaj so znanstveniki univerz Harvard in East Anglia ugotovili, da lahko zmanjšajo količino energije, ki jo zaužijemo s hrano. Po domače: če uživate te sadeže in redkvice, telo misli, da ste vnesli manj kalorij, kot ste jih v resnici. Še posebej naj bi šlo za zmanjševanje kalorij, ki jih zaužijemo s sladkorjem.

Jabolka
Če zaužijete kaj nezdravega, tisti dan pojejte še kakšno jabolko ali malo borovnic, redkvic, grozdja. (Foto: Thinkstock)

Če se pregrešimo s čim nezdravim, bi torej naredili manjšo škodo, če bi pojedli še jabolko, hruško, nekaj grozdja, borovnic, češenj, jagod ali sliv. Oziroma redkvice. Veliko sadja in zelenjave vsebuje flavonoide. Našteti sadeži in redkvice pa naj bi bili z njimi še posebej bogati in zato bolj uporabni, če želimo narediti nekaj za vzdrževanje primerne telesne teže oziroma morda kakšen kilogram tudi izgubiti. Flavonoidi so drugače še izjemen antioksidant, zato nam pomagajo na več načinov.

Študijo so izvedli na treh velikih skupinah ljudi. V eni so bile ženske, ki so imele na začetku študije povprečno starost 36 let, v drugi so bile ženske, ki so imele na začetku povprečno starost 48 let, v tretji moški, ki so imeli na začetku povprečno starost 47 let. Glede na starost udeležencev jih je predvsem zanimalo, ali bo uživanje flavonoidov pomagalo preprečiti to, da v srednjih letih veliko ljudi pridobi odvečno težo. Ta pa nato ogroža njihovo zdravje, saj zaradi prekomerne teže organi delujejo slabše.

"Večina odraslih s staranjem pridobiva težo," pravijo. "Že majhna pridobitev odvečne teže pa lahko pomembno pripomore k povišanju krvnega tlaka, razvoju srčne bolezni, pojavu raka, diabetesa. Zato moramo ljudi opozarjati, da si ne smejo dopustiti, da se zredijo. S takšnimi nasveti, kot je vključitev določenega sadja v vsakodnevne obroke, jim lahko pri tem pomagamo." A opozorilo. Z ničemer ne pretiravajte. Česar koli užijete preveč, vam bo dolgoročno škodilo. Tudi to, da uživate premalo raznoliko hrano. Uživajte zdrave in raznolike obroke in vanje vključite tudi sadeže, ki smo jih našteli, ter redkvice.

Borovnice
Opozorilo: z ničemer ne pretiravajte. Te sadeže vključite v svojo prehrano, a nikakor ne uživajte samo njih. (Foto: Thinkstock)

FB članek - join us

Glasuj

Prenesi v

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
Komentarjev: 2
medvedJEkriv 03.02.2016 08:09:06
In vodo, če jo pogreješ rata prvo mlačna, pol topla nato pa zavre!
 
TristoKosmatihMedvedov 02.02.2016 09:56:33
Le to pazite, da je od zaužitja nezdravega do sadja mine vsaj 3 ure, če pa je tisto nezdravo svinjska pečenka s tenstanim krompirjem, pa 5 ur. V nasprotnem sadje pade na napol prebavljeno hrano in zavre, s tem pa tudi samo postane nezdravo.
Več komentarjev

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Kopalke

Si po kopanju preoblečete kopalke?

Uporabne povezave