Pozdravljeni,
Na vas se obračam z upanjem, da mi boste znali odgovoriti na moj problem.
Stara sem 21 let. V oktobru 2011 sem odšla k ginekologu, ker sem želela jemati kontracepcijske tablete. Ta mi ji predpisal Lyndenete 20, katere sem že jemala (1 leto) in to brez problemov. Po mesecu jemanja so se pojavile težave. Po končani menstruaciji sem čez teden dni dobila krvavitve, ki so trajale 1 mesec. Poleg krvavitev sem imela zelo močne bolečine v spodnjem delu trebuha. Ker nisem več zdržala sem odšla k ginekologu, ki je ugotovil, da naj bi bile kontracepcijske tablete zame prešibke in mi je predpisal močnejše. Bolečine so sicer izginile, krvavela pa sem še vedno. Ponovno sem odšla k ginekologu, kjer je ta ugotovil, da imam povečan jajčnik. Na pregled sem odšla še enkrat, nato pa je rekel da je sicer malo povečan vendar ne rabim skrbeti. Po prenehanju tablet sem dobila 2x normalno menstruacijo, ki pa je bila zelo zelo močna. Potem pa se mentruacija ni več pojavila. Sedaj jo nimam že 60 dni, in me zelo skrbi (ena mi je izostala, dobiti bi morala že drugo). Naredila sem že dva testa nosečnosti, ki pa sta pokazala oba negativno.
Ali bi glede na opisan problem vedeli, kaj bi se lahko z mojim telesom dogajalo?

Hvala