Vizita.si
Med igro na dvorišču sta malo Broagan McCuaig napadla ameriška buldoga in ji tako poškodovala nogice, da morda ne bo nikoli več hodila.
Novice

Grozljivi napad pretresel Škotsko

K.B.
21. 10. 2013 09.38
132

8-letna Broagan McCuaig iz Glasgowa morda ne bo nikoli več hodila, saj sta jo med igro na dvorišču napadla ameriška buldoga in ji dobesedno raztrgala noge. Deklica je zaradi hudih poškodb kasneje prestala sedemurno operacijo, zdravniki pa so staršema povedali, da morda ne bo nikoli več hodila.

Med igro na dvorišču sta malo Broagan McCuaig napadla ameriška buldoga in ji tako poškodovala nogice, da morda ne bo nikoli več hodila.
Med igro na dvorišču sta malo Broagan McCuaig napadla ameriška buldoga in ji tako poškodovala nogice, da morda ne bo nikoli več hodila.FOTO: Facebook
Medtem ko se je Broagan McCuaig igrala na dvorišču, sta jo nenadoma napadla ameriška buldoga. Priče dogodka so za britanski Mail Online povedale, da sta jo 'zagrabila in stresla z njo, kot da je deklica iz cunj' medtem ko je zakričala: ''Pomagajte mi, pomagajte, prosim, mi lahko pomagate?''

Dva mimoidoča sta takoj priskočila na pomoč, kjer je eden od njiju brcnil psa, da jo je izpustil iz svojega ugriza, drugi pa je deklico takoj zgrabil in jo odpeljal na varno. Broagan je bila prekrita s krvjo, ko so jo prinesli v drugo nadstropje stanovanja. Družinski prijatelj, ki je bil priča dogodku, 44-letni James Moffat je povedal, da njegova žena, ki je deklico nesla v stanovanje, še danes ne spi in ne more pozabiti grozljivega pogleda nanjo.

Malo Broagan iz mesta Garthamlock v Glasgowu so takoj prepeljali v bolnišnico Royal Hospital for Sick Children v Yorkhillu, kjer je zaradi hudih poškodb prestala sedemurno operacijo. ''Eden od psov ji je zlomil gleženj. Med operacijo je dobila kovinske zatiče, ki omogočajo, da je noga zravnana. Ta teden bo morala še nekajkrat na operacijo, ves čas pa bo v bolnišnici pod nadzorom. Zdravniki ne vedo, ali bo še kdaj hodila. Šele okoli božiča bodo vedeli bolje,'' je povedal obupani oče Neil McCauaigh. Njena mati Tracy Cox pa dodala: ''Trenutno je na intenzivni negi, a je stabilna. Kar naprej sprašuje, če so psi šli stran. Ni še čisto pri sebi. Danes me je vprašala, kako je z njenim obrazom – pravi, da je videti grozno, ker je levi del njenega obraza zatečen in ne more odpreti oči.'' Napad na deklico je dvignil veliko prahu na Škotskem, kjer so se v javnosti znova odprle razprave, ali je pasma ameriški buldog upravičeno zakonsko dovoljena pasma. Sicer pa so policisti kmalu po napadu nevarna psa zasegli in njuna lastnika ovadili in ju obtožili v skladu z zakonom o nevarnih psih.

Priča napadu je bil tudi njen 17-letni brat Kiefer, sicer pa ima Broagan še starejšo sestro 20-letno Denise McIllhatton, ki je bila v tem času na počitnicah v Amsterdamu, in dveletnega brata Nialla.
 

KOMENTARJI (132)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
pa lačen je bil no ubogi pes...
