Vizita.si
Avstralce skrbi dekle, ki pravi, da uživa skoraj samo sadje.
Novice

Dekle, ki je na noge dvignilo celo Avstralijo

L.E.
14. 11. 2013 09.03
74

V Avstraliji so ogorčeni nad prehranjevanjem, ki ga promovira 25-letna Loni Jane Anthony. Strokovnjaki opozarjajo, da lahko s fotografijami svojega vitkega telesa marsikatero mlado dekle zavede k misli, da je tudi zanjo dobro, da živi enako.

Avstralce skrbi dekle, ki pravi, da uživa skoraj samo sadje.
Avstralce skrbi dekle, ki pravi, da uživa skoraj samo sadje.FOTO: Instagram
Sadje je zdravo, a samo, če z njim ne pretiravamo.
Sadje je zdravo, a samo, če z njim ne pretiravamo. FOTO: Instagram

Avstralce je razburilo dekle, ki prek svojega bloga in družabnih omrežij promovira način prehranjevanja, ki je vse prej kot zdrav. Strokovnjaki so v skrbeh, kako lahko to vpliva na mlade, ki vidijo fotografije dekleta, ki je pravzaprav že naravno zelo vitko, ter nato verjamejo, da lahko podobno postavo dosežejo, če sledijo njenim nasvetom. Vprašanje je, če se jih drži že sama, še poudarjajo tisti, ki so hitro dvignili vik in krik.

Loni Jane Anthony je stara 25 let. Trdi, da je njena prehrana sestavljena predvsem iz sadja, še huje – predvsem iz banan. To naj bi bila skrivnost njene izredno vitke postave, ki jo skoraj vsakodnevno izpostavlja na fotografijah, ki jih posname sama. "Moj zajtrk je sestavljen samo iz sadja," pove na svojem blogu. "Iz polovice melone, šestih velikih pomaranč, grozdja, jabolk, ananasa in tako naprej. Za malico si privoščim smoothie iz šestih ali več banan, kokosove vode, datljev in jagodičevja. Kosilo predstavlja solata ali še en sadni smoothie. Tudi večerjam solato, ki ji veliko krat dodam še kuhan ali pečen krompir." Čeprav solata in sadje ne veljata ravno za nezdrava živila, je težava, da je jedilnik Avstralke povsem neuravnotežen, v njem ni dovolj raznolikosti. Poleg tega nutricisti opozarjajo, da je treba pojesti več zelenjave in ne sadja. Banane so denimo dober vir vlaknin in kalija, vendar naj ne bi pojedli več kot dve na dan. Loni pa je povedala naslednje: "Včasih na dan pojem tudi petnajst banan. Zadnjič sem jih dvajset. Včasih jih samo pet." Nutricisti so lahko le zmajali z glavo in dodali, da upajo, da je vsaj solata sestavljena iz čim več različnih vrst zelenjave. A kaj, ko bi jo bilo treba obogatiti še s kaj stročnic, pustega mesa, mlečnih izdelkov, semen.

25-letnica je pojasnila, da se tako ni pričela prehranjevati, ker bi želela shujšati. "Pred tem sem imela zelo nezdrav življenjski stil. Veliko sem ponočevala. Če ne bi spremenila načina prehranjevanja, bi verjetno prej ali slej zbolela za rakom, ker sem se že počutila čedalje slabše. Prehitro bi se tudi postarala. Mi pa starega življenjskega stila ni bilo kar tako lahko opustiti." Prenehala je zahajati v restavracije s hitro prehrano, alkohola se ne pritakne. Medtem ko je pozitivno, da se je odločila živeti bolj zdravo, ni prav, da se prehranjuje predvsem s sadjem. Ker je poleg tega sedaj še zanosila, so mnogi toliko bolj zakrbljeni, če se bo res vse končalo, kot se mora.

