Zdravstvene težave imajo velik vpliv na naše počutje, zato je želja nas vseh, da jih čim prej odpravimo. Že razmeroma manjše zdravstvene tegobe, kot so glavoboli, kašljanje, alergije, rahlo povišana temperatura, izpuščaji na koži in še in še, so lahko vzrok za preplah, saj se lahko zaradi njih počutimo nemočno. Če ob tem pomislimo na to, da bi morali še do zdravnika, pa se počutimo samo še slabše, saj danes za vsako stvar neradi takoj tečemo k zdravniku. Večinoma se izogibamo zdravstvenih domov, nimamo časa ali pa samo upamo, da se bo naše počutje samo od sebe sčasoma izboljšalo, a tega vedno ne moremo vedeti. A brez skrbi, obstaja rešitev, saj lahko zdaj pridete do zdravniškega posveta tudi brez neposrednega obiska in to kar s pomočjo pametnega telefona ali računalnika. Več o tem si lahko preberete v nadaljevanju.
Čas igra pomembno vlogo
Simptomi se nikoli ne pojavijo brez razloga, saj nam z njimi naše telo sporoča, da potrebujemo pomoč. In prav čas do odkritja bolezni ali kakršnekoli druge težave igra ključno vlogo pri tem, kako uspešno in hitro bomo okrevali. Pravočasno odkritje namreč zmanjšuje tudi možnost morebitnih zapletov, do katerih bi lahko prišlo, če bi še naprej samo čakali. A žal še vedno pogosto odlagamo svoje težave ali, še huje, se delamo, kot da ne obstajajo, namesto da bi poiskali pomoč, ki jo tako zelo potrebujemo. Eden od razlogov je prav gotovo tudi ta, da neradi hodimo do zdravnika, če nam res ni treba, a sami pogosto ne znamo presoditi, kdaj je to res potrebno.
Ko potrebujemo zdravniško pomoč
Znakov, kot so na primer ponavljajoč kašelj, povišana telesna temperatura, driska, migrene, nenadne težave z vidom ali sluhom, večje spremembe na koži in tako naprej, nikar ne ignorirajte, ampak poiščite pomoč. Tudi če se vam zdijo vaše težave nepomembne, se raje prepričajte in vprašajte za nasvet. Danes to ni več težko, saj lahko nasvet zdravnika dobite celo iz udobja domačega kavča. Irena Tiselj Kaluža, Varuh zdravja, Vzajemna: »Epidemija nam je prinesla veliko novih izzivov, poleg tega pa tudi ogromno priložnosti za razvoj produktov in storitev. V Varuhu zdravja, Vzajemni, smo tako lani kmalu po prvič razglašeni epidemiji vsem državljankam in državljanom RS brezplačno v uporabo ponudili storitev Dr. Posvet.«
Sodobna storitev na daljavo
Določene zdravstvene oziroma specialistične storitve lahko po novem torej opravite tudi iz udobja svojega doma, kar vam lahko marsikaj olajša, predvsem pa celoten postopek precej poenostavi. »Dr. Posvet je zaseben kanal za posvet z zdravnikom, kjer z zdravnikom npr. klepetate prek svojega pametnega telefona ob uporabi ene od priljubljenih aplikacij: Viber, Facebook Messenger, WhatsApp in Telegram. Pomembna prednost storitve je ta, da lahko, ko imate zdravstveno vprašanje, do odgovora zdravnika pridete zelo hitro, v samo nekaj minutah. Ob tem je dostop do storitve kadarkoli in kjerkoli (24/7),« pojasni Irena Tiselj Kaluža.
Kako do brezplačnega posveta
Vse, kar potrebujete, je pametni telefon ali tablica. Storitev Dr. Posvet deluje tako, da vam virtualni asistent Abi postavi nekaj vprašanj, zato da lahko določi, s katerim zdravnikom vas bo povezal. Gre za slovenske zdravnike z različnimi specializacijami, medtem ko storitev poteka izključno prek zasebnega kanala. »Uporabniki so storitev sprejeli zelo pozitivno, Sedaj imamo že več kot 12 tisoč oseb, ki uporabljajo storitev. Pomembno je, da je komunikacija med uporabniki in zdravniki zaupna in 100-% varna. Lahko zaupamo še to, da uporabniki v povprečju na svoj odgovor čakajo okoli 4 minute. Z uporabo storitve verjamemo, da si prihranijo marsikatero skrb, včasih pa tudi pot k zdravniku,« poudarja predstavnica zavarovalnice Vzajemna.
Storitev Dr. Posvet je na voljo v sklopu sklenitve zavarovanja za hiter dostop do specialistične obravnave in operativnih posegov ter Zavarovanja Covid, hkrati pa je brezplačna tudi za vse zavarovance Varuha zdravja, Vzajemne, kot tudi za ostale. Za uporabo je treba samo opraviti registracijo na njihovi spletni strani. Več informacij najdete TUKAJ.
Sponzorirana objava