J3B1-S3 sama imam manjšega psa in se strinjam s tabo. Majhni psi se večkrat počutijo ogrožene in zato večkrat vpijejo in nekateri tudi grizejo. Ampak treba se je zavedat dejstva, da mora bit vsak pes pod nadorom, večji in močnejši pa še toliko bolj, ker lahko povzročijo precej hujše poškodbe. Imam prijaznega soseda, ki svojega staforda spušča brez nadzora, kar tako v naselju, meni kaj takega ne pade na pamet, že zaradi varnosti mojega psa. Nekateri s svojim ignorantskim obnašanjem mečejo slabo luč na vse lastnike močnejših pasem. Nihče od njih pa ne pomisli, da ljudje, ki se psov bojijo lahko precej bolestno odreagirajo na take prepotentneže in potem nastradajo psi v obliki zastrupitev itd. V glavnem, vsi psi so zakon, če se le primerno skrbi zanje :)
"nevarne pasme" ne obstajajo sam imam nemškega boxerja ki je v nekaterih državah tudi tretiran kot "nevarna pasma" a je najbol prijazen pes ki ga poznam... poznam tudi veliko pitbullov, bulldogov itd ki nebi nikogar napadli... iz izkušenj pa vem da so bolj "nevarni" psi manjših pasem res da ne ugriznejo tako močno kot veliki psi samo pa napadejo/ugriznejo veliko večkrat kot velike in "nevarne" pasme... zato prosim da usi ki nimate psa (oz. imate kakšno majhno pasmo) UTIHNETE
ne bojo dojel ne se trudt, civave bojo se naprej nekontrolirano unicevale vsakega dobro vzgojenega psa, skupaj z njihovimi nevzgojenimi lastniki, ko se bo pa eni mrcini od vsega tega kaosa strgal bo pa to glavna vest
še nisem čul, da bi bili bokserji kjer koli označeni kot "nevarna" pasma :/ jaz sem vedno čul, da prav to pasmo najbolj priporočajo za družine, ker so pravi klovni.
sem lastnik ameriškega buldoga in pes na fotki je ameriški bulldog:-)) kot prvo bi bilo treba predstaviti celotno zgodbo. se zavedam, da en normalen pes ne napade človeka, četudi mu ne vem kaj počneš. ampak kar tako pa tudi ne verjamem, da bi buldog napadel izven svojega teritorija, ker so v zunanjem svetu totalno nezaupljivi in se bolj kot ne ustrašijo vsakega šuma. pa tudi ne verjamem v hipen napad, ker ta pasma presneto dobro premisli vsak gib. smo mel doma že vse sorte pasem, ampak bolj učljivega in dovzetnega psa pa še ne. prav vse ukaze izpolni iz prve in tudi proces učenja za posamezen ukaz ni bil daljši od nekaj minut. res pa je, da imajo smrtni ugriz v genih. problem je zgolj v tem, da se lastniki te pasme ustrašijo velikosti psa in mu ne preprečijo grobe igre, ko še se ta razvija. to morte vedet, da že polletni mladič tehta 30kg+.
Ta fotka psa je tudi klasično "simbolična". Kako vem? Ker jo gledam že pet let na tisoč in en način po raznih člankih. Zdaj pa sledi karitativna dejavnost: če vam je piscem na portalu zmanjkalo "simbolike", vam lahko poskeniram par ravno tako simboličnih fotk iz starih simboličnih člankov. Še malo fotošopa, podaljšamo kak zob, skrijemo karies, prilimamo kako krvavo roko v gobec... to bo sekalo. Ne uide pulitzer.
hehe bulett svaka cast enkrat bojo stisnl copy past svoje nage guze :D
0100011110111 21. 10. 2013 14.22
Najbolj smešni/neumni lastniki od vseh: Psa razcrkljajo, ga ne zdresirajo kot treba (sploh te "krvoločnejše" vrste), ga nimajo časa poučit spoštovat in ubogat gospodarja, ga tretirajo kot malega razvajenega otroka. Lastniki pa vedno samo ponavljajo: EH nič ti ne bo naredil! Naš pes je ful prijazen, nikoli še nobenega ni vgriznil. RIIIIIGHT! Pol se pa čudijo če njihovi psi koga poškodujejo. Ja seveda, pri takih lastnikih bi še črvi grizli! Isto kot eni ne smejo met otrok, tudi ne smejo met živali! Ker so ble.savi!