KOMENTARJI (74)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Bojan Mavric 15. 11. 2013 02.57
še ena ko nea vej zaka so praludi na mamute kameje metali...ne zato ker so po solati hodli!
najbolj mi gre na živce, če mi en vegan ali vegetarijanec soli pamet in govori, da meso ni dobro, da smo rastlinojedci, da bolj zdravo živijo in podobne zadeve. jaz spoštujem njegov način prehranjevanja, tudi on naj mojega in bova oba zadovoljna.
User1118464 14. 11. 2013 15.37
vse mora biti v mejah normale :)
Če bi vsi poslušali svoje telo in pristopili k veganstvu z znanjem bi bili vsi vegani ali presnojedci :)
beri malo manj Savine.. in živela boš lepše.. pa res prisluhni svojemu telesu, ne pa tistemu, kar drugi pravijo, da ti govori telo.
User1125169 14. 11. 2013 15.34
Jaz sem k temu pristopila zaradi zdravja. Luskavico imam 20 let, tako da bi se lahko sedaj konkretno razpisala, kaj vse sem poskušala. Na žalost imajo zdravila stranske učinke, tako da sem poleg tega trpela še za hormonska ravnovesja, depresije,... Se pa strinjam s tabo glede Savine, ki včasih kar nekaj naklada :)
Jaz ti verjamem, ker tudi name določena vrsta hrane slabo vpliva in povzorča nekatere bolezenske znake. Verjamem v vegansko, čeprav sama nisem, ampak imam obdobja, ko vztrajam in se vse popravi.
vsako človeško telo, potrebuje maščobe, hidrate in beljakovine za normalen razvoj in zdravo življenje, poanta je le, kako si to razdeliš. Se ne strinjam z izjavo, da vegani in vegeterjanci živijo bolj zdravo, to nikakor ne drži, ......(sem imel sorodnika, ki je začel počasoi postajati vegan, pa je zelo intelegenten in šolan človek, tako da vedel vse o vitaminih itd, in je začel jesti samo hrani ki si jo je sam pripravljal, nič mesa in mleka, hotel je vse vitamine ki so v mesu, nadomestiti z drugimi, tudi veliko več stane takšno prehranjevanje, in je po treh letih zelo zbolel in pristal v Mariborski bolnišnici, bil je bled in zelo shiran, danes ko spet je vse je zdrav in ima zdravo družino, se pa je veliko naučil iz tega je priznal).......ljudje smo res na zemlji zelo dolgo in res je da je človek pojedel vse kar je nalovil in našel, vendar, če pogledaš samo naše zobovje, ti je vse jasno. vse rastlinojede živali imajo kockaste zobe, narejene za žvečenje, vse mesojede živali imajo zobovje za trganje in lomljenje kosti, ljudje imamo, pa sprejaj zobe za trganje , zadaj za žvečenje...., či bili razviti da jemo samo zelenjavo, bi imeli takšne zobe in želodec in črevesa, kot ima govedo, kopitarji itd.................res je da nekateri preveč zaužijemo mesa, saj meso, stara(poglej vse mesojede živali imajo zelo kratko življensko dobo), je vseeno nujno uživati tudi meso in maščobe, saj če malce preštudiraš literaturo o dietetiki, vidiš, da so nekateri vitamini in minerali ki jih zaužijemo, topni in razgradljivi le v maščobah živalskega izvora...................torej, jesti je treba vse, in pravilno razmerje........LP
Točno tako
hvala bogu nekaterim še niso oprali glave.. :)
ZbuditeSeLjudje 15. 11. 2013 08.23
večina vitaminov je topnih v vodi, za določene izjeme so potrebne omega-3 in omega-6 maščobne kisline. nenasičene maščobe so v našem telesu potrebne zato, da se nutrienti uspešno vežejo na naše telo... dejansko potrebujemo prave ogljikove hidrate (za pridobitev energije, ki jo potrebujemo za vsakodnevno funkcioniranje), proteine(za gradnjo celic in posledično tkiv, pridobivamo jih lahko iz rastlin in živali) in pa vitamine in minerale za imunski sistem. js osebno mesa ne jem, pa ne zato ker ni zdravo, ampak zato ker se ne strinjam s pridelavo (od tega da so piščanci in kokoši cele dneve zaprti v halah do tega da jih, ker so živali bolne in nesrečne, filajo z antibiotiki in steroidi. če najdem ugodno ceno organsko gojene perutnine, ali govedino iz proste reje, hranjeno s travo (za kar je krava ustvarjena, ne da ji dodajajo koruzo in nevemkaj..), potem jem tudi meso. obe vrsti prehranjevanja sta ok, če se človek dobro počuti po svojem obroku. problem je, da pojemo preveč in ob nepravih časih (npr amme dajo otrokom sadne sokove zvečer, kar jih naredi hiperaktivne)..
Če bi jedla toliko sadja in se ne bi ogromno gibala, bi bila "okrogla", sicer pa je odvisno od metabolizma
Vegani velik bolj zdrav jejdo, kot pa mi. Tako, da jih nikoli nebi morali obsojati kaj delajo. Kaj je tu narobe če je sveže sadje in zelenjavo? Kako je lahko to nezdravo.
Vegeterjanci in vegani postanejo ljudi primarno zaradi tega, ker nočejo, da se ubija živali za prehrano itd., potem pa začnejo govoriti, kako je zdravo živeti brez mesa.... ne obratno. Vegeterjanci ponavadi ne postanejo zaradi tega ker je zdrav način življenja (če veš kaj delaš) temveč zaradi tega, ker nočejo da se ubija živali...
imam rad meso... ampak se strinjam z tabo in me zelo mika da bi se odpovedal.
jaz sem spremenila poleti prehrano,shujšala 12kg.Imela sem probleme z menstruacijo,torej nisem je več dobivala po naravni poti,kar prizadane ogromno mladih žensk,ki imajo hormonsko neravnovesje kar pa je nekaj najbolj groznega za telo in tudi za psiho.Iz prehrane sem izločila sladkor,belo moko,trgovinske jajce,meso.Uživam sadje,zelenjavo vsak dan,kvinojo,amarant,piro,ajdo,pšenično travo.V roku 4 mesecev sem dobila po naravni poti menstruacijo,brez sintetičnih hormonskih tablet-počutim se odlično!Hrana je OSNOVA
TAKO JE!!!!
seveda so pomembne še maščobe,(orehovo olje,kokosovo olje,olje črnega sezama,olivno olje itd). jest čimveč organske hrane,iz vrta.Stročnice so tudi zelo zaželjene
vse lepo in prav, super, da si uštimala! morš pa vedt, da je večina teh problemov v tvoji glavi. Kdo pa regulira hormone? noga, pluča, ožilje, lasje... al možgani? Saj ne pravim, nič narobe, če se tako prehranjuješ in ti to ustreza.. jaz pravim samo, da če bi od začetka jedli tako, kot praviš ti, ti danes ne bi vedela, kaj so hormoni.. ;)
KONOPLJA! omega-3,-6, 90% nenasičenih maščob in obilo beljakovin ;)
prehranjujem se tako ker to deluje :) in predvsem je zdravo.Ne bi pa bilo nič narobe s tem če bi jedli tako kot so miljone let nazaj,surovo ;)
Zivim v Avstraliji, pa nikol slisal za to puncaro....zdej k sem pa zvedu ,me je pa na noge vrglo cist...:)
User1125169 14. 11. 2013 13.48
Človek živi na tem planetu že kakšnih 150 milijonov let. 149,5 milijonov let od tega (približno 99,67 odstotkov) je jedel surovo rastlinsko hrano: sadeže, zelenjavo, orehe in semena, vse sveže in nepredelano. Ognja in orodja ni poznal ne imel. Človek je nabiral in jedel to, kar mu je narava nudila v določenem letnem času! Raziskovalci so mnenja, da je bil človek v vseh teh milijonih let pretežno sadjejedec! Vir: Helmut Wandemaker (nemški raziskovalec človekove naravne hrane) – Hočeš biti zdrav? Proč s kuhinjskim loncem!
se čist strinjam.Mormo še omeniti da tudi šimpanzi jedo meso,ko je res nuja po beljakovinah,kar je pa zelo redko,torej bi bilo idealno da človek poseže po mesu kot to počnejo šimpanzi-redko.Kar smo pa mi naredili iz mesa pa ni več podobno mesu,ogromno farm živali ki komaj stojijo in so ubite da nahranijo ljudi ki komaj hodijo.Da ne govorim o nešteto antibiotikih in raznoraznih strupenih cepivih ki jih to meso vsebuje.
....in pa surovo meso, ker vsi ti oreščki, semenki, solate, sadeži,.... pozimi NE RASTEJO, vsaj v eu, ameriki,..... ne
lej, riba.. vse lepo in prav.. sem ti napisal že spodaj. Če ne bi bilo mesa, bi bila ti še vedno na razvoju izpred 149 miljonov let in bi jaz prišel do tebe, te kot pri Flintstones prijel za lase in odvlekel domov.. ne bi se brala sedaj preko računalnika. Samo v tem je poanta.. kaj je "v modi" v zadnjem času ni pomembno
me987-v modi že zadnjih 20let je pretežno sintetika,se pravi tablete na 1001 način.Živalske maščobe so defenitivno pomembne (ribe,maslo,itd)delujejo super na razvoj spolnih hormonov,kar pa ne pomeni vsak drug dan jest kile mesa :)kosilo brez mesa pri nas ni kosilo in pol se čudimo zakaj je toliko raka in debelosti,sladkorne bolezni itd.Meso enkrat na leto je več kot zadost,če ga že moraš jest.Če si pa hočeš dobr si pa prvoš jetrce,vsebujejo veliko b12 vitamine ki je ključen za normalno delovanje telesa
Človek živi na tem planetu že kakšnih 150 mil let?????? Mar te moram spomniti, da so dinozavrni izumrli pred 65 milijoni let? Grem stavit, da je ta nemški reaziskovalc vegeterjanec in nim apojma o čem govoriš... ali pa ti govoriš na pamet.
Še enkaj, človek je bil in bo vedno bil vsejedec!!! Vegeterjanci se obnašate, kot da mi vsejedci ved dan natepavamo samo meso in nič drugega... lepo te prosim...
@antifa trustek, za ozimnico nisi nikol pogledu? Hehehe, pa ne morš verjet. Pozim ni druge hrane k meso je reku, oreški, stročnice, žita, semenke, sadje suho in vloženo, marmelade, krompir, ..... al pa zelje pa take fore, a,a,a???
@korak nazaj vsak naj je kar hoče, vse ostalo je debata. Ampak tole o vegetarjancih pa bolj velja za "mesojedce". K bo tud gnil roadkill pojedu, sam zato, da bi zatrl pogovor o veganstvu, vegetarjanstvu, presni prehrani, skratka nekaj drugega. Dober tek med tem, ko ste vsi mesojedci taki pogumneži in ste si vsi ujeli svoj plen z golimi rokami. Večina jih tud krvi ne more vidt.
korak nazaj-res si korak nazaj ;)
Pazi da ne boš mlajši umrl, imaš vse preddispozicije za to. Govorili smo o miljonih let nazaj, ko ljudeje še niso imeli ozimnice, niso imeli eurospina in tuša,..... ko so se hranili direktno od narave. In na našem področju poleti lahko živiš od sadja, zelenjave,.... vse rase, pozimi pač ne in pozimi edina hrana, ki je je meso.
Neumni, še nekaj. Jaz si svoje meso sam odstrelim, spucam od drobovine, izkožim, rakosam, ....... in pripravim za zrezke, golaž, pečenje,...
Dejstvo je, da naši predniki niso živeli pred 150 milijoni let, pa se lahko na glavo postavite in mi date nevem koliko minusov. Že podatek, da so pred 65 milijoni let izumrli dinozavri bi vam moral nekaj povedati.
tiger pa ostale mesojede živali pa nimajo puške,ampak zobe primerne mesu :) človeški ugriz in premikanje čeljusti je pa značilen za rastlinojedce,če že gremo v podrobnosti :) ampak vseeno,dober tek.
neumni umiraji mlajši, saj o tem govorim, ti nisi vegeterjanec zato, ker bi bilo to nekaj pretirano zdravo, ampak samo zato, ker te moti ubijanje živali za meso. Šele potem, ko
Bafana87, če gledaš čejust današnjega človeka, sevda, amapk hrano si kuhamo, režemo in pojemo. Če gledaš naše prednike, ki tega niso počeli, pa so imeli veliko večje čeljusti. Če bi bili vsezkozi rastlinojeci potem bi moralo biti ravno obratno...
nikjer nisem rekla da so bili naši predniki striktno rastlinojedci.Govorim o izkoriščanju mesa ,ki ni več samo zdrava potreba po njem ampak požrtija za vsako ceno.
Bafana87, hvala ti za dober tek. Bi te z veseljem povabil na odličen srnin golaž in kozarec izvrstnega rdečega vina ob tem. ;-)
To je pa druga stvar! Vsaka stvar v mejah normale, se razume!
še trideset let nazaj so domači kmetje pri nas hranli svinje z črno deteljo,sladkim krompirjem-temu mesu si res lahka rekel zdravo meso,danes pa svinje niso več svinje ampak roboti ki jejo junk food in posledično tudi ti ješ junk food plus antibiotike plus cepiva.in viola-tukaj imaš potem porast raka,debelost,infarkte itd.
ja.. se strinjam Bafana87, je polno junk-fooda.. kaj pa vsi pesticidi, ki jih vegetarjanci pojeste z zelenjavo? al ješ "eko-krompir" za 3 eure na kilo?
Bafana87, lahko razlozis o kaksnih "cepivih" v mesu govoris?? Cepivih?? Smesen / smesna si :)
Celo zanosla je. Bog ve kak orrok bo privekau na dan. 100 posto bo meu kako bolezn ob rojstvu.
Ta otrok ne bo imel krče, ne bo bruhal,.. in bo 100% zdrav ;)
User1121376 14. 11. 2013 12.13
od banan se ful prdi. Tale lusna mucka proizvede kar nekaj plinov.
User1125169 14. 11. 2013 13.35
Se strinjam, če poleg še ostalo nesnago ješ ;)
a čist celo avstralijo ali samo 99,9 procentov je ta šokantna, buri duhove.... bla bla. novica spravila na noge????? Avstralija mora biti izredno zdolgočasena če se VSI ukvarjajo z neko noname posameznico in njenim trebuščkom, nogicami,oblinami,težo...... Tako kot na Viziti.
Punca je po mojem mnenju presnojedka. Sama prakticiram taki življenjski slog skoraj eno leto. Imaš veliko več energije, tako da je bilo letos prekolesarit 350 km v 15 urah mačji kašelj. Sadje nam da 90% energije, med tem ko meso samo 30% energije. Največje živali se prehranjujejo z rastlinami in tudi ljudje bi se morali, ker naša prebavila niso zgrajena za prebavljanje mesa. Razen nekaterih živali (tiger, krokodil,..), kateri imajo nagon, ko vidijo žrtev, zato je tudi njihova prebava zgrajena drugače, saj meso prebavijo 2x hitreje. (pa po meseku niso crknjeni, kot ljudje po nedeljskem kosilu) Pa vas sedaj vprašam? Če bi zagledali na svojem dvorišču kokoško, bi jo naskočili? Bi se vam takoj sline zacedile? Človek nima tega nagona, ker nima primerna prebavila za prebavljanje mesa. Veliko ljudi me vpraša po beljakovinah? Kje jih dobim? Če jim povem v sadju, zelenjavi, oreščkah in semenih se jim zdi premalo. A ste že kdaj srečali človeka, ki bi pristal v bolnišnici zaradi pomanjkanja beljakovin? Prav obsedeni smo s temi beljakovinami. Problem je, da jih pojemo še preveč. S presno prehrano dobimo hitreje mišice in kar je še najboljše, hitreje se regeneriramo po treningih. Najboljši ultramaratoni,bodybuilderji,.. so presnojedci. Tako da, včasih je potrebno pogledati tudi iz drugega zornega kota, preučiti stvari in stopiti korak nazaj, da vidiš celotno sliko in komaj takrat, lahko podaš mnenje.
no, riba, pa bom še jaz pogledal iz drugega zornega kota, pa da začnem na začetku.. Če bi zagledal kokoško na dvorišču in bi bil na stopnji razvoja tigra ali krokodila, bi verjetno planil po njej, ker bi bil lačen.. lahko pa vprašaš neandertalca, zakaj je jedel meso in ne banane, ker začelo se je takrat! Nedeljska kosila v to ne vpletaj, ker niso relevantna.. tam je relevantna količina hrane, zaradi katere smo/ste/so crknjeni..
in za naslednje tvoje trditve se moramo spet vrniti k neandertalcu.. velikost možganov med neandertalcem in človekom je ogromna. možgani so se, kot sem že rekel, razvili zaradi živalskih beljakovin in zato si danes na tej stopnji. Neandertalec takrat še ni rekel, bom raje namesto srne pojedel 3 banane, malo indijskih oreščkov in zeleno.. konstrukcijsko je bil takrat, razen višine, že zelo dodelan.. in če bi jedel samo zelenjavo, ti danes ne bi tipkala in brala tega.. ampak bi te jaz prišel iskat tako, da bi te prijel za lase in te odvlekel v jamo.. a razumeš?
@riba99 - v večini, kar si napisala, si ustrelila mimo in samo dokazala, da nimaš kej preveč pojma..
sploh pa.. ultramaratonci.. zelo povezani z bodybuilderji.. res, noro.. a ločiš prehrano ultramaratonca in bodybuilderja? to, da vse mečeš v isti koš postavi tvojih 350km v 15 urah na trhla tla.. pa ne zaradi tega, ker ješ zelenjavo in sadje.. ampak zato, ker ti moč dajejo možgani. Ti se lahko po eni uri tekaodločiš, da si zmatran in greš na kavč ležat. KER SI SE TAKO ODLOČIL, energije imaš pa še za 2 uri.. Lahko mi pa poveš, kako se, da malo karekiram, nekdo, ki se je izgubil in tava po gozdu že 1 teden brez hrane.. kdo mu da moč, da lahko zadnjo noč, ko zapade sneg 5 ur prebija in gazi po snegu do pasu, da pride nekam, kjer ga rešijo? Možgani seveda.. ne pa pravilen vnos hrane.. Razmisli malo..
Če mene vprašaš, ljudje smo vsejedci, ker drugače ne bi preživel. Če naši predniki ne bi bili tudi mesojedci in prilagojeni na meso, bi bili pozimi hudo lačni, če bi sploh preživel. Pozimi pač ni druge hrane, ne sadja ne zelenjave, kot samo meso.
In še nekaj, riba; glavina prehrane maratoncev, tekačev, kolesarjev,.... so ogljikovihidrati, glavnina prehrane bodybilderjev, dvigalcev uteži, boxerjev,.... so pa proteini.
User1068087 14. 11. 2013 13.07
če bi bili rastlinojedci bi najbrž prežvekovali tako kot krave... In imeli več želodcev...
Ja eni tud niso še slišal za gorilo, slona, žirafo,...najmočnejše žvali u carstvu so rastlinojede. Pa mi bojo zihr odgovoril, da pametne pa tud ne. Jest pa odgovarjam, da so glih tko pametne k tigr al pa še bolj kot človek. Žval gre 1x al pa mogoče po nesreč 2x na led. Človek si postavi mesto na ledu. Mal za razmislek vsem z odvečnimi proteini v njihovih možganih. Možgani so ovira pred srcem, nič drugega ;) Ego zna bit pretežka stvar.
gorila, slon, žirafa.. tudi prav.. mogoče ne potrebujejo pameti zaradi svoje velikosti in posledično nimajo veliko sovražnikov. Pa mi povej to.. zakaj trop volkov (ki jedo meso) zna napasti v tropu, pridejo z vseh strani, izolirajo najšibkejšega, se sporazumevajo in ob tem razmišljajo.. srna pa samo teče. A imajo mogoče tudi srne kakšne preventivne ukrepe? npr, da si zapomni, kje je teritorij volka in se zadržuje samo na sredini velike jase, kjer 10 srn stalno straži, se dogovarjajo, kam bodo letele, ostale se pa pasejo..? :)
Zanimiv izpisek vegetarjancev ;) ..delček..dooooolgega seznama. Thomas Alva Edison Albert Einstein Jane Goodall, PhD Sylvester Graham Brian Greene, PhD Henry J. Heimlich, MD Steve Jobs John Harvey Kellogg, MD Peter Singer, BPhil Paul Wenner, Jonathan Safran Foer Franz Kafka Richard Linklater Plutarch of Chaeronea in Boeotia Mary Wollstonecraft Shelley Upton Sinclair George Bernard Shaw Leo Tolstoy Leonardo da Vinci Diane Warren, Mac Danzig Walter "Killer" Kowalski Andy Lally Carl Lewis Martina Navratilova Bill Pearl Rich Roll Hannah Teter Mike Tyson Ricky Williams
User1118464 14. 11. 2013 15.36
me98, večinoma se strinjam s tabo, vendar moraš vedeti, tudi možgani so del telesa, to moč, o kateri govoriš dajejo možganom prav oreščki, semena, olive... (holesterol HDL), brez teh maščob možgani NE morejo dolgo delovati !
Riba: "Sadje nam da 90% energije, med tem ko meso samo 30% energije". Nope, ne bo držalo. Največjo količino energije (v kJ) dajejo telesu MAŠČOBE! Imajo pa majhno hranilno vrednost. Zato se po vnosu maščob najhitreje zredimo...samo tako za informacijo. eevica: energijo možganom daje GLUKOZA in ne holesterol HDL.
User1118464 15. 11. 2013 16.46
aja? čudno, POTEM SE NAM JE PA MAGISTER VČERAJ NA PREDAVANJIH LAGAL, ko nam je predaval o tem...., smart ass.
User1089305 14. 11. 2013 11.13
Banane zagotavljajo vnos "proteinov" v telo :))
User1039033 14. 11. 2013 10.59
In cela Australija gleda to punco in stoji na nogah? Me zanima kako to zgleda ha ha ha.
mogoče ni recept za zdravo telo je pa sigurno recept za srečno življenje.
o prehranjevanju obstaja veliko popolnoma nasprotujočih si teorij ... boli glava! ... mogoče je glede beljakovin dobro upoštevati to, da imamo tudi mi štiri podočnike, toda takšne, ki niso zelo ostro in dolgi ... torej ... ... ...
torej kaj? me prav zanima odgovor...
kaj.. a je padla svetovna prodaja banan, da je treba to objavlat?
sploh pa.. saj veste, kako je, če ste biologi ali tudi ne. Če človek nima vnosa beljakovin je nemogoč razvoj in "napajanje" možganov, ki so sestavljeni ravno iz njih. In beljakovine morajo biti "prave", ne "nadomestne" iz soje.. ker ravno zaradi tega smo na razvoju, kakršnem smo.. "ne pa pande, ki žvečijo bambus"..
a ti pa nis vegeterjanc/vegeterjanka?
User1089305 14. 11. 2013 11.52
@me987.....Bolj neumne izjave pa še ne :)) Torej po tvoje sploh ne obstajajo vegetarijanska ljudstva in posamezniki ?!
@luckyss.... posamezniki - definitivno. ljudstva - mogoče, če že, verjetno v tropih, pa še tam jedo (vsaj) bube. je pa to, če prebereš zgoraj proces, ki poteka odkar je človek podoben človeku.. ne od druge svetovne vojne do danes..
@burek69.. jaz jem vse.. vsega pomalo.. kakšen dan tudi ne jem mesa.. uravnoteženo, kar mi paše.. ne kar mi govorijo trendi..
ISSN 2630-1679 © 2021, Vizita.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1106