Da temu ne bi bilo več tako in da bi ljudje bolje razumeli vse svoje pravice in možnosti, so se na zavarovalnici Vzajemna odločili, da svojim zavarovancem omogočijo brezplačno storitev Vzajemna Pomoč, kjer lahko pridete do hitrih in strokovnih nasvetov, ki so v poplavi vseh informacij še kako dobrodošle. Vsa zgoraj omenjena vprašanja lahko zavarovanci Vzajemne brezplačno 24 ur na dan zastavite preko spleta, brezplačne telefonske številke ali pošte. Poleg vprašanj o zdravstvenem sistemu, jih lahko povprašate tudi o zdravi prehrani, varni uporabi zdravil in preprečevanju izgorelosti.
''Lepo, da se nudi neka brezplačna pomoč in da se lahko pozanimaš o tematiki na področju zdravstva, ker včasih na primer ne veš, kaj je samoplačniško, kaj krije zavarovalnica in podobno,'' je povedala 32-letna zavarovanka Monika. 36-letni Sebastijan pa je pojasnil, da mu je pogovor s strokovnjakom pomagal najti pravo usmeritev pri svojih zdravstvenih težavah. Ker je poleg spleta, ki je na voljo 24 ur, možna tudi komunikacija preko telefona in pošte, je poskrbljeno tudi za starejše, ki niso vajeni uporabe spleta. ''Pomoč je super, ker starejši nimamo interneta, tako da potrebujemo nekoga, da nam pomaga pri teh stvareh. Do informacije o čakalni dobi za specialista sem prišla zelo hitro, ravno tako potem do specialista,'' je pojasnila 55-letna Majda.
Zdravstveni sistem se včasih zdi zapleten, a s pravimi informacijami, lahko hitreje pridete do specialista, potrebnega pregleda in zdravljenja v tujini, zato je pomembno, da izbrskate vse informacije, ki vam lahko pridejo prav ob zdravljenju in si tako zagotovite svoje najboljše možnosti za odpravo zdravstvenih težav. Prav zato je dobrodošlo, da se lahko sedaj obrnete tudi na brezplačno pomoč strokovnjakov, ki imajo vse pomembne podatke zbrane na enem mestu.