Katere informacije podate kot posrednik? Koliko ponudb prejmemo ljudje, ki se obrnejo na vas?
Doktor 1A redno preverja ponudbe zobozdravnikov v Sloveniji, Hrvaški in Srbiji. Predvsem smo pozorni na akcijske cene in hkrati tudi na "drobni tisk". Stranke pri nas prejmejo primerjalno tabelo cen in zadovoljstva med 17 ponudniki. Kot zanimivost pa naj navedemo, da so razlike v ceni med različnimi zobozdravniki kar 2,8-kratne, kar dokazuje naša primerjalna tabela. Vsekakor pa so zgovorni podatki o zadovoljstvu pacientov, torej, kje je več zadovoljnih in ali se res večina pacientov za poseg odloča za sosednjo Hrvaško. Razlike v ceni (Slovenija : Hrvaška) pa sploh niso več takšne!
Pripravite tudi seznam različnih cen storitev. Zakaj visoka cena ne pomeni vedno najboljše storitve?
Danes smo v obdobju marketinga, zato je treba biti pazljiv. Vsem strankam priporočamo, da se dobro pozanimajo, kaj dejansko potrebujejo in kakšne želje imajo. S tem ne zagovarjamo visokih, niti nizkih cen, zagovarjam pa tisto, kar stranka potrebuje. Enostavno gre za različne posege, in nekatere stranke niso primerne za posamezne posege. Se pa velikokrat zgodi, da bi stranka lahko naročila cenejšo metodo in bi bili rezultati kljub temu enaki.
Kaj to pomeni, da iščete zobozdravnike brez bolečin?
Ker preverjamo zadovoljstvo ljudi po posegih, je eden bistvenih podatkov tudi bolečina pri posegu. Z veseljem lahko sporočamo, da zobozdravniki, s katerimi sodelujemo, opravljajo posege brez bolečin. To dosegajo z drugačnimi tehnikami in tudi z zdravili, ki omrtvičijo določen del pri posegu ali pa na željo stranke ponudijo anestezijo.