23.07.2018
LJ
28° / 17°
Marihuana Lahko konoplja izboljša imunski sistem in zdravi raka? Joga Joga za dobro jutro Zob Zobozdravnik razkril živila, ki uničujejo naše zobe Kevin Ko se zdravnik odloči za spremembo ...
Tatjana Puc Kous

Tatjana Puc Kous, dr. med.

Gastroenterologinja, ki se že več kot 20 let ukvarja z zdravljenjem bolezni prebavil in jeter odraslih. Trenutno je edina v Sloveniji, ki opravlja 24-urno meritev kislosti v želodcu pri odraslih in vstavlja silikonske želodčne balone za hujšanje.

Odgovori strokovnjakov so zgolj nasveti, ki temeljijo izključno na zastavljenem vprašanju in zato ne pomenijo in ne predstavljajo strokovno podane zdravniške diagnoze. Odgovori strokovnjakov ne morejo nadomestiti osebnega obiska pri vašem zdravniku. Upoštevajte, da nekatere informacije s področja medicine lahko zastarajo.

Že odgovorjena vprašanja

nekisli refluks

Ključne besede: grenak okus

Simptomi:

Deli telesa:

Vprašanje: Pozdravljeni! Več kot en mesec imam grenak okus v ustih, tiščanje pod DRL, ki ga včasih čutim tudi v pravem boku in pod desno lopatico. Včasih se mi spahuje po obroku, ampak ta pravo kislino ne čutim in da se hrana vrača nazaj, sem opazila mogoče 5 krat. Takoj na začetku pred pregledi sem dobila Nilar za 2 meseca, opravila UZ trebuha, kjer je bila ugotovljena povečana vranica, kri je pa OK in me čaka kontrolni pregled. Gastroskopija je negativna. Okus se mi je pri tabletah spremenil, je malo bolj kisel, ampak še vedno zelo izrazit. Tablete jemljem 2x na dan že tretji teden, kasneje 1x. Prosim za mnenje glede tablet, ali jih uživam naprej (zdravnik-gastroen. je menil, da ni potrebno) ozir. kaj bi lahko še pomagalo. Hvala za odgovor.
Odgovor: imamolahko kisle in nekisle reflukse, ki jih lahko dokažemo samo z ph metrijo z impedanco, kjer merimo vse vrste reflukse in lahko oprabvite pri nas 02 5211 370 , verjetno imate nekisli refluks in potem NIlar ne prime. Lahko poskusite Nilarju dodati zvečer Venter vsaj 14 dni nato pa opravite impedanco, da vam ne bomo dajali nepotrebna zdravila. Poglejte če jemljete katerakoli druga zdravila, ki bi v navodilih pislao grenak okus kot stranski učinek!!!
Tatjana Puc Kous, dr. med., 05.09.2010

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>

Vaša anonimnost in tajnost vaših podatkov sta zagotovljeni. Strokovnjaki si pridržujejo pravico, da na določena vprašanja (iz različnih razlogov) ne odgovorijo. Odgovori strokovnjakov so zgolj nasveti, ki temeljijo izključno na zastavljenem vprašanju in zato ne pomenijo in ne predstavljajo strokovno podane zdravniške diagnoze. Odgovori strokovnjakov ne morejo nadomestiti osebnega obiska pri vašem zdravniku. Upoštevajte, da nekatere informacije s področja medicine lahko zastarajo.

 

Iskanje po vsebini

Ne prezrite

Anketa

Joga

Ste že kdaj vadili jogo?

Uporabne povezave