Vaje, ki bi jih morali delati, če vas boli hrbet
ZDRAVO ŽIVLJENJE

Vaje, ki bi jih morali delati, če vas boli hrbet

Velika večina ljudi ima vsakodnevne bolečine v hrbtu. Veliko se jih nauči živeti s to bolečino, vendar pa to pravzaprav ni potrebno. Z redno prakso joge lahko okrepite in raztezate mišice hrbta in tako sprostite napetosti in zmanjšate bolečine ali pa zaživite brez njih.

1. LATERALNI RAZTEG – variacija

Postavitev: Sedimo s pokončno hrbtenico, kjer je ena noga v raznožki, druga pokrčena. Z izdihom odhaja trup proti iztegnjeni nogi. Za dodatni razteg sežemo z rokami proti tlom. Ponovite še na drugo stran.

Koristi: Lateralni razteg je še posebej blagodejen za tiste, ki imajo skoliozo.

Kako si pomagati, ko udari išias?
PREBERI ŠE
Kako si pomagati, ko udari išias?

Joga
Joga/ FOTO: Damjan Žibert

2. SEDEČI PREDKLON

Postavitev: Sedimo s pokončno hrbtenico. Nogi sta iztegnjeni spredaj. Z vdihom podaljšamo hrbtenico, z izdihom odhajamo v predklon (gib iz medenice). Z rokami se objamemo okoli stopal. Pomagate si lahko tudi s trakom, ki ga ovijete okoli stopal. V položaj ne odhajamo na silo.

Koristi: Razbremeni in sprosti celotni zadnji del telesa.

Kako si pomagati, ko vas 'useka' v križu?
PREBERI ŠE
Kako si pomagati, ko vas 'useka' v križu?

Joga
Joga/ FOTO: Damjan Žibert

3. POLMOST

Postavitev: Ležimo na hrbtu, nogi pokrčimo v širino kolkov. Z vdihom dvigujemo zadnjico proti stropu. Rameni spodvihamo, tako da je večina teže na ramenih, nato sklenemo prste pod zadnjico. V položaju ne obračamo glave vstran. Položaj lahko podpremo tudi z jogijskimi kvadri pod hrbet.

Koristi: Raztezamo prednji del telesa in vrat. Sproščamo napetosti v ramenih. Položaj je še posebno blagodejen za tiste s kifozo.

Joga
Joga/ FOTO: Damjan Žibert

4. PLUG

Postavitev: Ležimo na hrbtu, s pomočjo trebušnih mišic in aktivnih rok dvigujemo nogi nad glavo. Z rokami podpremo hrbet in nato z izdihom odlagamo nogi za glavo do tal. Spodvihamo ramena in sklenemo dlani ob podlago. V položaju ne obračamo glave. Položaj zapustimo varno in kontrolirano. Pod nogi lahko podložimo jogijski kvader.

Koristi: Raztezamo celo zadnjo stran telesa in sproščamo občutek napetosti.

Joga
Joga/ FOTO: Damjan Žibert

Komentarji (0)

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. S klikom na gumb Spletno oko prijavite komentar, za katerega menite, da vsebuje sovražni govor.

NOVICE
Progasti gož zašel v ljubljanski Atlantis
ŠPORT
PRENOS V ŽIVO: Prvenec Ramireza v moto3
POP IN
Victoria raje na Ramosovo poroko, Ronaldo iz ...
TV ODDAJE
'Mogoče si ti malo scrkljana, malo razvajena'
VIZITA.SI
Če ne pretiravamo, je varen in antioksidanten ...
DOMINVRT.SI
Te hrane štirinožni prijatelji ne smejo uživati!
ZADOVOLJNA.SI
Razkrili, kaj v resnici čutita drug do drugega
MOSKISVET.COM
Hrvati turistom prepovedali nošenje japonke
BIBALEZE.SI
Ganljiva slovenska oddaja, o kateri se veliko ...
CEKIN.SI
Če bi imel natakar plačo 2000 evrov, bi kava ...
OKUSNO.JE
Tako se pravilno skuha beli riž!
DOMINVRT.SI
Navdušite tudi najbolj zahtevne goste