tud tle se podpisem. po mojm pr takih se bolhe v rikverc skacejo :)
Zdej mi grete pa nekateri že res na žiuce... In glasni so ponavad sam tisti, k "vedo" samo teorijo, o praksi pa nimajo pojma... Tisti k nimajo psa, nej kr takoj utihnejo, ker nimajo pojma... Ste samo ovce, k sledite še večjim ovcam, ki vam plozajo o NEVARNIH PASMAH... Sama imam psa, labradorca in kupila sm ga z NAMENOM... To pomen, da sem se PRED nakupom psa pozanimala o pasmi, izvoru, boleznih, šolanju,... Ko sem ga dobila, je bil 3 dni doma in potem je šel TAKOJ v "šolo"... Bistvo te šole je bila socializacija in da se JAZ naučim, kako se s psom dela, igra, kako ga motivirat, preprečit nezaželena vedenja,... Mogoče "teoretiki" ne vejo, da se je treba naučit tut s psom pravilno igrat... In da je socializacija hudičevo pomembna... No danes je moj pes star 2 leti in še vedno obiskujeva šolo, občasno tudi rally obedience in mogoče se kdaj spraviva tudi do terapevtskega psa... Ampak to ni bistvo... Gre za to, da živimo blizu vrtca in mamice svojim otrokom dovolijo, da božajo mojga psa, brez mojega dovoljenja, nekateri otroci vpijejo nanjga, nekateri stegujejo roke,... Jaz z razlogom ne pustim, da se kar vsak dotika mojega psa... In če bi se pes počutil ogroženega in bi otroka zagrabil? Jaz bi bila kriva!! Naloga staršev je, da naučijo otroke, da so psi pač psi... Labradorec, čivava ali pa pitbul... In zdrav pes NIKOLI ne napade brez razloga... Mogoče ga samo ljudje ne vidimo... Moj pes je cuker, ima visok prag tolerance, je nežen, prijazen,... Ampak vseeno ga ne bi pustila samega z otrokom... Pa ne zato, ker bi se psu lahko kar naenkrat zmešalo ampak ker otroci ne znajo delat s psi in pes bo mogoče enkrat zarenčal, naslednjič pa že lahko ugrizne... Nikoli ne veš... In ja, največ ugrizov je od goldnov in labradorcev, ker vsi mislijo, da so to pa IGRAČE!!!... Mamica je pred mano razlagala otroku, da ta kuža pa nč ne nrdi in da s takimi kužki se lahko igra... S psi se ne igra, sej niso igrače... Pitbula in podobnih pasem nisem mela, čeprav so mi rottiji grozno všeč ampak vem, da mi karakterno ta pes ne paše... Jaz na mojega labota malo zavpijem, že počepne, pri rottijih pa ni tako... Moraš kar imeti nekaj živcev in jeklene volje, trme in podobo... Zato prosim: LJUDJE, IZBIRAJTE SI PASMO GLEDE NA SVOJ KARAKTER IN NAMEN, KI GA IMATE S PSOM!! NEKA STARA MAMA NE MORE IMETI PITBULA, KER GA NE BO MOGLA OVLADAT, NE BO GA DOVOLJ PSIHIČNO ZAPOSLILA IN TEŽKO BO AVTORITETA. ČE SE ODLOČITE ZA MOČNEJŠO PASMO, PEJTE V ŠOLO, NEJ VAM NE BO ŠKODA DENARJA, ČASA. ŠOLA JE ZA VAS, NE ZA PSE. PA ŠE NEKI MORTE VEDT. ČE SE ODLOČTE ZA PSA, MORTE VEDT, DA JE TO PAČ STROŠEK. NE PA DA POL POGLEDAŠ BOLHO IN PODARJAJO PSE, KER SO SE JIH NAVELIČAL, SO NEUBOGLJIVI, JIH NE MORJO OBVLADAT, AL PA NIMAJO VEČ DNARJA... AL PA JIH DAJO V ZAVETIŠČE AL PA KR NA CESTO. PES JE OBVEZA, STROŠEK IN DELO. TKO DA ČE SE ODLOČTE ZA PSA, DEJTE MU VSE KAR RABI (NE SAMO MATERIALNO AMPAK PREDVSEM PSIHIČNO), KER STE VI VSE KAR MA. IN VAS IMA RAJŠ KUKR KDORKOLI. ČE JE PES SOCIALIZIRAN, ŠOLAN, UBOGLJIV IN IMATE NEKO AVTORITETO, NE BO NIKOL NOBENIH PROBLEMOV, NE GLEDE NA PASMO. Upam, da smo zdej razjasnl vsaj določene stvari.
zakaj je spet napačna slika zraven? na sliki je Argentinska Doga in ne Ameriški buldog! ne zavajajte ljudi!
