mesec ozaveščanja o raku dojke

Rožnati oktober 2025: Izobraževanje, preventivni ukrepi in ozaveščanje
Vsakoletna kampanja Rožnati oktober razkriva večplastne izzive, od spodbujanja preventive in zgodnjega odkrivanja do naslavljanja metastatskega raka in tudi raka dojk pri moških, ki ga premalokrat omenjamo.

Rožnati mesec letos nosi slogan 'Ne pozabi nase'
Združenje Europa Donna Slovenija v okviru rožnatega oktobra pripravlja kampanjo "Ne pozabi nase!", namenjeno osveščanju o raku dojk. Prvič so jo povezali še s septembrom – mesecem osveščanja o rakih rodil. Skupno sporočilo poudarja, da je skrb za zdravje enako pomembna kot vsakodnevna opravila.

Carla Bruni razkrila, da so ji pred leti diagnosticirali raka na dojki
Italijansko-francoska manekenka in pevka je svojo diagnozo delila v objavi na Instagramu ob mesecu ozaveščanja o raku dojk.

Roza oktober: 5 odstotkov od prodanih izdelkov bo namenjenih Združenju Europa Donna Slovenija
Oktober je mednarodni mesec ozaveščanja o raku dojk in v podjetju dm Slovenija bodo letos pomagali Združenju Europa Donna Slovenija, v katerem že več kot 25 let osveščajo o raku dojk in rakih rodil ter o pomenu zdravega načina življenja, rednega mesečnega samopregledovanja dojk in preventivnih presejalnih programih DORA, ZORA in SVIT.

Izbira primerne proteze in nedrčka po izgubi dojk je zelo pomembna
Rožnati oktober je mednarodni mesec ozaveščanja o raku dojk, ki je najpogostejša oblika raka pri ženskah. V Sloveniji vsako leto za rakom dojk zboli več kot 1300 žensk in okoli 10 moških, več kot 400 žensk in nekaj moških pa umre.