25.07.2017
LJ
24° / 14°
Lunica Le malo ljudi ve, da vam lunica na nohtu lahko reši življenje. Kaj morate vedeti o njej? Jajca so kakovostno živilo - 4 9 stvari, ki se bodo zgodile z vašim telesom, če boste pojedli 2 jajci na dan Driska Driska na dopustu? Preverite, kako si pomagati Pablo 20-letnik je delil to sporočilo tik preden je umrl
Lidija Stare

Lidija Stare, dr. med.

Nevrologinja, katere področje dela je splošna nevrologija s poudarkom na motnjah motorike.

Odgovori strokovnjakov so zgolj nasveti, ki temeljijo izključno na zastavljenem vprašanju in zato ne pomenijo in ne predstavljajo strokovno podane zdravniške diagnoze. Odgovori strokovnjakov ne morejo nadomestiti osebnega obiska pri vašem zdravniku. Upoštevajte, da nekatere informacije s področja medicine lahko zastarajo.

Že odgovorjena vprašanja

Ateroskleroza

Ključne besede: ateroskleroza, hipertenzija, šumenje, ušesa, zdravljenje, zdravila

Simptomi: Ateroskleroza, Tinitus

Deli telesa: SRCE, KRI, OŽILJE, UŠESA

Vprašanje: Lep pozdrav! Pred nekaj leti sem začutil bolečine v levi nogi. Po pregledih je bilo ugotovljeno malo diabetisa, povišan holesterol, malo povišan pritisk. Dobivam tablete: sinvacor, aprovel, loram. Problem pa imam , da se mi je začelo neznosno šumenje v ušesih. Bil sem že pri nevrologu, da je slikal vratne žile, pa so letom primerne. Ali je posledica zaradi jemanja tablet? Tam nekje, ko sem začel jemati tablete se je začelo šumenje. Zjutraj ali kadar malo bolj fizično delam, imam tudi vrtoglavico. Najlepša hvala za odgovor! www.pisateljstvo.com
Odgovor: Imate veliko rizičnih faktorjev za aterosklerozo. Poapnenje žil pa ni "letom primerno" ampak predstavlja bolezenski proces, oziroma rezultat le - tega. Najhujši faktor je hipertenzija. Pritisk mora biti normalen 120/80. Ob naporu se navadno pritisk zivša. Če vam ob tem šumi v ušesih je potrebna korekcija zdravljenja. Zato bi potrebovali kardiologa, ki bo opravil obremenilno testiranje in glede na rezultate in Holter priporočil zdravila. Veliko pa lahko naredite tudi sami. Z dieto, znižanjem teže in ureditvijo prehranjevanja in rekreacije. Lep pozdrav!
Lidija Stare, dr. med., 08.12.2002

Vaša anonimnost in tajnost vaših podatkov sta zagotovljeni. Strokovnjaki si pridržujejo pravico, da na določena vprašanja (iz različnih razlogov) ne odgovorijo. Odgovori strokovnjakov so zgolj nasveti, ki temeljijo izključno na zastavljenem vprašanju in zato ne pomenijo in ne predstavljajo strokovno podane zdravniške diagnoze. Odgovori strokovnjakov ne morejo nadomestiti osebnega obiska pri vašem zdravniku. Upoštevajte, da nekatere informacije s področja medicine lahko zastarajo.

 

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Kava

Začnete jutro s kavo ali čajem?

Uporabne povezave