Tukaj so zelo približni pri objavljanju slik - tudi v drugih prispevkih, ko navajajo simbolične slike. Ali ne bi bilo bolj pošteno, da bi bilo brez slike in bi si jo vsak poizkal sam na netu, če bil zainteresiran?
Ja,pa še fotošop poleg..
ce ni pittbul staffordshire mogoce ...
to je Argentinska doga. in ne to ni fotošop to je obraz argentinske doge ki ga ob pravem lastniku najverjetneje nikoli ne boš videl...
in ja če že objavjo simbolično sliko naj to tud napišejo zraven, ne da ko se z miško postaviš na sliko da piše da je to ameriški buldog
Groza,groza,groza mocno upam,da bo otrok ponovno shodil in da bo vse ok.
Star sem 33 let in sem vesel in ponosen lastnik pitbull-ke. Njena starost je 3,5 let tako, da sem njen lastnik dobra tri leta. Od prvega dne je redno na sprehodih, vsaki dan se igrava, socializirana, v družbi veliko otrok, v družbi ljudi in drugih psov, samcev in samic s katerimi nimam nobenih težav. Res, priznam, je zelo energična in zahteva veliko časa, ampak za to sem se zavestno odločil in sem vedel kaj me čaka preden sem jo domov pripeljal. Prav zaradi tega posvečanja in vlaganja truda lahko s ponosom rečem, da sedaj imam lepo vzgojenega psa, ki sploh ni agresiven, je zelo prijazen in ljubeč. Pišem pa prav zaradi tega, ker sem sit komentarjev, da psi so nevarni in te komentarje pišejo ljudje, ki niso nikdar imeli živali doma. Nevarnega psa naredi lastnik in to ne glede na pasmo psa, če ni vzgojen je vsaki pes nevaren. Moja lastna izkušnja. Ko sem bil star 10 let me je napadel sosedov pes in to brez razloga, ki me je poznal in videl vsaki dan, sreča pa je je bila, da je drugi sosed pral avtomobil, videl takoj vse in nemudoma planil na psa in ga zbrcal stran, vse to pa se je zgodilo ker s psom se ni nihče ukvarjal in je bil prepuščen sam sebi. In za vašo zanimivost je to bil pes pasme nemški ovčar, ki velja povsod za zelo mirnega psa.
se podpišem :) sem lastnica stafor-ke in je huje ko muca ;) vse je od lastnikov odvisno,vzgoje....tudi nimamo težav z samičkami,boli me pa ko gre kaka mamica z otrokom mimo se hitro umakne,ne to je nevaren kuža....o tem bi še lahko razglabljali....
tak lastnik tak pes takim ko pse dresirajo da so tko nevarni jim je treba vse doživljensko prepovedat psa met
Psi niso nič krivi, lastnike bi bilo pa treba dati v dosmrtni zapor, saj so oni psom privzgojili takšno agresijo!
Moja nikoli ni storila ničesar grozljivega v življenju. Bila je prava muca razscartana in vedno ubogala na ukaz. Ni kriv pes ampak lastnik.
oblikovana realnost 21. 10. 2013 13.17
Največji problem za te nevarne pse je to, da jih v 80% izberejo buteljni, dobesedno. Je velika razlika med lastnikom npr pitbula ali lastnikom zlatega prinašalca.
Oh tudi zlate prinašalce imajo ogromni buteljni. Predvsem zato, ker se jih je prijel sloves dobrega družinskega psa, kar pa sploh ni res in jih zato vzamejo ljudje, ki nimajo pojma o psih (ne vsi, seveda). So pit buli in ast-ji velijo bolj primerni za družine.
No tisti ki imate tolk za povedat čez nevarne pasme. Če ne poznate zgodovine pitbullov, vam lahko povem, da so jih predno so jih pripeljal v ameriko, v angliji uporabljali za varstvo otrok. Kje je zdaj osnovna logika, da daš ti "nevarnemu" psu v varstvo svojega otroka? Če ga primerno vzgojiš, se najbrž da. Glede na to, da obstajajo ljudje, ki še vedno pošiljajo pse v pasje boje, jih uporabljajo za zaščito itd., se ne morte čudit zakaj pride do takih stvari. Sam imam ravno to pasmo, pa vsak ki je pasmo prej poznal samo preko medijev, ni mogel verjeti da sploh obstajajo tak prijazni psi. Če ste eni izmed tistih, ki so jim mediji sprali možgane, vam priporočam obisk nekoga, ki ima pošlihtan po glavi in ima tudi psa "nevarne" pasme, da vidite kaj je res in kaj ne. Zanima me tudi, zakaj ne prepovemo ljudi. Koliko ljudi letno umre zaradi(ne boste vrjeli) ljudi? Da ne govorim o tem, koliko živali ubijemo. Pa nam še nben ni prepovedu po zemlji hodit, zato kr imamo med svojimi primerki nekaj izjem. Psi si pa pri tem niso sami krivi, da se jih vspodbuja k agresiji. Dajte se malo nad sabo zamislt, predno bi pobili vse kar leze in kar gre. Če si kdo ne zasluži živet, smo to ljudje. Brez nas bi bil svet lepši. Mi smo najhujše živali. Zamislte se nad sabo in kaj lahko naredite za boljši svet.
Bu?ko Štru?ko 21. 10. 2013 12.57
A veš zakaj so čuval otroke? Ker si potem ni noben upal priti blizu teh otrok in jim kaj narediti. Daj zraven otrok čuvat enga pudlja, pa mi povej, kdo se ga bo bal...??? Nobeden. Pudelj te samo malo do krvi ogrize, pitbull ima več kot tono ugriza in brez pomoči veterinarja ne more več razpreti čeljusti, ko prime z vso silo!!! Če pa pes vmes še vleče stran, ti lahko dobesedno odtrga nogo! Toliko o nevarnih in nevarnih pasmah!!!
Khm...
Prizemljen_ 21. 10. 2013 13.04
Čuval jih niso pred ljudmi, ampak pred živalmi. Mel so probleme z podganami. Pitbull ma manj močen vgriz kot nemški ovčar, ki pa ni niti približno tona. Zaradi tak neizobraženih ljudi kot si ti, ki govoriš nekaj iz glave in pametuješ, je pa vse skupaj tako kot je. Zmiri več idiotov, ki jim mediji perejo možgane. Niti približno ne veš(ampak samo kar si slišal) kaj govoriš, drugi nevedniki preberejo tvoje poste, in si tvoje besede vcepijo v svojo smotano glavo. Bravoooo res. Vzamte kdaj kakšno knjigo v roko, pejte do kakšnega strokovnjaka na določenem področju, šele nato govor o tisti stvari. Mislim da bi tud ljudje mogl met potrdilo da lahk sploh žvijo, sam če bi to uvedl, bi jih vsaj polovico šlo papa.
Mislim, ta "khm" bi lahko po svoje letelo na oba. In dajte že enkrat nehat s temi tonami ugriza. To je en navaden mit. Babje čenče, po domače. In nihče me ne bo prepričal, da rottweiler, mastiff, bernardinec ali katerakoli doga ali pes s primerljivo glavo nima močnejšega ugriza. Preprosta fizika to pove. Še malo, pa se bomo pogovarjali o tem, kako se jim čeljusti zaskočijo in podobne neuke idiotizme. A vam ne pove že to, da o "teh psih" kroži toliko mitov in bajk evidentno v stilu svizca in kravice z mehurčki, da s celo "zgodbo" nekaj ne štima?
