Ko se je mlada Ali med počitnicami vračala domov, so se njeni starši prestrašili, saj je bila videti kot okostnjak. ''Mama me je skušala prepričati, da bi jedla, a sem se počutila umazano, ko sem kaj zaužila.'' Balerinina idealna teža je namreč pri višini 1,60 do 1,70 od 40 do 44 kilogramov, medtem ko je Ali merila 1,60 in imela le 30 kilogramov. ''Vem, da sem šla predaleč, a pritiski in stres so bili preveliki. V času odraščanja sem bila v takem okolju, kjer smo šteli kalorije in bili obsedeni z njimi, zato nikakor nisem mogla razmišljati realno. Bilo je kot začaran krog. Treniraš vsak dan več, ješ vsak dan manj'. In nenehno sem imela v glavi: 'Če bi danes le lahko pojedla še manj, bi bilo super','' se spominja. Poleg tega se v času Alininega odraščanja o anoreksiji ni veliko govorilo, zato se ji ni niti sanjalo, da je zapadla v to bolezen: ''Šlo je za občutek nadzora in ko nisem jedla, sem imela občutek, da sem boljša od drugih.''
Ko je opravila šolanje in se pridružila baletnemu ansamblu, se je vse le še stopnjevalo: ''Tam so bile prelepe primabalerine in vsa samozavest in samozaupanje mi je v trenutku pošlo. Spet sem bila na začetku.'' Ali se je soočala z izčrpanostjo, poškodbam in stradanjem tako kot balerina Nina v najnovejšem filmu: ''Vse, kar sem v celem dnevu pojedla, je bil kos toasta po nastopu.'' Edina razlika med filmskim karakterjem in njo je bila, da je bil njen odnos z njeno mamo dober in mati jo je podpirala pri njeni ljubezni do baleta. ''Mama me je tako rada gledala plesati. Vedno mi je bila v oporo, kar pa je v popolnem nasprotju z mamo Nine v filmu. So se pa moje prijateljice soočale tudi s temi težavami. Nekateri starši so bili veliko bolj ambiciozni kot njihovi otroci in so dekleta silili, naj vztrajajo in naj vadijo tudi doma. Moja mati ni bila takšna.''
V filmu Nina raziskuje svojo seksualnost s soplesalko in tekmico Lily, pri tem pa Ali potrdi, da imajo plesalci pogosto razmerja drug z drugim, saj je težko najti kakšnega drugega partnerja, saj vadijo ves čas. Prav zato je imela Ali prvo resno razmerje šele pri 35 letih: ''Če se nisi zaljubil v fanta v tvojem plesnem ansamblu, skoraj nisi imel možnosti za razmerje, saj preprosto nisi spoznal nobenega drugega. Ko sem nehala plesati, sem se tako poročila z menedžerjem našega ansambla. Natanko je vedel, kako samokritična in obremenjena sem, zato se ni želel poročiti z menoj, dokler sem plesala. Najino ljubezen sva zapečatila šele, ko sem prenehala plesati in sem se končno lahko nekoliko sprostila.'' S svojim možem sta tako spočela danes 14-letnega Roryja, a kmalu sta se ločila. Čeprav si Rory ni nikoli želel postati baletnik, pa kot pravi, svojemu otroku ne bi preprečevala, da bi se ukvarjal s to umetnostjo: ''Če ima človek talent za balet, je to nekaj najlepšega. Balet ti prinese disciplino, moč in odločnost. Prav zato, ker sem bila balerina, imam danes moč, da se soočim s čimer koli.'' Prav zato je izjemno vesela, da so se ustvarjalci filma Črni labod sploh lotili te tematike. Prepričana je namreč, da baletniki niso deležni dovolj priznanja: ''Številni plesalci imajo na koncu predstave okrvavljene prste, a jim je to vredno, saj so srečni, ker so gledalcem pričarali vrhunski nastop.''
KOMENTARJI (2)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV