Vizita.si
Agresija
Novice

Njeno življenje je bilo srečno, dokler ...

K.B.
08. 03. 2013 14.22
84

Nicole Coyle je bila brezskrbna študentka, ko je pri 17 letih spoznala fanta Kierana McLuckieja. Sprva je bil njun odnos čudovit, kmalu pa se je spremenil v njeno najhujšo nočno moro.

’’Bila sem srečna najstnica, dokler nisem spoznala Kierana,’’ je za Closeronline povedala danes 19-letna Nicole Coyle iz Glasgowa. Pol leta je bila njuna zveza čudovita in Nicole se je zdelo, da je spoznala moškega svojega življenja. ’’Bil je očarljiv, prinašal mi je darila in moji prijatelji in družina so ga imeli radi. Kmalu sva se zaljubila.’’ A pol leta pozneje je Kieran prvič pokazal svoj pravi obraz. ’’Bila sva pri prijatelju, pili smo alkoholne pijače in posumila sem, da me je prevaral, zato sem mu to očitala. V trenutku me je zgrabil za lase in mi glavo zabil v garderobno omaro. Prosila sem ga, naj me izpusti, a mi je pljunil v obraz. Prijatelji so ga skušali umiriti, a me je močno brcnil v trebuh, da sem padla po stopnicah. Bila sem pretresena in prepričana, da bom odnos končala.’’ Nicole je nekaj časa ostala pri svoji prijateljici, da je poškodbe skrila pred starši. ’’Oče se je boril z rakom na trebušni slinavki in nisem mu želela povzročiti še več stresa,’’ je pojasnila Nicole, ki jo je takrat odnesla s črnim očesom in podplutbami na stegnih. Nekaj dni pozneje se je Kieran opravičil, češ da se kaj takega ne bo nikoli več ponovilo. ’’Zdelo se je, da mu je resnično žal in da se res ne bo nikoli več ponovilo.’’

A to je bil šele začetek, dva meseca pozneje se je napad ponovil: ’’Pri njem doma sva se sprla in želela sem zapustiti stanovanje, ko me je močno porinil v vrata. Tekla sem domov in se zaprla v svojo sobo, da starši ne bi videli modric.’’ Po vsakem napadu jo je prosil za odpuščanje in 17-letnica je menila, da se bo sčasoma resnično spremenil. A se ni. Najstnica se je ujela v začaran krog nenehnih zlorab in na neki točki je ugotovila, v kaj se je zapletla. Takrat se je odločila, da temu odnosu resnično naredi konec.

Izogibala se je Kierana in prekinila vse stike z njim, nato pa ga je srečala na zabavi in pristala na to, da se zunaj pogovorita. ’’Nisem bila zaskrbljena, ker sem mislila, da me je do takrat že prebolel. A ko sva prišla v bližino prometne ceste, sem se želela vrniti, saj sem se kljub vsemu ustrašila. Ko sem se obrnila, da bi se vrnila na zabavo, me je zgrabil in me pričel tepsti. Padla sem na tla in ga prosila, naj neha, a ni. Kmalu sem izgubila zavest.’’

Kieran je hudo poškodovano in nezavestno Nicole hladnokrvno pustil ob robu cestišča. Približno 40 minut pozneje je najstnica prišla k zavesti in se priplazila do roba cestišča, kjer jo je opazil voznik avtomobila in takoj poklical rešilca. ’’Moje oči so bile popolnoma otečene, tako da nisem dobro videla. Nenehno sem izgubljala zavest in doživljala napade panike, ker sem bila tako prestrašena.’’ K sreči nobena od kosti na njenem obrazu ni bila zlomljena ali počena, a stanje je bilo kljub vsemu slabo. ’’V tistem trenutku sem bila srečna le, da sem živa, in nisem niti želela videti svojega obraza. Dva dni pozneje sem se le pogledala v ogledalo in moj obraz je bil podplut in zatekel. Bruhnila sem v jok. Gabil se mi je moj obraz in to, kar mi je naredil. Do njega sem občutila le še sovraštvo.’’ Čez pet dni je specialist za rekonstrukcijsko kirurgijo v šesturni operaciji rekonstruiral obraz in ji vstavil železne ploščice, ki so skupaj držale ličnice, čeljust in očesne jamice. Kieran McLuckie je za svoje dejanje prejel tri leta zapora in petletno pripoved približevanja Nicole.

Tako kot Nicole je v Sloveniji vsaka druga, tretja ženska žrtev nasilja, psihičnega ali fizičnega. Prvi znaki, ki kažejo na to, da ste v razmerju z nasilnežem, so:

- v začetku psihično nasilje (izbijanje samozavesti, kritike videza, omejevanje izhodov, nadzor klicev);

- temu sledi fizično nasilje in

- opravičilo ter zagotovilo, da se to ne bo več ponovilo.

Če ste žrtev nasilja, pokličite na Društvo za pomoč žrtvam kaznivih dejanj Beli obroč ali na policijo.

Ste se nam že pridružili na naši Facebook strani? To lahko storite s klikom na

KOMENTARJI (84)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
če bi vsi travco bakal, se noben nebi tepu...
User1001349 11. 03. 2013 10.02
Tut v SLO so podobne zgodbe, 24 ur. Ni treba prepisovat iz tujih medijev.
Seveda sem proti nasilju, ampak takšna reklama je pa prav bolna... Še enkkrat preberite : "K sreči nobena od kosti na njenem obrazu ni bila zlomljena ali počena," Malo naprej pa: " Čez pet dni je specialist za rekonstrukcijsko kirurgijo v šesturni operaciji rekonstruiral obraz in ji vstavil železne ploščice, ki so skupaj držale ličnice, čeljust in očesne jamice." Le zakaj, če so bile vse kosti cele. Se povsem strinjam s schpanisch (Dragi novinarji (nekateri), dajte članke pisat malo bolj strokovno. Napišite vsaj kje ste dobili številke, podatke... Se mi zdi, da so bile Kmetske novice bolj strokovno pisane.)
User1018185 09. 03. 2013 16.18
se ne razumem glih v medicino,ampak lahko je varijanta,da ni mela nič zlomljeno...mogoče spahnjeno?premaknjeno? nevem! mislim da je sedaj to neko obtoževanje mal nesmiselno! bo treba,da nama kakšen doktor razloži:)
umazanec2222 09. 03. 2013 15.41
Baba je butasta! Če jo tepe, bi mogla it ži prvič ko se je to nardil bek, ne pa da mu neke oprošča!
Miroslav Lipic 09. 03. 2013 14.57
zenska je sama kriva je rinla nazaj
da bi to moji hčerki nekdo storil bi ga z lovsko puško razmazal po zido ;)
Ni pomenbna zunanjost ampak tisto,kar človek nosi v srcu.To ženske velikokrat pozabljajo in marsikatera na žalost ima pozneje takšne izkušnje.
Draga Vizita Mislim da imamo v Sloveniji tudi dovolj takšnih primerov, ni vam vedno treba hodit v Anglijo po zgodbe :)
Kaj to pomeni, da je vsaka druga, tretja ženska v Sloveniji psihično/fizično zlorabljena? Ali to pomeni, da samo vsaka prva izmed treh ni? Ali to pomeni na oko, vsaka druga ali tretja? Če je vsaka druga, potem je to 50% žensk, če je vsaka druga in tretja, potem je 66% žensk zlorabljenih. Tu pa je kar velika razlika (dobrih 16 žensk na 100). Kaj se smatra pod besedo nasilje? Če se občasno kreganje partnerjev, potem lahko kar napišete, da je vsaka ženska in moški žrtev nasilja. Če pa pod nasilje po vašem spada taka oblika obračunavanja kot je opisana zgodba, se mi zdi, da gre tu za "rahlo" pretiravanje novinarjev. kar se naših prostorov tiče. Ali so vaše, predvidevam na oko številke, podprte s kakšno raziskavo? Kolikor jaz vem, ko me kličejo po telefonu za razne ankete, jih zanima le koliko imamo letni proračun. Tu se pa strinjam, da imajo zelo točne podatke. Dragi novinarji (nekateri), dajte članke pisat malo bolj strokovno. Napišite vsaj kje ste dobili številke, podatke... Se mi zdi, da so bile Kmetske novice bolj strokovno pisane. Sicer se pa strinjam, noben si ne zasluži, da se mu omejujejo osnovne človeške pravice. Taki vedo, da ženska ne bo udarila nazaj. Nisem pristaš nasilja, ampak ženske, če se vam to zgodi, vzemite svojo pravico nazaj. V končni fazi...tudi grobijan mora zadremati. Takrat pa kol, pa po glavi. Si bo zapomnil za večno. Prijavljanje pristojnim organom je itak brez pomena, ker se ti ukvarjajo predvsem s prodajanjem odpustkov (redko katera oseba v Sloveniji odsedi zaradi nasilja v družini). Ko nasilnež plača globo, je rešen vseh "grehov" žrtev nasilja (ženska ali moški) pa dobi novo, večjo dozo ponavadi takoj za tem, ko se vrata zaprejo.