Prizemljen55, imaš popolnoma prav! Če bomo tako gledali na stvari, moram najprej prepovedati človeka - ta je namreč lahko najzlobnejše bitje na svetu!
*moramo
1. v pasjih bojih so včasih pse vzgajali tako, da do ljudi niso bili agresivni, sicer človek ne bi mogel več prijeti razjarjenega psa po boju. 2. nobenemu psu se čeljust ne zaklene!! to so navadne neumnosti, ki jih širijo samo nerazgledani. 3. psa z otrokom ne pustiš NIKOLI samega, ne glede na to, kako je vzgojen in katere pasme je. Že zaradi tega, ker OTROK ni predvidljiv in lahko konkretno ustraši/pocuka psa in reakcije ne moreš predvideti. in še to: NEVARNE PASME NE OBSTAJAJAO!!! pa še to - imamo doma psa tipa bull in otroka in ni nič podobnega temu, kar nekateri trobijo ...
Bu?ko Štru?ko 21. 10. 2013 13.30
@SilverBullet, če pitbull nebi imel toliko močnega ugriza, mi verjemi da nebi bil sposoben odgrizniti cele noge... do your math.
Kakšne noge? :-) Zgodi se, da če ne veš kako stvari funkcionirajo, hitro postanejo pravljične. "Pit bulle", kljub nadnaravnim sposobnostim, še vedno omejujejo vsakdanji zakoni fizike. Ne vem kolikšen ugriz imajo, bržkone nihče ne ve, ampak je brez dvoma povsem primerljiv s psi podobne konstitucije in velikosti gobca. In tudi ni dvoma, da jih v tem večje pasme prekašajo. A se vprašaš kdaj, tako, ko razmišljaš o psih in teh stvareh, da vpričo vseh teh pravljičnih mitov z nadnaravnimi lastnostmi, nekaj s samo zgodbo ne more štimat? Čemu bi bili sicer potrebni? Postavi pse pod rentgen, daj jih na secirno mizo. Nobenih nenavadnih rastočih kosti ni v glavah, nobenih konspirativno delujočih kemikalij z bednimi izmišljenimi imeni v njihovih možganih, nobenih zatičev in sponk v čeljustih. Čisto navadni in običajni psi so. Še slavnih potlačenih in podgrizavih čeljusti kot buldogi in bokserji nimajo. Običajni psi.
@Bučko Se vidi, da nimaš pojma, kaj govoriš. Kot prvo, ugriz se praviloma meri v sili na površino in ne s kilogrami (oz po tvoje tonami), ki so enota za maso. Za lažje razumevanje in primerjavo (za ljudi kot si ti, ki nimajo ravno predstave, kaj pomenijo druge enote) so pri meritvah ugriza dodali še enoto "pounds force - lbsf", ki je nekje 0,45 kilogramov sile - kgf (še vedno pa gre tukaj za silo in ne maso). Na tvoje razočaranje je bila najvišja vrednost izmerjena pri mastifih in sicer cca 550 lbsf, kar je okoli 250kgf ugriza. Pitbull je dosegel "samo" 235lbsf (106kgf), kar je celo nekoliko manj, kot so izmerili nemškemu ovčarju 238lbsf (108kgf). Npr. hijena, katere čeljusti so zasnovane za lomljenje in mletje kosti velikih živali ima ugriz okoli 1000lbsf (450kgf). Najmočnejši izmerjen ugriz ima morski krokodil in sicer nekje 1650kgf. To so dejstva, ne pa tvoje prazno nakladanje o tonah ugriza pri pitbullu. I did my math...now you do yours.
pravijo da so ponavadi psi karakterno podobni svojim lastnikom..
a si zdj ful ponosen/a k si svoj butast komentar nalimal k nima nobene veze?
absolutno ima komentar veliko veze! to je namreč bistvo problema...
ja je sam komentarji nj bi bli namenjeni razlicnim pogledom na stvar tale buca tle pa napise en veeelik in jako (kao) pameten stavek, napisan ze 100000. visek inteligence... pa to
ze spet tuki pise 90% ki nima psa, se ni nikol ukvarjal z vzgojo psa, kaj sele kaj prebral. in vi se cutite dolzne tle svoje bucke prodajat???!!! ja sj vem ni vas sram. pes je kombinacija genov (v razmislek- dobre psarne vzgajajo stabilnega psa, ne sam lepota pa to, ampak da se izloci nevroticnega, z znaki agresije itd.), lastnika, izkusenj psa, vzgoje! napadi buldogov, mastifov, itd so bolj redki, ker ti psi ce jih lih ne pumpas z agresijo nacrtno so dobri druzinski psi ki imajo radi otroke. pitbuli- tuki pa ne bom nc ampak si preberte od c. milanna- vtipkajte- How-Did-Pit-Bulls-Get-a-Bad-Rap- cesar millan. vi 24 ur pa zahtevam da nosite odgovornost za izobrazevanje ljudi- zakaj ne pisete o lastniku teh psov, zakaj je do tega prislo. ja ja samo kopiranje in da se bere ane. drugace se pa totalno strinjam da vec ko pol folka ki ima take pse se vzgoje loteva napacno ali sploh ne. ze za civave bi rabl kksno prevzgojo- o tem pa ne pisete kako mali cvergli in njihovi lastniki zrejo zivce in terorizirajo pol soseske z bevskanjem in zaganjanjem v noge. ne to je pa v redu ker je majhen in cist malo ugrizne, kar naj laja. razumete?
Če sparimo Pitbulla in Rotweilerja, se izkotijo ljubki križančki, ki ne bodo na nobenem Seznamu. Pustite pse pri miru in se posvetite lastnikom. Če bi zakonodaja omogočala, da je za dejanja psov obtožen lastnik, bi bil ta Škot obtožen poskusa uboja s težkimi poškodbami OTROKA. in, ko bi pokasiral 15 let kehe /in do smrti plačeval rento poškodovani deklici/, bi v trenutku vsi nadebudni lastniki takšnih psov premislili, kaj in /predvsem/ koliko imajo doma namesto hrčka.
Kaj pa veš, lahko je bila tudi nesreča. Tudi nesreče se dogajajo. Z avtomobili, s psi, s konji, bicikli... Ali pa ne. Enostavno je v treh besedat povzet en članek, ki je v petih besedah povzel drug članek, ki je v treh besedah povzel nek članek, ki je bil enkrat objavljen v nekem časopisu... pa zraven na hitro prilepit dve simbolični fotografiji... in zdaj bomo mi na podlagi tega uvedli pravičnost in rešili svet... Pa niti osnovnih stvari v zvezi s tem dogodkom ne vemo.
nazgravžn pes
tko tud tvoja žena zate verjetno pravi!!!
Medijsko, ne znanstveno (!) skovan pojem "nevarnih pasem" temelji na eni in edini predpostavki, ki ne drži. To je, da je "pasma" enako "vzreja". Vzreja oblikuje genetiko. Pasma je zgolj formalna kategorija. Imamo lahko torej dva psa iste pasme, ki izhajata iz dveh različnih vzrej in imata vidno različne (dedne) lastnosti. Na podlagi česa se torej lahko za kriterij nevarnosti vzame pasmo? Lepo vas prosim, dajte že enkrat nehat. To je medijski senzacionalističen šund, primerljiv s princeso Diano, zarotami proti starletam in Kim Kardashian v bazenu.
Poleg tega pa pasemske prepovedi danes vendarle obstajajo že toliko časa, da je mogoče narediti neko resno analizo koliko so vplivale na zmanjšanje pasjih napadov in povečanje varnosti. Verjetno bi bili presenečeni. Tovrstne analize in posledična ukinjanja teh zakonov, niso tako nenavadna, tudi v Evropi ne. Ti zakoni se sprejemajo in vztrajajo samo tam, kjer obstaja močan medijski pritisk. Nimajo nobene veze z razumom ali logiko. Saj ne nakladam, podatki so na internetu. Potrudite se in izbrskajte tudi te.
