23.11.2014
LJ
/ 3°

Forum

Forum je moderiran. Žaljivi komentarji oz. komentarji, ki bodo vsebovali sovražni govor, ne bodo objavljeni.
Neprimerne teme bodo izbrisane oz. prestavljene v ustrezno kategorijo.
vizita1
Število vnosov: 207
19.06.2009 ob 09:31
 
Pozdravljeni,

v članku Nad menstrualne bolečine z domačo lekarno na spletni strani http://vizita.si/clanek/zdravila/nad-menstrualne-bolecine... smo predstavili, s katerimi domačimi pripravki si lahko pomagamo pri menstrualnih bolečinah. Zanima nas vaše mnenje in izkušnje.

Hvala, Vizita.si
skubidu
Število vnosov: 1
10.07.2009 ob 16:14
*Odgovor na: vizita1 +
 
Tudi sama sem med nesrecnicami bole;ih menstruacij. Bolecine se mi pojavijo ob // odpiranju// so zelo mo;ne in trajajo nekje dve do tri uri. Nekaj let sem si pomagala s termoforjem in seveda pocitkom, sedaj vzamem Nalgesin S in uzivam dan smiley.
mirnasvetu
Število vnosov: 14
11.07.2009 ob 20:46
*Odgovor na: skubidu +
 
Zanimivo se mi zdi, da ljudje najprej preizkusimo nešteto receptov naših babic, preden se odločimo za tablete. Mogoče je to celo prav, vendar mislim, da nič ne odtehta dejstva, da me po nalgesinu neha boleti v pol ure, topli obkladki pa...
saltamontes
Število vnosov: 2
20.06.2009 ob 13:17
 
Moje izkušnje so, da se je posebej v času menstruacije potrebno izogibat kave, mlečnih in živalskih izdelkov. Najboljše se počutim, če v tistem času uživam samo sveže sadje in svežo zelenjavo.
uyd
Število vnosov: 1
12.07.2009 ob 18:06
 
Moja perila so grozno boleča 2 dni, tretji dan je malo bolje, potem pa bolečine izginejo. Bolečine so tako močne, da ne morem niti hoditi. Termofor mi ne pomaga, tablete pa zaležejo le, če vzamem vsaj tri. Kljub 3 tabletam se bolečine po 3 urah spet pojavijo in takrat je potrebno spet vzeti tablete. Vendar me je počasi že strah, saj takšna količina tablet telesu škodi, lahko vodi tudi v zasvojenost,... Tudi telo se na tablete privadi in kmalu niti 3 tablete ne bodo zadostovale... Tudi \'\"domača lekarna\'\" v mojem primeru ne pomaga. smiley
Chanelita
Število vnosov: 105
12.07.2009 ob 18:21
 
Če se spomnim nekaj let nazaj so dnevi menstruacije bili zame najhujši dnevi.Bolečine, predvsem krči so trajali 3 dni in so bili prav neznosni. Nisem mogla ne hodit,ne ležat,prav noben položaj mi ni ugajal. Da o tabletah sploh ne govorim-vzela sem jih tudi 6,7, na dan. Vsak mesec sem ob začetku menstruacije obvezno bila pri zdravniku, da mi je dal injekcijo. Ginekoliginja mi je stalno govorila, da se bo to z leti umirilo in da se razvijam in blablabla...Pa saj človek teh bolečin, ja, ne more trpeti nekaj let?!!
Sedaj pa moram potrkat, da nimam več bolečih menstruacij.Na srečo... Svoje težave sem rešila,ko sem zamenjala ginekologinjo, ki mi je priporočila jemanje kontracepcijskih tabletk(Diane 35).Po drugem mesecu jemanja so bolečine povsem izginile oz. so res minimalne.
mirnasvetu
Število vnosov: 14
12.07.2009 ob 19:16
*Odgovor na: Chanelita +
 
Ja, kontracepcijske tabletke res pripomorejo k temu, da menstruacije ne bolijo več, vendar gre v primeru tabletk za vzpostavitev umetnega cikla, saj jajčeca dejansko ne dozorevajo. Po prenehanju jemanja tabletk se bodo tudi bolečine vrnile. Na žalost.
mirnasvetu
Število vnosov: 14
12.07.2009 ob 19:26
*Odgovor na: Chanelita +
 
Draga Chanelita. Hvala bogu, da si zamenjala ginekologinjo, saj so bile količine zaužitih tablet res gromozanske in celo tvojemu zdravju škodljive. Če si jemala lekadol ali daleron, potem nekih posebnih težav zagotovo nisi imela, vendar pa obe omenjeni zdravili nista primerni za odpravo menstrualnih krčev, tako da si v bistvu, bolj kot ne, tablete jemala zaman. Priporočam ti, da v primeru ponovnih krčev poskusiš kaj drugega. meni je ginekologinja svetovala nalgesin, ki ga moraš sicer kupiti v lekarni, ampak cena je dokaj ugodna (mislim, da stane manj kot 3 eur) in nič ne odtehta tega, da me po pol ure ali pa še manj, ne boli več. Lepo poletje.
kpl
Število vnosov: 57
21.07.2009 ob 23:01
 
Ni nujno, da se po prenehanju jemanja tabletk bolečine vrnejo. Jaz sem tudi imela grozno boleče menstruacije, dokler mi ginekolog ni predpisal tabletk. Te sem jemala 3 leta, čeprav je še bilo boleče, vendar samo par ur namesto 3 dni. Zdaj je že bolj kot pol leta, odkar sem prenehala in bolečine se vsaj zaenkrat niso vrnile, celo boljše je zdaj. Upam samo, da bo to trajalosmiley

lp
kpl
Število vnosov: 57
21.07.2009 ob 23:03
 
Ni nujno, da se po prenehanju jemanja tabletk bolečine vrnejo. Jaz sem tudi imela grozno boleče menstruacije, dokler mi ginekolog ni predpisal tabletk. Te sem jemala 3 leta, čeprav je še bilo boleče, vendar samo par ur namesto 3 dni, pa seveda sem morala vzeti kakšen nalgesin. Zdaj je že bolj kot pol leta, odkar sem prenehala in bolečine se vsaj zaenkrat niso vrnile, celo boljše je zdaj. Odkar ne jemljem več tabletk, še nisem vzela niti enega nalgesina. Upam samo, da bo tako tudi ostalo smiley

lp
 


smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Voda

Poznate pozitivne učinke magnezija na telo?

Uporabne povezave

Zadnji komentarji