tipična ženska, raje ima nasilnega frajerja kot mirnega geeka. prav pa naj bo tako, poseldice boš nosila sama , koza.
tudi tvoje mišljenje je tipično. Za butaste osle.
To je bolan fant, hudo bolan, potreben dolgega zdravljenja.Ta je kazal znake , ziher že veliko prej, a se ponavadi nekatere slepijo.Škoda za punco, ki je naletela na takega.Še bolj hudo je za fanta, ker tak, kot tak in s takim ravnanjem v okolici, velika škoda zase in ostale.Upam, da ga starši še pravočasno usmerijo v zdravljenje!
User1018185 09. 03. 2013 13.55
se podpišem! ne razumem pa tele minuse,ki jih talajo.....a ste to tisti ki mlatite ženske ali kaj? katastrofa,upam da se motim
Nekdo napise, da mu je bolj hudo za fanta kot za punco, ki je bla pretepena in ti se cudis zakaj ima minuse?
User1018185 09. 03. 2013 14.19
elle85 očitno nekateri ne razumete sporočila! jaz sem že spodaj dokazal,da mi je najbolj žal za punco in jo zagovrajam totalno,ampak pravtako tudi dečko rabi pomoč! to je pač bolezen,posesivnost! to je treba zdraviti! samo zapreti človeka ni dovolj!ona se je le globje posvetila problemu in zato je tak komentar napisal/a
Eno je, da potrebuje pomoc, ceprav dvomim, da taksnemu lahko kdorkoli pomaga... Nekaj popolnoma drugega pa, ko nekdo napise, da je bolj bogi fant, kot pa pretepena punca...
User1018185 09. 03. 2013 14.26
ma kdo je napisal da je bolj bogi fant??? dej ne nakladaj no,ali pa si večkrat preberi! ni lepo polagati nekomu besede v usta
"Še bolj hudo je za fanta..." Malo kulture ti ne bi škodilo... ;)
User1018185 09. 03. 2013 14.32
ja da ma hujše probleme kot ona.....mišljeno! moja kultura je na nivoju,če nekdo naklada,mu pač to povem! verjemi, če bi ti rekel nekulturno ,mislim da bi moj text že zdavnaj zbrisali:)
Lej dobro... samo ves, vsak ima pravico, da si stavek interpretira po svoje in ce si moja glava nekaj razlaga drugace kot recimo tvoja, ti to se ne daje pravice, da meni reces, da nakladam...
User1018185 09. 03. 2013 14.37
da nakladaš sem rekel zato,ker si stavek obrnila,tako da je ona rekla da je pa fant bolj bogi ko pa ona! se pravi si spremenila smisel stavka! zame je to nakladanje! kulturno rečeno,polaganje besed v usta! ni nič narobe,če drugače razumeš stavek,ni pa ga treba spreminjati:)
Med "Še bolj hudo je za fanta..." in "Tudi za fanta mi je hudo..." je za mene razlika... :) Ali pa je to isto? Ce se nekdo "nerodno" izrazi, se ne pomeni, da js nakladam...
User1018185 09. 03. 2013 14.43
točno tko prvi primer ki si napisala,potrjuje (to kar sem ti jaz razložil) drugi primer pa bi potrjeval tvojo razlago,oz kakor si ti to dojela! kolikor pa jaz vem,si prvi primer kopirala a ne? in kje je problem?? hahahahah:) zdaj ne zastopim,a mi hočeš dopovedati da si narobe razumela,ali hočeš kaj drugega dokazati?:P a je napisala "še bolj mi je hudo za fanta"?:)
Sorry... še bolj hudo mi je za fanta pomeni, da da je nekomu bolj hudo za fanta (kot za punco recimo). Tudi za fanta mi je hudo pa pomeni, da je nekomu hudo za oba. Brez zamere... ampak tvoj zadnji komentar nima smisla...
User1018185 09. 03. 2013 14.53
ni napisala "še bolj hudo (mi) je za fanta" ampak "še huje je za fanta" zdaj pa primerjaj tale dva stavka! se pravi ni napisala za koga je njeh huje,ampak kdo je v "hujši situaciji" jaooooooo:) bova celo stran počičkala dok jaz tebi kaj razložim hahahah! moj komentar bo dobil smisel ko ga boš dojela:P
User1018185 09. 03. 2013 15.06
(mi) igra veliko ulogo,ker to bi predstavljalo njeno osebno mnenje! in če ne igra uloge,nevem zakaj si ga pol uporabila a ne:) hmm nisem rekel da si butasta,mogoče samo počasi dojemaš:)))))))) a zdaj si se pa zbrisala:) zdaj izpade kot da klepetam sam sabo:P
Torej je bolj hudo za njega, kateremu nihce ni nic naredil kot za punco, katero je pretepal in bo imela zaradi njega travme se leta in leta... Sorry... meni je in bolj hudo za njo in za mene je hkrati tudi v "hujsi situaciji" ona, ker se posledic se dolgo ne bo resila... Za tebe pa naj bo huje za njega, spostujem tvoje mnenje in ti ne zelim vsiljevat svojega... In ja... sem butasta, da se z nekom spuscam v take pogovore... Sem pa pobrisala, ker je objavilo samo pol komentarja... :)
User1018185 09. 03. 2013 15.30
spet mi polagaš besede v usta,oz nakladaš:) spodaj sem že punco postavil na prvo mesto in jo sprejemam za žrtev,kljub veliko nasprotovanj in obtožbam da si je sama kriva!!!!! in se strinjam stabo glede travm in vsega! ampak tuki je dejansko on PROBLEM in problemi se trebajo reševati! če ne,se bo naslednja lahko spet opekla in doživela isto! no jaz te ne silim da si butasta,to je tvoja odločitev:)
Razlozil si, da pomeni "huje je za fanta", da je on v hujsi situaciji! Kar za mene ne drzi, ker je vse to na njej pustilo ogromne posledice... Torej posledicno temu prvi komentar ni na mestu, saj je punca v hujsi situaciji in tudi bolj hudo nam je lahko za njo.
Sicer se pa nima smisla spotikat ob en sam stavek... Sodec po ostalih komentarjih spodaj si clovek na mestu in se absolutno strinjam z napisanim... ;)
User1018185 09. 03. 2013 15.40
točno tko.ona se je opekla in se bo tud iz tega marsikaj naučila in v prihodnje izognila,že ko bo kdo na njo dvignil glas,on pa bo ostal isti problem! tako da ja on je v hujši situaciji,ker je bolan in nevaren za ljudi posledično tudi sam zase! očitno si tudi to "da je v hujši situaciji" si razložila po svoje! daleč od tega da ga zagovarjam (bog nedej) sam bi ga najraje fental! ok hvala za končno neke optimistične in pozitivne besede,na moje mnenje:) sej tudi ti nisi tok "butasta" kot misliš:) hec no:P
Vsak ima pravico, da si interpretira po svoje in vsak ima pravico, da se sam odloci, kdo je za njega v hujsi situaciji. Jaz tebi ne vsiljujem svojega (ga le izrazam), ti pa tudi prosim, ne vsiljuj mi tvojega... In kaj se je naucila? Kaj pa ce prihodnjih deset let sploh moskega videt ne bo mogla? Kaj ce nikoli vec ne bo hotela imet zveze. Kaj ce ji je zivljenje uniceno? Saj ne vemo, kaj dozivlja!
Hehe... pozitivne besede imam za tvoje mnenje pod drugimi komentarji... ;) Vsaka ti cast, da punce/ zene nisi sposoben ne pretepst, ne prevarat. Takih je malo in to se ceni!
User1018185 09. 03. 2013 15.52
lej,kaj bo z njo,lahko le oba slepo ugibava in sva pametna vsak po svoje!pravijo da,kar te ne ubije,te ojača!odvisno kakšna oseba je,če je podobna meni in se iz slabih stari nekaj nauči,dolgoročno gledano,ji bo tale izkušnja,nekoč se izkazala kot dobrodošla! če pa je oseba,ki si dovoli da slabe reči vplivajo na njo in ji pustijo posledice,pol sem težko optimist! daleč od tega da sem jaz tebi vsiljeval svojega mnenja,vsiljeval sem ti le to,da si napačni intepetirala določen stavek! spoštujem mneja vsakega,če je na meji okusnega seveda! kar se pa mene tiče,ja nikoli nisem varal,tud dvignil roko ne na žensko.pa ne zato ker to nebi bilo prav,ampak ker enostavno nisem sposoben:) še ko sem samski sedaj.si nedajem duška,pa da se gonim okoli,kaj šele da varam ko sem v zvezi:):) hvala no res:)
Stvar interpretacije ni stvar intelignece kot prvo... :) In nobena interpretacija ni napacna! Tudi morilca se da hkrati interpretirati kot slabega cloveka, saj je moril in kot nekoga, ki se nam lahko smili, saj je moral marsikaj neprijetnega dozivet v zivljenju, da je storil to, kar je. Ampak... pretezke teme so to...
User1018185 09. 03. 2013 16.00
hahahah ok sedaj malo filozofiraš aneda?:))) ja res sva vse skupi zakomplicirala,čeprav je ironija ,da sva dejansko na isti strani z istim razmišljanjem:) sva se pa spotaknila na en stavek:P
Hehe... res je, ja :)
User1018185 09. 03. 2013 16.13
no važno da vsa "varno" pripeljala h koncu zadevo:P
Že po prvem napadu bi morala končati vezo. Kako lahko nekdo dopusti, da se ga takole pretepa... takšni ljudje se mi ne smilijo!!! Sem že večkrat pomagala takim žrtvam, ampak nočejo stran od takšnih partnerjev...
User1018185 09. 03. 2013 11.40
halooo pa to je otrok??? eno je če je govora o zreli odrasli ženski,ampak to je otrok za božjo voljo!me zanima kako bi komentirala,če bi se to tvoji hčerki dogajalo.....
Ta otrok ima partnerja in to nasilnega, vse kar mora narediti je, da ga prijavi in nikoli več ne spusti v bližino. Jaz bi mu še poštene batine zrihtala.
User1018185 09. 03. 2013 14.00
očitno nimata svojih otrok (hvala bogu) ker drugače bi že razumeli,kako je kot najstnik,težko se nekomu obrniti po pomoč,sploh ko kasiraš take batine!pol se bojiš da jih nebi še enkrat,seveda pol ostaja strah,da bodo tebe krivili,ker si se sploh,spetljal z tako osebo (kar vi glihkar počnete) ,da ne omenjam še čustva najstniška čustva,ko si v nekoga zaljubljen,pa ti ta oseba pomeni cel svet!sram vas je lahko,da dejansko krivite deklico.....sej ni čudno da mamo tako državo! kjer se vedno obtožuje žrtve,ali pa podpirate pokvarjene politike! to je samo u SLOVENIJI možno
User1018185 09. 03. 2013 14.12
in ne pozabite,da vi razmišljate sedaj z svojo glavo in ne najstniško in verjamem ko bo ona imela vajina leta v riti,da bo najbrž tud razmišljala tako kot vi!
Pač greš stran od kretena!!! In nasilja je konec!!! Tu ni nič za razmišljat!!
User1018185 09. 03. 2013 14.39
nebom se ponavljal:)
Super ;p
Zakaj ga ni takoj zapustila in mu zrihtala batine!
K sreči nobena od kosti na njenem obrazu ni bila zlomljena ali počena.........Čez pet dni je specialist za rekonstrukcijsko kirurgijo v šesturni operaciji rekonstruiral obraz in ji vstavil železne ploščice, ki so skupaj držale ličnice, čeljust in očesne jamice. Zakaj ji je železje "šraufov" v glavo če ni blo nič zlomljeno, ne razumem?????
morda je postala tudi žrtev medicine!
Grdo rečeno, ampak punca si je za vse čisto sama kriva...
grdo rečeno,ampak očtno si retardiran!
pa kaj je z vami folk??? upam da sam provocirate tuki iz golega dolgčasa in da dejansko nemislite tko
look, do neke mere se celo strinjam. Vendar je kriva le v toliko, da ni prekinila vseh, ama vseh stikov, po ta prvi klofuti in ga že takrat prijavila. Dokazov (modric) je že prvič imela dovolj, da bi dobil hlajenje.