In ne, ne govorim, da se nevarnih psov ne da ali ne sme lotevati z zakoni. Nasprotno! Vendar vsakršno manevriranje s pasmami že v štartu odvrača od kolikor toliko efektivnega reševanje te problematike. Evo, tudi tu ne odkrivam tople vode. Eno je hrana in bestsellerji za medije, drugo naša varnost.
sm napisala lih to sam ne se trudt- ovce beee
jaz ne vem, zakaj si eni še vedno zatiskajo oči in govorijo, da ni nevarnih pasem, so in bodo, res je da normalno da tudi napade in ugrizne pudelj, prinašalec in ovčar, vendar, če pogledaš, smrtne primere, zakaj potem pittbuli in podobno, ravno mesarijo otroke, ko drugi ne, ne bodimo slepi, te pse bi morali prepovedati in pika, .......ne razumem kaj je lepega in privlačnega nekomu, ki ima v posesti psa vzrejenega za ubijanje in borbo, BOLANO,.....
Ni problem v pasmi, problem je v človeku. Jaz bi prepovedala določenim ljudem imeti psa.
mitja1997 največkrat na svetu napadejo otroke zlati prenašalci in labradorci.
Brainkiller 21. 10. 2013 21.46
ja, samo jih ne razmesarijo kot kos mesa, eno je ugriz, drugo je ko pes pohabi ali ubije človeka
Animal_Pump 21. 10. 2013 11.52
V USA so od leta 2005 pa do 2012 pittbulli ubili 151 državljanov. Rotweilerji pa 32 od 251 registriranih ubitih...skupaj imata torej 73%. Lansko leto so psi ubili 15 otrok mlajših od 2 let. Statistika pasjih napadov,ki so se končali s smrtjo od 2005 do 2012 v USA Chart Key % Deaths Dog Breed 60% (151) Pit bull 13% (32) Rottweiler 4% (10) Husky 4% (10) Mixed breed 3.6% (9) American bulldog 3.6% (9) German shepherd 3% (8) Mastiff/bullmastiff 2% (5) Boxer 1.6% (4) Malamute 1.6% (4) Labrador 3.6% (3 and less) Combination Pa še se najde folk,ki trdi,da ni nevarnih pasem,pa točno se vidi katera psama prevladuje v tem. Da ima takega psa še lastnik,ki ga ne more oziroma noče obvladat je pa še toliko hujše.
GlavniModerator 21. 10. 2013 11.58
ce vzgojis psa pravilno ni nobenemu nevaren, tako kot ce vzgojis otroka pravilno ni nobenemu nevaren....
Animal_Pump 21. 10. 2013 12.03
Nevzgojen pitbull in nevzgojen zlati prinašalec! Povej kateri je bolj nevaren? Res da ima zlati prinašalec več ugrizov. Vendar se niso končali s smrtjo.
Gremo pogledat še človeka... Sem si vzel čas in malo preletel stare podatke glede umorov v Ameriki (za leto 2010 - FBI Crime Statistics). Na kratko: če se izrazim v pasjem žargonu, afroameriška "pasma" (črnci) so zagrešili 7x več umorov kot bela "pasma" (belci). In to kljub temu, da je belega prebivalstva cca 63%, črnega pa cca 12,5%. Ali lahko po tem sklepamo, da so črnci po naravi bolj nevarni kot belci? Ali k temu prispevajo tudi življenjske razmere, izobrazba, okolica...?
"Res da ima zlati prinašalec več ugrizov. Vendar se niso končali s smrtjo." In kaj ti tvoja logika pove pametnjakovič? To pomeni, da so zlati prinašalci veliko manj strpni kot te vaše "nevarne" pasme. Pit bulli na primer imajo zelo visok prag bolečine in če je pit bull pravilno vzgojen, tako kot pes katerekoli druge pasme, lahko otroci skačejo po njemu pa ne bo napadel. Problem je v temu, da so veliko bolj močni od drugih psoh, kar pa lahko vodi v katastrofo, če so takšni psi v napačnih rokah. Prav tako pit bulli veliko bolj vračajo ljubezen in so bolj lojalni od drugih pasem. Pa nisem nikoli imel pit bulla, prav tako ne poznam nobenega osebno, ki ga ima.
ISSN 2630-1679 © 2021, Vizita.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1080