ja se strinjam da si je sama kriva. Nasilje ne nastane čez noč, naprej je verbalno, potem se pa samo stopnuje. Katera bi pa hodila z nekim fantom, ki bi jo po 2 mesecih zveze udaril, nobena.
a dejte no,kaj bežite od bistva?? a je ona njegovo pest usmerjala na svoj obraz? kriva je le tega,da ga je ljubila,verjela v njega,in pač da ni bila osebnostno dovolj močna in samoodločna! sam po vaših komentarjih pa izpade,ah če je taka ,si pa zasluži batine! pač takim ljudem je treba pomagati ne pa jih mlatiti
smotko, si pa res smotko. Prva dva meseca je štimalo med njima, tip pa je potem pijan pokazal pravi obraz. Na licu mesta ni mogla ničesar narediti, pri prvem napadu res ni nič kriva. Kriva pa je za vse naslednje, ker ni prekinila stikov in uporabila zdrave pameti ter prijavila modela. Vroče posode ne primeš, ker veš, da je vroča, saj si se prvič spekel. Če jo kljub temu, si kriv sam. Če se nočeš opeči, jo postiš pri miru, ali pa uporabiš cunjo (v tem primeru - pokličeš policijo, da ga oni ohladijo). Sploh ne pravim, da je batine zaslužila, je pa bila res trapasta, da ga ni takoj dala na stran, sploh ker je imela kam jit (družina, ni bila neka finančno odvisna mama 4 otrok nasilneža)
User1018185 09. 03. 2013 10.43
skis kot sem sam rekel,je pač bila neodločna,je pa zanimivo da sedaj ti obsojaš šele zadnji pretep,ki jo je namlatil,ne pa prvega!jaz obsojam že ko je prvič dvignu roko na njo in za to ni opravičila!njena neodločnost in njena čustva,so jo pač v nadalnje izdala!se pač strinjam da je lahko drugače ravnala v prihodnje.sam ko nekoga ljubiš in verjameš v njega,je to zelo težko!sploh pa govorimo o najstnici 17letnici NE PA O ENI ZRELI ŽENSKI! si pomislil da jo otroka bilo strah zatožiti policiji ali staršem? glih zaradi batin ki je kasirala???
z batinam se utrdiš, sej nas so tako učili
User1018185 09. 03. 2013 11.37
vojak,kr pridi,te bom prostovolno utrdil:)
vsak je loh pametn dokler se to njemu ne dogaja,...
me je že žena utrdila tako da ne rabim več hvala.
User1018185 09. 03. 2013 15.32
vseen mislim da rabiš moško roko,tko da vztrajam:)
Ni imela polomljene ali počene nobene kosti, pa vseeno so ji delali 6 urno operacijo rekonstrukcije obraza, kjer so ji vsadili železne ploščoce !?!?!
se strinjam ena buča kot naši novinarji brez logike-šole
že pri prvem udarcu bi se morala obrniti in oditi stran. V takih primerih prvič ni nikoli zadnjič. Pa tudi ne vidim smisla vztrajati v zvezi, kjer se tudi v najmanjši obliki pokaže nasilje.
Nadaljevanje: "Po treh letih, ko je prišel iz zapora, je prišel k meni in mi prinesel šopek tulipanov. V solzah mi je rekel, da mu je žal in, da se je spremenil. Deloval je iskren, zato sem mu dala še enajsto možnost. Razmerje je bilo pravljično, a ni trajalo dolgo..." Poznam nekaj takšnih deklet, ki iščejo pomoč, čez teden, pa gredo spet nazaj k njemu. Žal nekaterim ženskam ni pomoči...
treba je priznat, da so take ženske res neumne in naivne in so si deloma res same krive..
To kar se partnerjem dogaja je 80 procent so moški krivi.
kriv je jezik - gobec na obeh straneh
Kak je pa kaj aktiven njen jezik??? Kar nekj primerov je (večina) ko baba provocira ter kurbla - potem pa solza če... ;)
ti nimaš vseh čistih a ne? se pravi če ženska jezika,jo je treba namlatiti?svašta,človk nemore verjeti kaj bere
Branko,mislim ,da za tvoje provuciranje in kurblanjeni kriv jezik!!! DOBER PENIS,MIR V HIŠI !!!!
ISSN 2630-1679 © 2021, Vizita.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1106